1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Geweldige Amstel Cup dit jaar. Toch ben ik bang dat FC Utrecht het gaat winnen, zou ik jammer vinden want ik gun het die andere ploegen veel en veel meer. Ik bedoel, hoe vet zou het zijn als Sparta de Amstel Cup zou winnen. Heeft er eigenlijk wel eens een ploeg uit de eerste divisie de Amstel Cup gewonnen?
     
  2. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen behalve utrecht moet winnen
    Het liefst Sparta of Nac, niet dat klote utrecht!
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    NAC gaat de beker winnen:cool:, nu ze van Ajax en PSV hebben gewonnen moeten ze het ook afmaken:cool:

    Dit wordt dan NAC's derde prijs die ze ooit hebben gewonnen:eek: (ze hebben al een beker en een landstitel*) )
     
  4. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat weer heel verassend niet zo lastig heeft geloot.... |:-
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Misschien is dat maar beter ook, want nu ze van ajax en psv gewonnen hebben kunnen ze misschien ook heel makkelijk denken over sparta bijvoorbeeld, maar nu hebben ze weer een moeilijke tegenstander (op dit moment ook beter dan NAC), dus blijven ze vanuit de underdog positie spelen en misschien ligt NAC dat wel:cool:

    Als ze tegen sparta geloot zouden hebben konden ze misschien gaan denken van "die pakken we wel" en dan gaat het verkeerd en zeker bij NAC *denkt terug aan 3-2 nederlaag tegen de graafschap vorig jaar*:mad:
     
  6. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Niet aan terug denken dus... NAC begon slecht dit jaar maar ze bouwen zich weer helemaal naar de top. Zo gaat het eigenlijk ieder jaar wel lijkt het.
     
  7. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had t over Utrecht, dat ook dit jaar weer ns door het toernooi wandelt... >>> Rkc thuis, Heracles thuis, Sparta uit.... en hee, de finale!! Wat zijn we goed man!! :{

    Maar ff over die wedstrijd tegen De Graafschap vorig jaar, kun je je die nog herinneren? Een scheids die nergens voor floot, een ongelofelijke schopploeg als tegenstander en een zeer onterechte uitslag. Dat had helemaal niets met onderschatting te maken!!

    Verder ben ik t met je eens dat NAC liever uit tegen een goede ploeg speelt, maar dan voornamelijk omdat ze dan meer ruimte krijgen om te voetballen. Dat spelletje ligt NAC wel...
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2004
  8. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    WAT EEN WEDSTRIJD WEER!!! Geweldig gewoon! 3-1 achter bij rust tegen Heerenveen, en dan gewoon ff 3-4 maken!! Henkie Vos, Henkiee Vooooooos!!!!
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Et word spannend vanmiddag :)
    Dit vond ik net op voetbalzone.nl :
    Vermoedelijke opstelling Ajax:
    Stekelenburg; De Jong, Heitinga, Escudé en O'Brien; Galásek, Sneijder en Maxwell; De Ridder, Anastasiou en Sikora.


    iig zijn Maxwell en Galásek erbij :)
     
  10. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo vermoedelijke opstelling? Ze zijn al begonnen8) . En het wordt indd spannend vanmiddag:eek: .
     
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    :eek: owja, tis al half 1 |:-
     
  12. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk wint ajax:D maar ik denk dat het 0-0 word
     
  13. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet dus! Yesssss.....Ajax wordt kampioen8) *) _O_ !
     
  14. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet te voorbarig he!! Vergeet nie dat NAC nog een keertje langskomt in de arena! }:]
     
  15. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Erwin Koeman, je broer wordt kampioen!!
    Wat een heerlijke uitspraak, mooie overwinning van Ajax, op naar het kampioenschap... :)
     
  16. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    We'll be back :cool: ;)
    Ach ja, wat moet ik er van zeggen. Als PSV fan moet ik (met pijn in mijn hart) de Amsterdammers toch meegeven dat ze het netjes gedaan hebben om een 1-0 achterstand om te buigen in een 2-1 overwinning. Vandaag is naar mijn mening een hoop beslist wat het kampioenschap betreft.
    Toch hoop ik dat "mijn" clubje het ajax not lastig gaat maken en nog mooier, van het kampioenschap af gaat houden
    :p ;)
     
  17. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Maar NAC gaat ook nog naar psv:D
     
  18. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is alweer even geleden maar de competitie is weer in volle gang. Ook hebben er weer wat tekenende transfers plaatsgevonden.

    Feyenoord: staat op het punt om na Babos en de Graaf nog drie spelers aan te trekken voor het nieuwe seizoen. Het gaat hier om Castelen, Feher en Vayrynen. Met name Castelen is een jongen voor de toekomst met veel dreiging op de rechterkant. Ik vraag me af of hij niet te licht is voor Feyenoord. Feher zal aangetrokken zijn als vervanger voor de stoppende van Wonderen.

    PSV: ook PSV lijkt op zoek naar een centrale verdediger nu Hofland lijkt te gaan vertrekken aan het eind van het seizoen. Men spreekt over clubs als HSV in Duitsland. De nieuwe speler hier is Alex van het sensatie-elftal van Santos dat afgelopen jaar met toppertjes als Diego en Robinho tot de finale van de Copa Libertadores kwam. Alex is een stevige harde verdediger en dat is wat PSV nodig heeft. Ajax lijkt ook in de markt voor een goede verdediger, maar Arnesen heeft al toegegeven dat PSV bezig is met onderhandelen. Alex is een groot talent.

    Stam: Dit duidde er al op dat Stam niet volgend seizoen terug zou keren naar zijn oude nest, maar gister werd dat nog eens extra duidelijk. Jaap Stam heeft namelijk een twee jarig contract getekend bij AC Milan. De Champions League houder heeft ongeveer 15 miljoen euro voor de international over.

    Heerenveen: ziet Vayrynen dus vertrekken aan het eind van het seizoen. Ook Hans Vonk gaat aan het eind van het seizoen weg. De doelman die al 250 wedstrijden in het doel van de Friezen stond gaat op zoek naar een club om zijn carriere bij af te sluiten. Een vervanger is nog niet aangetrokken, net als Nac dat nog niet heeft gedaan. Het lijkt echter niet vreemd dat Zoetebier gaat verkassen. De doelman wordt 34 en wil zijn loopbaan graag spelend afsluiten. Lodewijks is bijna 37 en ietwat oud :). Het is ook niet uit te sluiten dat Sander Boschker of Maarten Stekelenburg verhuurd gaat worden.

    Tot zover de update :cool:
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat zijn we zeker !
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Die Denneboom weet ook niet wat ie wil :confused:
    Las ik zaterdag nog in het Friesch Dagblad dat hij het volgend seizoen wel zag zitten bij Heerenveen omdat Gert-Jan Verbeek trainer word maar nu zegt ie weer wat ie stopt als hij langer bij Heerenveen moet voetballen :confused:

    Denneboom : V-E-R-T-R-E-K-K-E-N!! :)
    Rose: Welcome :D:D:D _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina