1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    De vrouw van ronaldo is echt zo sletje dat niet kan voetballen.

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ze zit bij het nationale elftal van Brazilie, als ik me niet vergis. Jou dolt ze met haar ogen dicht iig

3. hattrickrulez

Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaaaaaaaaaahhhhhh mocht je willen.
    Maar om ff bij voetbal te blijven(was daarbij ook wel maar een beetje doelloos) na het zien van the amsterdam tournament weet ik cker dat ajax kampioen wordt dit jaar. Ze hebben een paar hele sterke aankopen gedaan. Feyenoord is niks dit jaar en psv is niet veel beter of slechter geworden dan vorig jaar. En Ajax speelt aanvallend en verdedigend zeer sterk.

4. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    D'r kan nog van alles gebeuren dus je kunt nooit van te voor zeggen wie er kampioen word. Maja ajax heeft wel een hoop goede aankopen gedaan, maar zijn ook paar goede spelers kwijt. En amsterdam tournament is nou niet echt het toernooi om je te meten met andere teams. Inter speelde niet met het volledige team dusja. PSV heeft trouwens ook een goede voorbereiding gehad dus......

5. hattrickrulez

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat binnenkort van Bommel naar Man Unt gaat. Als vervanger van Veron. Man Unt heb nu toch 22 miljoen derbij en zo duur is van Bommel niet.

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Van Bommel blijft mooi waar hij is. Manchester koopt hem echt niet hoor.

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dodo.

1. Vorig jaar won Ajax het Amsterdam Tournament ook. Zijn ze toen ook kampioen geworden? :confused:.. Nee.
    2. Feyenoord nu al afschrijven is een beetje dom :eek:.
    3. Datzelfde PSV werd vorig jaar wel kampioen menneke :eek:.

Bovendien, bij Ajax zijn Trabelsi, Chivu, Bergdølmo en Van der Meijde weg gegaan. In vergelijking met de aankopen (Escudé, Sonck, Grygera) is het er kwalitatief imo niet heel erg op vooruit gegaan...
    :D. Denk niet dat Van Bommel goed genoeg is voor ManU hoor :D.

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Trabelsi is zeker nog niet weg en Bergdolmo was afgelopen seizoen een bankzitter en was een tribunezitter geworden als hij was gebleven.

Laatst bewerkt: 8 aug 2003
  9. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Joehoe!

Wij zijn koploperrrrrrrrrrrrrr...mede koploperrrrrrrrrrrrrrr !

AJAX AMSTERDAM OLE OLE !

LOL @ Feyenoord...

10. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ruud van Nistelrooy maakt z'n 10de goal achter elkaar voor Man. Unit.

FF offtopic maar wel voor voetballiefhebbers: Trouwens wie nog mee wil doen aan mijn voetbal toto kan zich nog aanmelden

11. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Morientes naar Schalke, dat lijkt me niet te gebeuren. Morientes is een klassespits die bijna bij elke andere club in de basis zou staan, maar de sterren verdrijven spelers die al langer op de loonlijst staan. Overigens zou je denken dat geld dat met deze transfer gemoeid zou gaan de weg vrijmaakt voor een komst van Cris Chivu, nu de transfer naar AS Roma doodlopend blijkt te zijn. Maar de trainer ziet liever de 30 (!) jarige Argentijn Ayala van Valencia overkomen. Toekomst?

Ik zou het doodzonde vinden als Morientes naar een, met alle respect, mindere club als Schalke gaat. Leuk publiek, mooie arena, maar niets voor een spaanse spits en ze hebben daar als Altintop, Asamoah en nog zo'n figuur. Ik zie voor Morientes wel een plekje bij Valencia (Carew) of Deportivo (Luque, Tristan)... Of Inter misschien? Crespo schijnt weg te gaan en daarop zoekt Vieri ruzie met het bestuur. Straks moet Andy nog in de spits :cool: nee dan liever Morientes.

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Schalke's stadion is fan-tas-tisch, en ze hebben ook een top publiek _O_

Maar wat Morientes daar nou te zoeken heeft :eek:

13. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Neej, maar hij wilt spelen...
    Welke topploeg heeft nog een basisspits nodig ?

None...

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Inter is een goede oplossing voor morientes. Crespo is verkocht. Echt belachelijk trouwens. Ze verkopen ronaldo halen crespo en dan verkopen ze die weer. Willen ze niet een keer kampioen worden??
    En Chelsea had eerst interesse voor vieri maar die mocht niet gaan!!

15. hattrickrulez

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hadden crespo en vieri weer samen gespeeld.
    Maar wat moet er dan van onze Jimmy Floyd komen??:eek:

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, nou, petje af hoor voor Ajaks....met wamberto en die ibrahimofiets als duikelaars. Toch echt te zielig voor worden dat het grote Ajaks door middel van het versieren van penalties moet verderkomen tegen een stelletje Grazers?? Maar ja, ze zitten er weer bij dus ik zeg maar niks...O-)

17. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    het was echt een gelukje, die gozer deed het volgens mij helemaal per ongeluk

18. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het daar maar op houden dan;)O-)

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    *mee-op-houd *)

20. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    WE WORDEN KAMPIOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN...

OJA, ROTTERDAM...GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina