1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik verwacht juist wél dat ze gaan winnen. Ik zei dat alleen omdat whip it er wel héél erg van overtuigd was dat psv er in de eertse ronde al uit ligt. (wat dus niet gaat gebeuren)
    Ik denk dat ze zéker kans hebben, hoewel je niet al van tevoren depor moet afschrijven omdat 'makaay' (die trouwens uit mijn woonplaats komt) weg is. Er zijn wel meer betere spelers maar k'denk toch dat PSV_O_ gaat winnen, in ieder geval door naar de 2e ronde want monaco en AEK athene zijn nou toch niet echt grote clubs|:-

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Anders zit Club Brugge bij Ajax in de poule.... jij bedoelt AEK.

3. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Zijn wel lastig om tegen te spelen hoor! die grieken zijn fucking bastards.

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, Grieken zijn echt teringlijers, op het veld dan. Ze zijn echt vuil.

5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja hehe moet je is in dat stadion van AEK komen. Het kan daar spoken en het gáát daar spoken :cool:

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wedstrijd tegen Ajax een jaar of wat geleden:

Andere plaatjes:

Niet zomaar een kleine horde dus.

7. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    haha, lol wat een gekken*)

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie eigenlijk van dat Ajax Chivu terughaalt, las het net op teletekst, omdat de bankgarantie niet binnen was, ze zullen hem nu wel proberen te verkopen denk ik en ik denk dat Chelsea hem gaat kopen

9. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mja heel leuk natuurlijk *) Top als hij kan blijven, maar ik ben bang dat hij haast wel verder moet. Met dat geld van Chivu heeft Ajax al weer nieuwe spelers gekocht. Maar misschien hebben ze nog ergens een potje :cool: vd Eijden is namelijk nogal zuinig jaja. Nee, ik denk Chelsea of Real. Maar Real vond 12 miljoen voor Ayala al te veel en ik neem aan dat Ajax niet voor minder dan 18 weg wil doen. Chelsea daarentegen heeft het geld, mààr, wil Chivu wel naar Chelsea?!

Op Sportjournaal zeiden ze trouwens net dat Ajax de 4 miljoen voorschot van Roma niet terug zouden geven *)

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nee, ze moeten Chivu juist houden, niet verkopen:cool:

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Als hij weg gaat gaat hij naar chelsea of madrid, maar die moeten wel sluiten want zondag nacht sluit de transfermarkt. Het liefste heb ik hem erbij maar ajax heeft al een boel geld uitgegeven dus kunnen ze het geld wel gebruiken. En inderdaad ze houden die 4 miljoen. Best begrijpelijk toch?? En ze gaan ze ook aanklagen.

Ayala is al dertig dus 12 mil is best veel. Chivu is toch pas 23?? Dus die kan nog heel lang mee.

Ayala wordt wel de eerst volgende wedstrijd buiten het elftal gehouden, hij moet namelijk de teleurstelling verwerken en is nu mentaal niet in orde.

12. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mja, 12 miljoen vond Real te veel voor Ayala, maar ondertussen hebben ze Makalele (30) al voor 20 miljoen aan Chelsea verkocht! :eek: Gaan ze dit voor Chivu, dan wel Ayala gebruiken, of voor het terugdringen van de schuld?

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk dat ze een verdediger erbij halen. Maybe wel voor chivu. Aangezien dit toch zijn eerste keus club is, en ajax hem min of meer wel moet verkopen. Ze hebben het geld nodig.
    En dat van die makele is onzin. Weggegooid geld vind ik. Zo'n kasones lijer, ik verdien niet genoeg kan mijn 3e ferrari niet betalen, dus ik ga maar in staking!!!

Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  14. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat Chivu bij Ajax blijft.
    Die kans lijkt me onwaarschijnlijk klein.
    En Ajax heeft het hard nodig, tuurlijk zou het tof zijn als Chivu bij Ajax kan blijven, maar ik gun hem van harte een overgang naar een goeie topclub, hij heeft heel veel goeie dingen gedaan voor Ajax.
    Dus ik gun hem het beste.
    Schandalig overigens die gang van zake bij AS Roma.

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Let maar op, hij speelt gewoon bij Roma het komende seizoen. Ik denk dat die italianen nu ineens uit allerlei verborgen potjes geld tevoorschijn gaan toveren.

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ze willen hem nou waarschijnlijk gaaan huren en als ze geld hebben hem kopen!!!!

En Morientes is voor een jaar verhuurd aan as monaco!! Arme Psv!!!

17. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Ahahahahaha ze hebben het over LUCKY AJAX !

WHAT ABOUT DIE KAKKERLAKKEN ?

OMG 0-1

DOMME FOUT VAN DIE STOMME ZWAKKE NEPPE MONGOLISCHE SCHENNING, GOAL BOMBARDA 83e MINUUT...

92e Minuut kut bal .. 2-1

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ze hebben echt gezwijnd die feyenoorders!!!

19. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Iemand gister Studio Voetbal gezien? Irritant programma wordt dat, van Gelder met z'n achterlijke AFC-kop en dan ook nog Borst die overal tegenaan trapt. Ik weet het, daar is hij voor ingehuurd, maar het komt soms een beetje onnozel over. Op het eind een filmpje over het afscheid van Sjakie Wolfs, een held in Amsterdam, toonbeeld van Ajax, een man die wel gebleven is in voor en tegenspoed en dan gaan die achterlijke dakhazen ongelooflijk reageren voor dat filmpje, totaal respectloos... Het is triest dat die man wegmoest, maar hij kan niet meer, wel zielig dat er niet zoveel mensen meer in de Arena zaten, maar Sjakie verdiend meer respect dan dit, tis niet zomaar iemand... ook niet voor niet-Ajacieden.. iedereen kent em.

20. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, was mij ook al opgevallen, wat een trieste idioten zeg.....
    Als het ze niet bevalt dan houden ze maar hun mond, in plaats van zo denigrerend te doen over zo'n toonbeeld.
    En dat ons aller Jack dan ook nog probeert om krampachtig van z'n Ajax imago af te komen daar alles wat Ajax is af te gaan kraken, is gewoonweg triest, dan heb ik het nog niet eens over Borst gehad:mad:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina