1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    :confused: :{ 8)
     
  2. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    NAC heeft altijd veel moeite om van PSV te winnen, en dan moeten ze ook nog eens uitspelen:mad: Tegen Ajax en Feyenoord speelt NAC wel goed de laatste tijd, maar van PSV verliezen ze bijna altijd.

    Maargoed, als NAC de complete verdediging terug heeft (Feher, Penders, Schenning en Gudelj) en Babos is ook weer terug, dan geef ik ze wel een kans:cool: (NAC had vorig seizoen de minste tegen doelpunten in de competitie, maar dan wel op PSV na)
     
  3. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Wie het laatst lacht..

    :p
     
  4. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dit ook niet. Auxerres is nooit beter geweest dan Deportivo. |:-
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heb het over dit seizoen vriend, heb je Auxerre tegen Depor zien spelen ?

    Ik kijk naar spelersmateriaal, zeggen de volgende namen je wat ?

    - Mexes
    - Cisse
    - Boumsong
    - Kalou
    - Lachuer

    Allen Europese Top, bij Depor kom ik lang niet aan 5 europese topspelers.

    Hoop dat PSV tegen Auxerre loot na Perugia, ALS die gewonnen wordt.
     
  6. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan nou niet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de namen die jij noemt. Maar het draait ook om het collectief, niet om de ind. mannetjes. Kijk bijvoorbeeld maar naar Ajax vorig jaar of Feyenoord een paar jaar geleden. En dan schat ik depo toch echt een stuk hoger in.
     
  7. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Molina
    Fran
    Valeron
    Capdevila
    Naybet
    Luque
    Pandiani
    Tristan,

    Nee inderdaad, deze spelers kunnen echt niet op tegen o.a. een redelijke ex-Feyenoorder......
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Naybet, Luque, Pandiani, en Capdevila vind ik zeker geen europeste top nee, maar goed, forget it, ieder zijn mening zullen we maar zeggen...
     
  9. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo gekleurde bril :confused:
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja sorry hoor, maar hoe bedoel je jezelf in een kwaad daglicht zetten? Echt waar, mijn opvatting dat Mark von Bommel de misvormde zoon van Rudi Voller en Lothar Matthaus is krijgt weer eens een bevestiging. Voelt hij dit als zijn plicht als aanvoerder om zijn club te verdedigen? Of heeft deze man echt zo'n verrot denkvermogen?

    Terecht las ik ergens dat von Bommel in plaats van met de VI beter met een psychiater had kunnen praten... Als je niets hebt te vertellen, meneer von Bommel, dan hoef je niets te zeggen volgens mij...

    Wat vinden jullie nou van zulke "vreemde" uitspraken als toevoeging bij de woorden van Van Raaij? Diezelfde Van Raaij die zei: "Beter als Van Bommel gaat" (Ben ik het ook eens met die ouwe eens) Wat vinden de PSV-ers van zulke uitspraken? Hoewel Ajax bijvoorbeeld geen type Von Bommel heeft, hoe zouden jullie het dan vinden om een speler van Ajax zulke dingen over Ajax te horen zeggen?
     
  11. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik wil niet kinderachtig doen, maar nu doe ik dat dus wel
    Wat een ongelofelijke SUKKEL is die van Bommel.
    Wat een mongool, wat een randdebiel en wat een kneus.

    Gek het dat pisvee NOOIT een volksclub zal worden zoals Ajax of Feyenoord dat zijn.
    Dat kleine jongentje z'n mond moet eens gewassen worden.
    Hopelijk krijgt ie in de arena volgende keer een paar bakstenen naar z'n hoofd want die verdiend ie wel op deze manier..

    Zo.. nu heb ik even net zo zielig en kinderachtig gedaan als meneer van Bommel zelf....
    Alles is weer puur gebaseerd op JALOEZIE as usual.
    ALTIJD WEER AFZEIKEN OP AJAX
    HOU ER TOCH MEE OP SUKKELS
    psv zal NOOIT zo'n geweldige club als Ajax worden!

    Ik dacht dat ze alleen in Rotterdam met een minderwaardigheidscomplex rondliepen ten opzichte van Ajax en Amsterdam, nou in Eindhoven kunnen ze het blijkbaar ook.
    FF 1 ding meneertje van Bommel:

    Een club als psv word hier totaal niet serieus genomen.
    Niet in Rotterdam, en niet in Amsterdam.
    We schijten op jullie stomme kutboeren.
    Al word psv 100 keer kampioen met figuren als kezman en van bommel, respect zullen jullie nooit krijgen.

    Zo...
    Heerlijk om me even kinderachtig te uiten net zoals meneertje van Bommel.
    Ga toch een eind fietsen met je "onder-de-rivieren-complex"
    eikelbijter.
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze zijn allemaal zo bij PSV. Heb je Waterreus welles gehoord? Die heeft het helemaal niet meer op een rijtje.
    Maar ja, dit zijn wel de gasten die je club een gezicht geven en die in het veld iets extra's geven...
    Dus qua clubman vind ik v Bommel top. Ik heb alleen een hekel aan hem vanwege zijn slidings, die altijd op enkels gericht zijn waarna hij met z'n schijnheilige glimlach er zonder kaart van af komt. Daarom is hij ook een van de weinige personen die ik absoluut niet begrijp als hij over de scheidsrechter lult...
     
  13. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het moet niet veel gekker worden met die van Bommel. Toch blijf ik "mijn" clubje steunen :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2004
  14. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die waterreus is helemaal irritatie ten top, vroeger vond ik hem wel okay, maar de laatste tijd lijkt het wel alsof tie een klap vd molen heeft gehad ofzo.
    Ik kan me nog herrinneren dat 2 jaar terug toen Ajax kampioen werd, hij even verkondigde dat het een schande was dat Ajax kampioen was geworden, sorry hoor, maar dat vind ik echt onsportief.
    Ik zeg niet dat iedereen bij Ajax zich als een voorbeeld gedraagt, maar dit soort uitspraken en die uitspraken van van Bommel vind ik onbegrijpelijk.
    Bovendien vind ik het nogal schijnheilig om dan daarna nog eens te zeggen dat Feyenoord geen aandacht heeft gekregen vanwege de Uefa cup winst.
    Net alsof hij dat erg vind.
    Misschien als van Bommel even nadenkt dat ie dan weer weet dat 3 dagen voor die winst Pim Fortuyn is doodgeschoten, en het dus om die reden een bescheiden feest is geweest en men dus met gemengde gevoelens zo'n winst viert.
    Bovendien is een CL-winst wel wat aansprekender dan dan een Uefa-cup.
    Ajax won in 92 toch ook de Uefa cup?
    Daar hoorde je een jaar later ook geen mens meer over, ik bedoel maar..
     
  15. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0

    het feit dat jij doet alsof Ajax en Feyenoord alles zijn, en daarmee doet alsof alle andere clubs (zogezegd vanaf PSV tot AGOVV) helemaals niets zijn. Dus alle supporters die niet de grote 2 (want daar doel jij op!) supporten zijn triest,verdienen geen respect en schijt jij op (en dan vooral op de PSV-supporters). Dat sommige supporters tegenwoordig triest zijn geworden en alles wat niet hun eigen kleuren draagt als "triest", "mongolisch"en nog wat andere termen die echt niet uit de mond van een kleuter mogen komen zoals jij, te noemen zegt genoeg over de nederlandse maatschappij waar het vaak al moeilijk is een gezellig gesprek te vormen met andere voetballiefhebbers (want dat ben ik samen met nog wat andere mensen die er een hekel aan hebben als mensen zeer kortzichtig kijken).

    Als je het HELE interview leest in de VI (ik ga hem niet inscannen voor jou ga maar lekker lenen van iemand) kom je erachter dat hij al zijn MENINGEN beargumenteert. In tegenstelling tot jouw mening (dat je voordraagt als een feit). Van Bommel is met PSV een aantal keer kampioen geworden, heeft wat caps op z'n naam staan en maakte een aantal belangrijke doelpunten. Een toppertje met karakter. Geen "ja"-knikker en iemand die durft, hoe kwetsend dan ook voor anderen, zijn EIGEN mening te geven.

    Wat mij betreft kan je de ziekte krijgen (niet gespecificeerd, maar iets erger dan influenza en embolie) met je grote stoere termen. Aan mensen zoals jij heeft heel voetballiefhebbend Nederland helemaal niets.

    Dat Ajax nog steeds teert op z'n successen in '95 is illustratief voor de supporters die weggaan als het slecht gaat (zo'n 5e of 6e plaats) maar opeens er weer zijn bij de dubbel (dat PSV de titel verloor heeft het aan zichzelf te danken, want zo goed speelde ajax niet en de bekerfinale is zeer, maar dan ook zeer onterecht). Feyenoord behaalde de UEFA cup (weer eens een succes voor Nederland) en een jaar later had iedereen het over Ajax en de prestaties in de CL (dat er de voorgaande jaren gesneuveld werd in de UEFA cup tegen Kopenhagen en anderen wordt voor het gemak maar even vergeten). Waar de prestaties knap zijn, moet men toch ook spreken van behoorlijk wat geluk. De eerste groepsronde werd geeindigd met een verlies (1-2, inter ofzo?) waar de andere wedstrijd werd gewonnen tegen de verhoudingen in.

    PSV behaalde 10 punten en is daarmee de derde club in de geschiedenis van de CL dat NIET doorging naar de volgende ronde ondanks dit aantal. Dat PSV 10 punten haalde hoor je nergens, wel dat PSV weer niet doorging naar de volgende ronde. Een schande, dat vind ik het.

    PSV is mijn club. De rest boeit me niet. Maar ook ik merk dat er soms met 2 maten gemeten wordt (al zal ik het niet te vaak zeggen, want dan ben je een "kutboer" met een "onder-de-rivieren-complex" he dentist?).

    Mijn vader, broertje, zus en moeder zijn feyenoorders in hart en nieren. Zelf ben ik PSV-supporter (heb ook een seizoenskaart). Dit kwam niet omdat ik me verzette tegen mijn familie (dan stond ik wel voor Ajax, he Dentist? Das toch die superclub die niets fout kan doen?) maar vanwege het mooie shirt. Precies hetzelfde als dat van de Alphense Boyz waar ik voetbalde. Legendes zoals Romario, Heintze (mijn held dan persoonlijk, maarja een afscheid van deze ras-PSVer was teveel gevraagd voor de NOS), Ronaldo en nog steeds Lodewijks hebben deze liefde alleen maar versterkt. Ik kijk niet naar boven de rivieren (al gun ik iedereen een europees succesje, zolang het maar niet ten koste gaat van PSV) ; alleen naar PSV Eindhoven. DAT is mijn club, DAAR ben ik trots op en DIE steun ik. Zonder andere clubs af te kraken (al hoort het officieele "stangen" er af en toe bij).

    Genoeg.
     
  16. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt er een hekel aan als mensen kortzichtig kijken???

    Nou jongen...
    Als je dingen objectief zou bekijken, dan zou je het volgens mij wel kunnen begrijpen waarom iemand die voor Ajax is zulke uitspraken van in dit geval van Bommel niet bepaald kan waarderen.
    Als je het mij vraagt is het gewoon puur stoken wat die jongen doet.

    Daarnaast heb ik overigens NIETS over AGOVV en andere clubs gezegd, dit ging puur en alleen over PSV.
    En ik heb OOK NIET GEZEGD dat alle supporters die niet voor de grote 2 (AHUM) zijn triest zijn en geen respect verdienen.

    Oja... en je hebt het over supporters die weggaan?
    Ik herrinner me nog een PSV-Ajax toen Ajax die wedstrijd met 3-0 voorstond na een kwartier ging prompt de harde kern van PSV snel het stadion uit omdat ze het gekwakkel van hun eigen club niet meer aan konden zien, en woedend op Aad de mos waren.
    Dat zijn pas supporters....

    En nog even wat anders...
    Met deze kinderachtige geplaatste reactie van mij, wilde ik even duidelijk maken hoe irritant het is als een psv'er zulk soort uitspraken doet.
    Maar dat had jij blijkbaar niet door toen je psvbrilletje ophad en daardoor flink gefokt werd
    Want doen wij zulke uitspraken over psv?
    Dacht het niet...
    Zelfs ondanks het feit dat een bepaald persoon binnen psv zich schuldig heeft gemaakt aan sexueel misbruik, neem ik niet eens mee in het respect dat ik trouwens wel voor psv heb
    (als je het mij vraagt afschieten die vent).

    Overigens ben ik zelf niet te beroerd om toe te geven dat als een bepaald persoon/speler van Ajax doet wat ie niet had moeten doen om dan op z'n minst te zeggen "wat een klootzak"
    Zoals ik me bv zelf vaak aan vd Vaart irriteer.' Zoals Kluivert die toendestijds iemand doodreed (nee dat ben ik echt niet vergeten)
    En dat zie ik andersom te weinig.

    Hopelijk heb je nu misschien wel door (hoewel ik het betwijfel)dat ik dit bericht neer heb gezet om reacties uit te lokken.
    Ik heb er zelfs EXPRES bijgezet dat ik even kinderachtig wilde reageren.
    Dat is wat anders dan serieus dacht ik?
    Snap je dat niet ofzo?
    Stangen hoort er toch bij zei je zelf?
    Maar als een ander het doet om een reactie uit te lokken dan mag het niet?

    DAT is pas kortzichtig kijken.

    de groeten
     
  17. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    RIP FEHÉR


    ff een bericht op het inet opgezocht:

    Benfica-aanvaller Miklós Fehér is zondagnacht op 24-jarige leeftijd overleden. De Hongaar was tijdens het competitieduel bij Vitória Guimarães (0-1) in de blessuretijd in elkaar gezakt zonder dat de bal in de buurt was. Nadat hij op het veld was gereanimeerd, werd hij vervoerd naar een ziekenhuis. Hij overleed daar korte tijd later.
    ---------------------
    bron

    ik had het op het nieuws gezien :{
    hij was nog zo jong :{
    echt droevig vind ik het..

    Hij blokkeerde een uitgooi.. en de scheids wees hem daarop.. toen draaide hij zich weer om, dus naar de speler die uitgooide toe, en bukte even, toen viel hij plots.. zijn medespelers kwamen hem helpen en zetten hem in een gunstige positie...
    en ik heb gehoord dat ze 1,5 uur met hem bezig waren in het ziekenhuis, maar... we zijn hem helaas kwijt.

    Sterkte..
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Is het familie van Chaba (ofzoiets 8) ) Fehér? die van Nac.
     
  19. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    weet ik niet, ik ken niet zo veel over voetballers etc. in nederland..


    ik had wel meer reacties verwacht:{ maar goed....


    /edit:

    Wales wil diskwalificatie van Rusland voor EK

    Uitgegeven: 26 januari 2004 19:36
    Laatst gewijzigd: 26 januari 2004 19:46

    LONDEN - Wales denkt via de 'groene tafel' alsnog te kunnen deelnemen aan het Europees kampioenschap voetbal komende zomer in Portugal . De Britse voetbalbond heeft maandag bij de Europese voetbalunie (UEFA) om diskwalificatie van Rusland gevraagd.

    Wales wil dat de Russen worden gestraft voor het inzetten van middenvelder Jegor Titov, die eind vorige week wegens doping voor twaalf maanden werd geschorst door de UEFA. De speler van Spartak Moskou reageerde in november in Moskou positief bij een dopingtest na de eerste wedstrijd in de EK-playoffs tegen Wales (0-0).

    Tuchtcommissie

    Titov bleef bij dat eerste duel op de bank, maar speelde in de return in Cardiff (0-1) 59 minuten mee. Wales wil dat de tuchtcommissie van de UEFA de uitslag van de tweede wedstrijd omzet in een reglementaire zege van 3-0 voor Wales wegens het opstellen van een gedrogeerde speler. Daarmee zouden de Britten voor de eerste keer sinds 1958 weer eens aan een groot titeltoernooi mogen meedoen.

    'Kansloos'

    Het Russische bondsbestuur toonde zich niet onder de indruk van het protest van Wales. "Het is een kansloze zaak", zei voorzitter Koloskov, tevens lid van het bestuur van de UEFA en FIFA . "In deze gevallen krijgen de speler en zijn club de sancties. Uitslagen van wedstrijden blijven altijd ongewijzigd."

    Een woordvoerder van de UEFA bevestigde maandag het officiële protest van Wales. Het is nog niet bekend wanneer de tuchtcommissie van de UEFA zich over de Russische kwestie buigt.
    Nu.nl

    _O_ uber actie :D
    ik weet het niet hoor, het is wel 'schandalig', ik zou niet weten of e uefa nou denkt: sorry, het is al te laat, laat maar zitten...
    ik zit me echt af te vragen...:cool:
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  20. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja is droevig nieuws van die jongen inderdaad!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina