1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    mssn... nee, het is zeker:)

2. Caps13

Caps13 Guest

ga jij maar weer snel je weilandje oprijden met je tractor _0/ want er is maar één club in nederland: AJAX _O_ MOKUM TERROR }:]

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn anders niet de enige die achter az staan _0/

4. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat AZ kampioen wordt (vind ik gewoon mooi) of Ajax (ja is mijn cluppie).
    Maar ja we hebben PSV nog, ik vind ze echt niet beter dan AZ eigelijk maar ze zijn wat constanter dus zou het heel goed kunnen dat ze dit jaar kampioen worden.

5. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    PSV is dit jaar gewoon de beste club. Ze spelen iedere week zo constant en zo doeltreffend. Vooral door de verdediging ( Alex) en het middenveld ( Cocu, Van Bommel). En ze hebben niet 1 speler die scoort maar heel het elftal scoort veel en makkelijk zoals vandaag Park.

6. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die klote lucky amsterdammers met hun anti-voetbal hebben het weer s gepresteerd om 3 punten weg te jatten uit Nijmegen. Ik weet niet wie er allemaal Studio Voetbal hebben gezien maar die beide penalties waren onterecht en de goal van Niedzielan was geen buitenspel. Laat het aub de laatste keer zijn dat je deze Belg een Nederlandse wedstrijd laat fluiten, want dit was toch wel erg triest hoor.

7. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Danny Blind is benoemd tot opvolger van Koeman bij Ajax. klik

Slechte keus om een rookie neer te zetten. Had zelf liever een coach gezien met meer ervaring.

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het wel een beetje mee eens, maar ach... afwachten maar, ik ben heel erg benieuwd.

Als je trouwens zag hoe moeizaam het ging van het weekend, echt niet te geloven...

Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met Van Gaal is het toen ook gelukt, die had ook ervaring 0, dus kans dat Blind het ook gaat lukken is er. Maar ja, eerst maar eens zien wat hij er de komende weken van bakt.

Ik hoorde tevens dat PSV interesse had in Van Der Vaart.

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    En pisvee had ook interrese in Pienaar :mad: galbakken. Maar ik dacht en hoopte al dat danny blind het zou worden O-) .

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    In Van der Vaart? Krijg nou tieten:mad:. Krijgen ze strax hetzelfde geouwehoer als met Van Persie...

Blind...Of het een goeie keuze is. Dat moet ik nog zien. Even kijken of hij de druk als trainer van Ajax 1 aankan, hoewel hij natuurlijk wel jaren aanvoerder was:)
    Ik wens Danny veel succes. Ik zal toekijken vanaf vak 117 zondag of hij het goed doet:)

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh, hij begint tog pas na de zomer??

EDIT: woops ik zei niks O-)

13. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom misschien doet hij het wel heel goed ondanks zijn weinige ervaring.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Only time will tell hè:)

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    AZ is door zeer netjes. 2-1 :)

Maystorovic (of hoe je die idioot z'n naam ook schrijft) is vrijgesproken van z'n ellebogen op het hoofd van Drent. Belachelijk vind ik dit.

"De scheidsrechter heeft de situaties gezien, beoordeeld, en daarmee is de zaak af."

Goeie scheidsrechter. Goede ogen ook...

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Vet van az. Maar wie kan hun tegenstander worden?

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wat ze gisteravond lieten zien was helemaal niet te geloven. Hij was in feite vrij gesproken, omdat de scheids de stoten in de wedstrijd al gezien had en ze mochten niks meer veranderen aan de beslissing die de scheids toen had genomen. Lieten ze beelden zien van net na de wedstrijd, zei ie letterlijk: 'Ja, ik heb het niet kunnen zien, dus ik kan er niet over oordelen'. En in z'n rapport staat dat ie het tijdens de wedstrijd heeft gezien en dus mag er nu niks meer veranderd worden.

AZ was zeker netjes trouwens! Ik weet niet wie ze als tegenstander kunnen krijgen, maar het gaat aardig met Nederland in Europa. Ik hoop ook echt dat PSV tegen Inter ofzo komt, maken ze nog een kans ook...

Zin in Ajax-PSV btw :cool:

18. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Tja en misschien ook niet. Ik heb er weinig vertrouwen in. Iedere beginnende coach maakt beginnersfouten. En dat zal voor Blind niet anders zijn. En dat is iets wat Ajax op het moment niet kan gebruiken. Maar goed misschien leert hij wel snel, we zullen het wel zien.

19. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    welke niet euopese spelers willen jullie in europa zien spelen?

ik hoop dat Tevez, Robinho en Ibson snel door wat clubs worden gekocht.
    Er zijn trouwens geruchten dat Abramovich van Cruzeiro een satelietclub wil maken van Chelsea, vandaar die vreemde transfer van Tevez (boca) naar Cruzeiro.

20. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar gullit dan hoeveel team heeft hij voor feyenoord getraind.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina