1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Grapje zeker. Wat dacht je van CL. Als we dat niet halen, word ik echt gek. Nu heb je Feyenoord weer op drie punten aan je reet hangen, met nog een wedstrijd tegen AZ binnenkort... Echt zo k*t! Ik heb alleen de samenvatting gezien net en ik had nog wel hoop in het begin. Het spel van Ajax zag er wel redelijk fris uit, ze hadden misschien zelfs wel een beetje het overwicht. Toen die onterechte penalty voor PSV (ik zeg niet dat Ajax de kop kostte...), toen was het echt over. Ik ben benieuwd wat er van gaat komen de komende weken. Ik hoop wel héél erg op gewoon een CL-plek...

    Ik moest trouwens toen ze van Bommel uitriepen tot Man of the Match ff denken aan die inhaalwedstrijd van de week van PSV. Daar zat van Bommel op het randje van een schorsing, ik kan me niet meer herinneren of ie geel had verdiend, maar het zat er wel tegenaan. Dat had misschien nog geholpen. Wat ook had geholpen, was dat de spits van RKC gewoon de 3-2 erin schopt gisteren tegen Feyenoord. In plaats van in de laatste minuten nog met 4-2 eraf gaan... Maar goed, maar afwachten...
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    kijk eerst ff lekker naar je eigen spel ownee kan niet je was er niet _0/
     
  3. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindhovuuuuuuuh wij gaan voor de triple!!!
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Ik zeg heus niet dat het niet aan Ajax ligt, hoor...
     
  5. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wordt een makkie:D .Landstitel is al bijna cker en de beker winne ze ok wel denk ik en dan wordt de Champions Laegue ok een makkie:D
     
  6. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha Triple lukt echt niet.
    Van een echt Top elftal zie ik PSV niet winnen.

    Maar landskampioen in iedergeval wel

    Amstel Cup hoeft ook nog niet
    Ajax en feyenoord doen ook nog mee
    Zie Ajax hem helaas niet winnen
    Maar feyenoord heeft soms wel een goede dag en
    dan kunnen ze het PSV nog best lastig maken.

    Trouwens Ajax was vandaag niet helemaal kansloos
    Ik heb dan alleen de samenvatting gezien maar 0-4 was zeer onterecht
    PSV had 4 kansen 4 Goals maar meer presteerden ze ook niet echt
    (in de samenvatting). Ajax deed het vond ik net zo goed. Maar heb niet
    hele wedstrijd gezien. Ze hadden best nog kansen en zeker in eerste helft vond
    ik ze beter (in samenvatting dus ). Na die onterechte penalty was het echt over.
    Dus die amstel cup is ook nog niet helemaal zeker
     
  7. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    Da klopt jah maar de Landstitel is wel zeker ja. Beker moete ze tege Feyenoord kunne ze et nog wel es moeilijk tegen krijgen maar ze winnen hem denk ik wel en de Champion League gaan ze er in de halve finale uit tegen AC Milan denk ik dan.
     
  8. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Onterecht? Als je 4 kansen krijgt en je benut ze allemaal, dan presteer je OPTIMAAL en win je TERECHT in mijn ogen :) Na de 4-0 hoeft het niet meer en speel je als ploeg rustig de wedstrijd uit.
     
  9. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    PSV liet even zien wat effectief is klaar...
    Mark van Bommel 90% zeker naar Barca volgens Hugo Borst
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Zegt ie nog dat hij kon kiezen tussen de Spurs enzo of Barca. Ja, dan zou ik het ook wel weten :cool: Ik vind het wel jammer dat ze niet lieten zien wat Hugo Borst voor opstelling voor Oranje had neergezet. Hij weet het altijd zo goed, ik was wel benieuwd.

    Wat bedoelde je hier nou mee?
     
  11. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens onze Hugo gooiden Madura en Vd Vaart de bloemen onwetend naar de F-Side, en legden het niet bij het portret van Rinus Michels, wat dus later ontkracht werd door mensen van Ajax.

    Dus: ik trek geen pijl op wat langharige tekkel zegt.
     
  12. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hugo borst trouwens een van de beteren...
    Van Bommels zaakwaarnemer had ookal aangegeven dat in deze tijd zijn toekomstige club bekend werd... en tja Hugo Borst zit niet bij elke wedstrijd op de tribune
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over het algemeen niet zo op Hugo Borst. Gewoon z'n houding irriteert me een beetje af en toe. Het is wel weer grappig als ie het weer eens niet eens is met Youri :+ (Mooie naam trouwens)
     
  14. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ach had hem meegemaakt op literatuurdag en las hij een paar columns voor vond ik wel vermakelijk wat hij daar schreef en ben vaker met hem eens
     
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Het ergste van hele gebeuren is dat Ajax nu als enig doel heeft om (voor de "eer") voor feyenoord te komen. Want het maakt natuurlijk geen hol uit of je nou 3e of 4e wordt dus gaat alles nog om de onderlinge rivaliteit. Ik ben trouwens benieuwd wat AZ tegen feyenoord gaat doen. Ik sluit een verlies voor zowel feyenoord (vs. AZ) als ajax (vs. heerenveen) niet uit. Hoewel Ajax voor de beker goed speelde tegen Heerenveen.
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    van bommel en barca, ik weet het zo net nog niet. lijkt mij in ieder geval geen slimme keuze, hij weet namelijk dat met iniesta, deco en xavi voor 2 posities meot strijden, en aangzien deco en xavi een erg goed duo zijn...

    mij lijkt engeland het beloofde land voor hem, en dan zou het dus arsenal of man utd moeten worden.
    bij arsenal samen met viera, bij man utd kan hij keane mooi vervangen die ook niet zo lang meer mee gaat.
     
  17. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind hem juist de ideale speler voor Bayern Munchen ik hoor alle psv fans al weer roepen dat ie naar een betere ploeg toe moet en dat ik dit alleen schrijf als ajacied maar Bayern is juist een ploeg waar hij uit kan groeien tot de sterspeler bovendien heeft bayern zat kwaliteit natuurlijk. Samen met Ballack op het middenveld en Makaay voor hem dat moet toch lopen? Ik zie het al voor me Makaay en van Bommel na enige aanpassingsproblemen perfect op elkaar ingespeeld ingezet op het Nederlands middenveld ipv Ruud van Nistelrooy die voor het engelse voetbal gemaakt is maar soms niet voor het internationale. Nee dat lijkt me wel wat bovendien zie ik Bayern eerder een CL winnen dan Barca en dat staat toch altijd leuk op je CV zo'n CL of niet?
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    bayern eerder dan barca ben ik niet mee eens, denk dat dit barca meer kans maakt om de cl te gaan winnen in de komende jaar.
    het heef gewoon enige tijd nodig om dit supermoelijk systeem tot in de prefectie te beheersen (ajax had ook wat aanloopjaren voor er in 71,72,73 en later 95 geoogst ging worden met oogstrelend voetbal)

    maar denk dat van bommel voor dat type voetbal tekort komt, zijn handelingssneldheid is te laag voor het snelle 1 keer raken wat barca speelt, vooral omdat hij puur rechts is.

    niks ten nadele van van bommel, denk daarom dat engeland hem veel beter ligt, lekker buffelen op het middenveld a la lampard/viera/keane
     
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er wel mee een dat van Bommels stijl in ieder geval meer zou passen in Engeland. Verdedigende taken uitvoeren, maar zeker ook naar voren willen voetballen. Maar Chelsea heeft hem niet echt nodig denk ik en dan zou ik toch ook voor Barca kiezen in plaats van Arsenal of Man Utd. Maar goed, ik ben benieuwd of het sowieso wel klopt dat ie naar Barca gaat en ik ben zeker benieuwd wat er van terecht komt. Het zou lullig zijn als ie niet aan spelen toekomt, voor zijn plek zijn er bij Barca zoals eerder gezegd genoeg goede voetballers...
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen roemenie-nederland. Wat denken jullie wat het wordt? Ik denk 1-2.
    roemenie:chivu (42)
    nederland:robben(7)
    makaay(78 ).

    EDIT: Nu al 0-1 dus zit al fout _0/
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina