1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat PSV goed speel hoor.
    Het zal er gewoon een beetje aan liggen welke club de meeste slippertjes :+ maakt.
    Ik vind helaas het hele Nederlandse voetbal erg slecht de laatste tijd :mad:

En wat versta jij onder een pak slaag?
    ik denk als je met 3 doelpunten verschil verliest dan kan je spreken over een pak slaag.

Dan heeft Feyenoord tot nu toe ALLEEN een pak slaag van AZ gehad de laatste keer. 0-3 thuis verlies :'-(

.....fuck....nu moet ik naar m`n werk :eek:
    mzzl

2. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Mag ik je er even op wijzen dat er nog twaalf wedstrijden zijn te spelen, en dat zes punten maar twee gewonnen wedstrijden meer betreft? Of rekenen ze anders in Zuid-Oost??

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Dude, je kan zo écht makkelijk kampioen worden...

minimaal
    2 van de 12 moet ajax verliezen

en gezien de situatie die psv nu heeft(6 punten achter), mogen ze niet meer verliezen!

edit: en 6 punten zijn idd 2 gewonnen wedstrijden, maar dat geldt ook voor ajax ;)

*ben trouwens geen ajaxied(ofso:cool:) ;)

Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    NAC heeft gisteren ook maar weer even de overwinning op Utrecht verpest tegen groningen:mad:

Zo gaat dit nou altijd bij NAC, de "moeilijke" wedstrijden winnen ze en bij de "makkelijke" wedstrijden laten ze de punten weer liggen|:-

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Een beetje een late reactie maar toch. Kijk, dat is nou waarom ik zo'n hekel heb aan de NOS en waar ook die verdenking vandaan komt dat ze daar allemaal A'dams zijn...

Want ze zijn verwend? Waarom dan? Omdat ze combinatievoetbal spelen en niet als een debiel het veld over rennen? Ajax speelde in z'n hoogtijdagen ook zo. Nooit de NOS hier wat over horen zeggen. Sterker nog, in de rust werd er gegeild op het hoge balbezit. En dan vonden ze dat aan de hand van het balbezit een winst verdiend zou zijn...Ik vind dat een verslaggever onpartijdig hoort te zijn. En dat was deze vent 100% niet. Je hoorde hem gewoon hopen op een overwinning en klagen over het 'onterechte' gelijkspel.

6. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had dit al verwacht hoor! Voor NAC is Utrecht uit gewoon makkelijker dan Groningen thuis... Ik was iig niet ontevreden met het gelijke spel!

7. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Jaja:

FT Gaziantepspor (Tur) 1 - 0 AS Roma (Ita)
    FT Galatasaray (Tur) 2 - 2 Villarreal (Spa) (ze kunnen amper van villarreal winnen:D)
    FT Parma (Ita) 0 - 1 Genclerbirligi (Tur)
    Valencia (Spa) 3 - 2 Besiktas (Tur) (Laatste minuut goal tegen:mad:)

Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  8. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    ]

Ben ik het helemaal mee eens. Ze zijn altijd voor een bepaalde club die fucking commentators. Neem nou weer die Evert ten Napel dinsdag bij Bayern-Real. Het was zo overduidelijk dat die gast tegen Real Madrid is, en niet voor Bayern (wat overigens ook al verkeerd zou zijn). Hij liep ze constant af te zeiken en zn mening te geven. Hou gewoon je bek dicht man, je bent er om commentaar te geven en meer niet.

Bij Canal+ ook, ze zijn daar echt állemaal voor Barcelona. Moet je voor de grap is naar een live-wedstrijd kijken van Barca op C.+. het is echt storend die gasten, in het bijzonder Kees Jansma en Sierd de Vos. Ook weer van die Madrid-haters. Omdat ze het beste elftal van de wereld zijn hoef je ze toch niet te haten? Zij geven de toeschouwers tenminste waar voor hun geld.

9. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    nou, ik heb liever wel een mening van een commentator, en dat ze nix over ajax hebben gezegd weet ik niet,
    maar het is gewoon zo dat o.a. beckam etc. zich erg 'hoog' voelen.. :{
    zo van, jij bent een stomme voetballer, en ook jou gaan we s ff een lesje leren...
    sorry maar zo'n indruk krijg ik dus echt wel....

het maakt mij trouwens niet uit wat die comm. zei, dat is gewoon mn mening... ;)

Laatst bewerkt: 28 feb 2004
  10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    _O_Utrecht!! _O_

Nu maar hopen dat PSV wint, zodat de spannig weer terug komt. Want dit Ajax verdient het niet om zo makkelijk kampioen te worden...

Edit: Hmm, PSV 2-0 achter, ik had het kunnen weten...

Laatst bewerkt: 29 feb 2004
  11. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Roda JC!! _O_

Dit PSV verdient het ook niet om kampioen te worden:cool: .

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Feyenoord wint wel met 0-3, dus... :).

13. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Volendam weer verloren:'-( .

14. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    .... kan Co zn grote mond weer een tijdje dicht houden!

15. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :9 :9 Roda jc - psv gevolgd op radio !! :p was de eerste keer sinds 1989 :p maar , het is nu wel heel spannend om europees voetbal heh 8)

16. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    moest ook wel want heel willlem 2 is bijna leeggekocht:p

17. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    ALS Ajax kampioen word, worden we dat omdat we het minst slechte elftal hebben ipv het beste elftal, en vooral omdat de rest het af laat weten.
    Maarre... er zijn nog aardig wat wedstrijden, en als Ajax zo doorgaat dan vraag ik me toch af hoe dit verder moet in de toekomst, want momenteel vind ik het dramatisch slecht en dan kan je spreken van een dip, maar dit elftal is gewoon te jong, en gekochte spelers (sonk, anastasiou, escude, soetaars, sikora) zijn bepaals geen aanwinsten gebleken.
    Jammer..

18. Mr. KaDiR

Leuk Bevonden:
    2

FENERBAHCE 2-1 Galatasaray:D:D:D:D:D Tijd voor een grote feest!!! Nu staat Fener 1e:D:D:D:D:D

19. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Maar hóe hebben jullie gewonnen? :{

k*t scheids....

20. Mr. KaDiR

Leuk Bevonden:
    2
    niks k*t scheids, het was een goede scheids:D:D:D
    Wij hebben gewoon gewonnen:D en staan 1e (hahaha 13 punten verschil van jullieD:D:D)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina