1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Chelsea, waar hij de FA cup mee heeft gewonnen en Newcastle united.

Denk dat Blind op zijn bek gaat!

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou PSV tegen Lyon en AZ tegen Villareal :) Ik denk dat AZ een flinke kluif aan die ploeg gaat hebben aangezien ze wel mooi momenteel 3de in de Spaanse competitie staan. Complete overzichten:

3. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, PSV tegen Olypmique. Dat kunnen ze echt wel vergeten denk ik. Zonde, als ze nou tegen Inter uitkwamen ofzo... Villareal is inderdaad ook lastig. Ik was het helemaal vergeten, dat de loting was :) Ik denk dat Juve doorgaat, AC, Lyon en Chelsea. Ik had echt veel liever Barcelona, Arsenal en Real gezien trouwens. Veel leuker om naar te kijken, maar ja... Ook dit zullen leuke potten worden, ben benieuwd!

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    zware loting voor de nederlandse clubs ja (ga van villareal uit),

az tegen villa zullen hele mooie wedstrijden worden tussen 2 aanvallende teams, en als ze uit een redelijk resultaat neerzetten weet je het nooit

psv krijgt het heel zwaar, lyon is een schitterend ''swingend'' aanvallend team waar je maar moeilijk van wint, ajax lukte het 3 jaar geleden 2 maal in de cl (was echter zeer moeizaam, maar wel knap) aangezien lyon alleen maar sterker is geworden zal de verderdiging van psv het zwaar krijgen.
    gelukkig ligt hier de kracht van psv

we zullen het wel zien _O_

Chelsea zie ik trouwens ook neit zo makkelijk doorgaan, zullen het erg moeilijk krijgen tegen het defensief zeer sterke bayern

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Even iets anders....de selectie voor de komende duels van Oranje is bekend...
    Van Basten heeft ajacieden Maduro en Babel geselecteerd. Maduro speelde slechts vier (!) wedstrijden voor ajax. Verder is v.d. Vaart ook opgeroepen, die bij Ajax op de bank belandt is. Zeer triest dit..ik dacht dat een nationaal elftal altijd uit land's beste spelers bestond...:mad:

6. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Wou jij zeggen dat v.d, Vaart niet bij de beste spelers van nederland hoort?

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de volledigheid :) http://teletekst.nos.nl/gif/663-02.html
    Ik verwacht wel wat van deze selectie, het ziet er echt goed uit. Dat Babel erbij zit vind ik echt geweldig. Maduro weet ik nog niet, die heeft wel erg weinig kunnen laten zien nog... Beetje lullig voor Davids ook :p Verder prima, hoor :)

8. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0

Ik zou ook liever Liverpool-PSV willen zien.Maar ik denk dat PSV zeker niet kansloos is tegen Lyon maar het wordt wel heel moeilijk. Ik denk dat Lyon gaat aanvallen en PSV zoals gewoonlijk goed gaat verdedigen en dan met counteren er uit gaat komen.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    PSV is zeker niet kansloos tegen Lyon. Het wordt wel vele malen zwaarder dan tegen Monaco. Lyon heeft ook een geweldig team. Maar ze zijn zeker te kloppen.

Ik vind het selectiebeleid van San Marco steeds raarder worden. Tuurlijk Babel en Maduro zijn toekomstige toppers. Maar om ze nu al te selecteren vind ik wel een beetje ver gaan. Ik vind het ook een beetje lullig voor Davids, die gewoon jaren erbij zit en nu gewoon afgeserveerd wordt. Kluivert begint ook weer op stoom te raken en Seedorf kan heus wel functioneren in Oranje.

Maar goed. Zondag Ajax-PSV! Ik ben erbij. Wie gaat nog meer?:9

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nou, op dit moment in ieder geval niet. Hij zit niet voor niets op de bank bij Ajax en als je Davids thuis laat omdat hij niet speelt, moet hij wel consequent zijn en van der Vaart ook niet meenemen.

Ik hoop trouwens dat v. Bommel is een keer een basis plaats krijgt, want dat is iemand die het wel verdient. En ik bedoel niet in de plaats van Landzaat maar met Landzaat, want waarom zou dat niet kunnen :confused:

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand gister de herhaling van Den Bosch - Roda JC gezien? Ik wel iig , en wat schoot Laszlo Bodnar die bal er geweldig in via een vrijetrap van ongeveer 30 meter schat ik.
    Ik denk dat dit doelpunt bij de 10 mooiste van dit seizoen hoort.

12. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Als v.d. Vaart weer op 10 gaat spelen bij Ajax, gaat het wel weer beter en komt hij weer in vorm. Kwaliteiten heeft hij zeker wel.

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Of hij idd weer beter gaat spelen, moeten we nog maar even afwachten, want de afgelopen 2 jaar heeft hij niet laten zien wat hij werkelijk kan. En stel dat je gelijk hebt, dan nog vind ik dat hij nu niet geselecteerd had moeten worden als je Davids ook niet meeneemt, want hij speelt ook niet. Het gaat bij Oranje om de spelers die in vorm zijn en v.d. Vaart is dat op dit moment gewoon niet. Als hij weer beter gaat spelen, ja dan moet hij er zeker weer bij komen, maar niet als hij zwaar uit vorm is en op de bank zit bij zijn club.

Begrijp me verder niet verkeerd, want v.d. Vaart is een supertalent, maar op dit moment heeft hij 'het' gewoon niet.

14. King Of The Dead

King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond weer een avondje Nac. Als ze verliezen wordt het stadio afgebroken. :p

15. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Zoooo dat was echt een harde
    mooi in het dak
    wel via de keeper volgens mij
    Maar was inderdaad echt een schoonheid van een goal

haah den bosch 12 keer op rij verloren
    14 keer is het record in de ere divisie
    Zullen ze het verbreken? :+ _O_

Ben best benieuwd wat Ajax gaat doen morgen.
    Hoop dat ze winnen maar kep toch beetje raar gevoel bij ajax dit jaar
    bestuur,spelers en trainers klooieren echt wat af dit jaar

Supporters vind ik ook beetje triest van ajax zoals ze tegen koeman deden.
    Hij deed niet altijd even alles goed. Soms ook vage beslissingen zoals vreemde wissels of mensen niet wisselen maar de spelers zelf zijn ook eg slecht dit seizoen. Bij feyenoord spelen ze ook slecht maar daar hoor je ze niet over Gullit klagen meteen enzo.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  16. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    idd. Maar dat zijn geen supporters die klagers, dat zijn gewoon mensen die naar de arena gaan om ajax ff te zien winnen. Nepperds dus,.

17. mars15

mars15 Guest

rkc - feyenoord 2-2 tussenstand come on Feyenoord

18. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en NEC pakt eindelijk weer s 3 punten, 1-2 tegen NAC in Breda :D

19. mars15

mars15 Guest

2-4 yeah

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja! :mad: :'-(

Na de winterstop heeft NAC wel het geweldige aantal van maar liefst 4 ptn gehaald |:- :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina