1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk FC Porto, Real Madrid, Arsenal, AC Milaan

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat Lyon, Chelsea, Monaco en AC Milan doorgaan.

Franse clubs worden altijd een beetje onderschat, maar ik denk dat Lyon het wel gaat winnen van Porto met moeite, omdat Lyon thuis heel moeilijk is te verslaan.

Arsenal vind ik wel beter dan Chelsea, maar Arsenal is nog nooit verder gekomen dan de kwart finale, dus dat gaat daar ook tussen de oren zitten en Chelsea heeft net nieuwe aankopen gedaan en zijn sterker geworden, dus ik denk dat ze het gaan winnen.

Zoals ik al zei worden Franse clubs nogal onderschat en bij Monaco is dat zeker het geval, vergeet niet dat ze wonnen van Deportivo met 8-3. Real speelt (vind ik dan) nooit echt overtuigend, het is altijd maar net aan, dus ik denk dat Monaco wel eens voor een stunt zou kunnen zorgen.

Ik denk dat Milan doorgaat, omdat het Italianen zijn, ze hebben maar 1 kans nodig en hij ligt erin en verdedigen kunnen ze als de beste. Deportivo acht ik zeker niet kansloos, het is ook zeker een goede ploeg, maar ik denk toch dat het Milan gaat worden.

3. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Of jij hebt geen tv, of je bent een vrouw, of je leeft onder een steen.

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nou ik vond Real anders niet geweldig hoor tegen Bayern, als je Real vergelijkt met Bayern dan zou Real dat makkelijk moeten winnen, maar dat ging dus totaal niet overtuigend en vorig seizoen stonden ze zelfs ook nog even onderaan in de poule van de eerste ronde en zo zijn er nog wel wat wedstrijden waarin ik real dus niet geweldig vond voor de Real termen dan en aangezien monaco het best goed doet dacht ik dat ze wel eens voor een stunt konden zorgen ja...:{

Als jij het allemaal zo goed weet, waarom kraam je dan alleen maar wat onzin uit en onderbouw je niets:{

5. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Je vond Real niet geweldig tegen Bayern, omdat Bayern zelf een goeie wedstrijd speelde. Dat ze onderaan de poule stonden zegt helemaal niks, denk je nou echt dat Real die wedstrijden serieus neemt. Op een kwart van hun kracht winnen ze nog van ploegen die ze in de 1e ronde tegenkomen, en volgens mij zijn ze alsnog als eerste geeindigd.

Monaco speelt idd best wel verassend, maar als Real 'normaal' speelt heeft Monaco echt geen schijn van kans. Wat Zidane woensdag soms weer liet zien, was weer van uitzonderlijke klasse. Die goal, het zag er lomp uit maar dat was echt geen makkelijke bal. En de manier waarop ze de bal rondspelen is echt zo ongelovelijk knap. Altijd 1 keer raken, zelden zie je een pass die verkeerd aankomt. De ene combinatie is soms nog mooier dan de andere. Ik persoonlijk geniet er altijd van om Real te zien spelen, en ook spelen ze matig dan is er altijd nog wel een superster die iets moois laat zien. Mogen ze ook soms hun mindere wedstrijden hebben?

Wie denkt dat Monaco Real Madrid gaat verslaan heeft gewoon echt geen verstand van voetbal.

6. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Hoewel ik ook denk dat Real dat wel gaat winnen van Monaco denk ik dat het erg sterk is te beweren dat mensen die zeggen dat Monaco gaat winnen geen verstand van voetbal hebben. Bij voetbal weet je het nooit8) .

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dit slaat helemaal nergens op, als Ajax, Feyenoord of PSV tegen Real uitkwam, dan had je gezegd dat ze misschien nog wel eens konden winnen. De Franse competitie is toch echt wel beter dan de Nederlandse en Monaco ook en als je denkt dat Monaco gaat winnen dan heb je geen verstand van voetbal..., nee logisch:{

Je weet nooit hoe het balletje rolt, wie weet heeft Real wel een slechte dag tegen Monaco, tuurlijk is Real goed maar zeker niet onoverwinnelijk zoals jij beweert. Dit is ook een typisch voorbeeld van het onderschatten van een Franse ploeg.

Maar laten we maar afwachten wie het wordt:)

8. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Real is zeker niet onoverwinnelijk, maar tegen een ploeg als Monaco wel. En hier bedoel ik niet mee dat monaco heel zwak is ofzo. Elke willekeurige ploeg uit de HCE zou verliezen van Real, hier twijfel ik niet aan.

Dat je geen verstand van voetbal hebt, was misschien een beetje overdreven om te zeggen maar ik snapte totaal niet hoe je voor Monaco kan kiezen. We zien het wel na de 1/4's ;)

9. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2004
  10. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker weekendje dit. PSV verliest en Ajax wint:D .

11. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk:D
    Thanx a lot kakkerlakken:)

12. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Het kampioenschap van Ajax is nu bijna een feit...:D

13. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    9 wedstrijden nog, 9 puntjes voor...

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Moet dat nou???
    Echt, ik vind je maar een zielig ventje...

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Moet dat nou???
    Echt, ik vind je maar een zielig ventje...

edit: 2x zo zielig.;)

Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  16. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Boukhari jongen.... waarom schiet je die bal er niet in... dan konden we gewoon naar de Kuip er was er nix aan de hand :'-(

Nu verlies je die pingels ook nog.... Zo onterecht!

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, sorry hoor, maar wie laat er nou een Seedorf een penalty nemen?;)

Laatst bewerkt: 17 mrt 2004
  18. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Dat vind ik nu zielig! Wat kan die jongen daar nu aan doen?? Hij schoot m gewoon goed in, maar toevallig lag die ballenvanger in de goede hoek...

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had een smillie erbij moeten zetten, het was een grapje....|:-

20. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Aaach... wat lief...
    Kan ook al niet tegen stangen zoals de meesten hier...
    Zitten we hier in de kerk?
    Nee dacht het niet...
    Jij hebt toch ook een hekel aan Ajax?
    Ik aan Feyenoord, dus ik kom daar gewoon voor uit..
    Als hier mensen zeggen dat Ajax neuzen, joden en weet ik veel wat zijn who cares...
    Beetje pesten moet toch kunnen dacht ik zo??
    Dat jij daar nou niet tegen kan... pff..
    Als je een zielig mannetje wil zien moet je es goed in de spiegel kijken, ik ken zat feyenoorders, ook op me werk is het regelmatig feyenoord-ajax, en daar worden zulke dingen ook gewoon geroepen hoor sjakie.
    En das dan gewoon als pesterij bedoelt.. maar ja... als JIJ dan al op je kleine pikkie getrapt bent... tja.. wie is er hier dan zielig?
    Get a life jankerd

Laatst bewerkt: 17 mrt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina