1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, "WIJ" worden kampioen PSVVVVVVVV!!!!!

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, Roda wordt kampioen!

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hopen dat psv het nou weer niet verknalt in de CL!!! Elke keer als ze erbij zitten worden ze 4e in de poule!!

Morientes heeft het aanbod van Schalke afgeslagen, boden te weinig geld. Nu willen ze mikael Forssel van Chelsea kopen. Hij is daar de 5e spits!!!

Ajax 4ever!!!!

4. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is vandaag trouwens niet de loting voor de CL en UEFA Cup?

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja straks wordt geloot, ben echt benieuw bij wie we in de poule komen!!

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ajax bij AC milan, Celta de vigo en Club Brugge in de poule.

Moet lukken toch??

PSV heeft Deportivo, As Monaco en Aek Athene getroffen. Gaan ze nu eindelijk door naar de 2e ronde??

7. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel, als ze nu nóg niet door gaan naar de 2e ronde denk ik dat ik m'n seizoenskaart opzeg.*)*)

8. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man, dat was gewoon hands, en dus een penalty. Jouw Rotterdamse oogkleppen hebben een te hoge A'dam filter volgens mij :eek:

9. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, voor zo'n middelmatig-team zoals ajax zal het toch een maatje te klein zijn voor Ac Milan en Celta di vigo. Ik verwacht dan ook (ik hoop het) dat ajax derde wordt en vrolijk door kan spelen in de Uefa cup:) 8)

10. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    *kuch*kuch*kuch*

Hier ga ik geen woorden aan vuil maken, lampie

11. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Ahum...

Wat zal jij lachen als een kutboer met kiespijn als wij in de kwartfinales zitten terwijl JULLIE Boertjes al laatste zijn geworden in de eerste ronde *)

12. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Wij boertjes? PSV heeft dit maal (eindelijk) een makkelijkere poul hoor8)8)

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ehm ja, als jij dat zo vindt... maar ik zie PSV niet winnen van Depor, in Athene zijn geen punten te halen en Monaco zal alles behalve een walk-over zijn. Ze mogen blij zijn als ze geen laatste worden.

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig heeft PSV de resultaten mee (6 x achtereenvolgens in de eerste ronde eruit). Ik gok dat het ze weer gaat lukken!

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wat is dat nou voor bullshit ik hoop dat ajax eruit vliegt?!! Het is alleen beter voor het nederlandse clubvoetbal als Ajax en (met pijn in mijn hart) Psv doorgaan naar de 2e ronde. Meer geld meer bekendheid betere spelers!! En maybe komen ze dan weer hoger op de ladder zodat er 3 clubs mee mogen doen!!! Want dat heeft Psv dus verpest met hun slechte resultaten!!!!

16. Whip It

Whip It Totally Funked Up

Leuk Bevonden:
    0
    Van Monaco gaat PSV zeker niet winnen, Depor is echt 10 maatjes te groot voor het zielige PSV. Tegen AEK zal PSV wel weer van te voren zeggen dat ze toch wel gaan winnen, dat wordt dus misschien 1 punt vanwege onderschatting van de tegen partij.
    PSV heeft gewoon geen gelouterde profs. Alleen Kezman is een speler die in de top thuis hoort. Robben heeft misschien een kans om een topper te worden. Verder zijn alle PSV'ers de afgelopen jaren blijven steken op hun lage niveau. Vooral van Bommel vink tegen vallen. die idioot is geen echte prof, als het even tegen zit dan gaat ie schoppen en zeuren om kaarten. Echt te irritant.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar monaco mist zijn sterspeler nonda en Depor is ook verzwakt want onze roy is naar bayern. Ze maken wel een kleine kans denk ik hoor. Maar idd van bommel is best een irritant ventje. Beter verkopen ze hem dan vangen ze wat centjes en kunnen ze die in jonge talentvolle spelers investeren

18. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga héél hard lachen als psv van depor wint.*) :D *)

19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dus je verwacht zelf eigenlijk ook niet dat ze gaan winnen?

Volgens mij hebben ze best een kans hoor, met Robben, Kezman en van Bommel (misschien Hofland). Deportivo is Makaay kwijt heh.

20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    da zie ik nog best gebeuren nu depor zonder makaay speelt, hoewel PSV heeft altijd al een soort Europese faalangst gehad.
    T lijkt wel of ze dan een abonoment hebben op blind aanvallen.
    Verleden jaar stonden telkens rond de vijandelijke 16 zonder ook maar 1 kans te krijgen!! was gewoon frustrerend om te zien zelfs als je geen Psvr bent.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina