1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat het niet goed met AZ vanaaf
    Ze zeggen ook dat ze vermoeid zijn enzo bij AZ
    en 3e van Spanje is wel iets hoger niveau dan 2e van Nederland
    Maar wie weet, Ze hebben al paar andere goede teams verslagen
    maar als het klopt dat ze vermoeid zijn dan kunnen ze wel eens flink
    afgedroogd worden vanavond.

Stam was echt Uber machtig :)
    Hij moet weer in Nederlandselftal man
    Bedoel beste verdediger van Italie niet in Nationale elftal van Nederland :confused:

Chelsea gaat eg wel door. Dat team van Bayern is hier eg niet tegen opgewassen
    Zelfs met Makaay en Pizarro niet. De rest stelt niet echt zo heel veel voor vond ik gisteren. Ze spelen normaal wel beter maar toch.
    Ik hoop wel dat ze winnen. Mag Chelsea eg nie, dat ze alleen door miljardair opeens zo goed doen enzo. Ze kunnen wel super counteren. Spelen het echt goed uit maarja met geld kan je alles.

2. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze missen wel hun topschutter Diego Forlan, en bijna hun hele defensie is afwezig vanwege blessures en schorsingen. dus wie weet maken ze nog een kansje, maar als ik kijk naar de wedstrijd van zondag tegen Feyenoord heb ik geen goed gevoel bij AZ

3. Caps13

Caps13 Guest

Lampaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardddddddddddddddddd, Uber Koning

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat briljant wat AZ heeft gedaan! Echt superknap, Barcelona is er met 3-0 afgegaan daar! Echt gaaf, ze makken nu gewoon een goeie kans... Thuis 1-0 verliezen is zelfs nog goed :) Echt heel mooi. Ze hebben inderdaad gedaan wat Adriaanse zei na de wedstrijd. Hoewel ik 'verdiend' niet helemaal het goede woord vind, hebben ze wel echt goed positiespel gespeeld en zich allemaal helemaal lek gespeeld...

Ajax eindelijk gewonnen onder Blind was trouwens ook wel ff nodig... Mitea met het hoofd :cool: Die gast is krap anderhalve meter :p Maar wel lekker. Wel veel kansen gemist, maar goed geen gelul. 3 Punten, hijs fijn.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tommie maakte hier een aparte thread voor aan, wat niet echt nodig was, dus ik zet het maar hier even neer.

Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  6. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik als ajacied en rasoptimist had dit zelfs niet aan zien komen wat een overwinning!! ik denk echter dat AZ al met het koppie in spanje zat maar goed. We zullen volgende week zien dat Blind wel degelijk invloed heeft als we met 0-2 van Feyenoord winnen. Tuurlijk dit is dagdromen maar er is in elk geval weer wat hoop. Ik heb trouwens een maand geleden voor 5 euries gewed dat we in de kuip gaan winnen. We zullen het zien.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Blij dat je het zelf inziet :cool:

8. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    wanneer gaan we weer knallen? (met halo dan he:p ) dan kan je de frustraties van a.s. zondag er uit knallen.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Shactar Donetsk had ook van Barça gewonnen en die hebben ze ook uitgeschakeld;) Maar goeie prestatie van AZ:)

Mooi dat ze nu zo vermoeit zijn dat Ajax over ze heen loopt;)

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha als die Sebastard weer terug is.. Hij zit voorlopig in mexico :)

Optimist ;)

11. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    NEC - Vitesse 1-1, t was een mooie wedstrijd qua sfeer en strijd maar de kwaliteit van het voetbal was ver te zoeken. Die wespen hadden trouwens wel geluk dat Van de Berg 2 x een bal voor de goal weghaalde. Maar ja, 1-1, ik ben niet ontevreden.
    Lees voor de gelderse derby

12. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    zet ff spoiler er voor misschien willen mensen zonder voorkennis naar studio sport kijken vanavond. (of ze negeren gewoon dit topicje)

13. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Wat denken jullie dat Bayern-Chelsea gaat worden en voor wie zijn jullie ?

Ik ben voor Chelsea en denk dat ze met niet al teveel moeite ook uit winnen, Lampard is zo fucking goed, dat tweede doelpunt van hem was echt prachtig

14. Caps13

Caps13 Guest

AL DIE BOEREN STIL. MOKUM MIGHTY. En ja ik was weer ouderwets bij in de ArenA. Mooi wedstrijd.

15. Caps13

Caps13 Guest

jij snapt het. Lampard is op dit moment gewoon (één van) de beste van de wereld op zijn positie. Zijn techniek is als een sinasappelpers die gewoon al het sap uit de sinasappel haalt 8) Nee maar dat tweede doelpunt is gewoon moeilijk om te maken, maar hij doet het.

_O_ Lampard / Chelsea _0/

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Jep Engeland heeft zeker weten het beste middenveld van de wereld met Lampard en niet te vergeten Gerrard!

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet eerlijk :'-(
    ajax schakelt gewoon de hele verdediging van az uit.
    zonder er iets voor te krijgen
    laffe amsterdammers, ook al hebben ze terecht gewonnen
    AZ blijft 2e

18. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    ik denk 1 ding over Bayern - Chelsea ze moeten nog 90 minuten voetballen tegen DUITSERS dusss......

o btw ik las ergens dat zowel Makaay als Pizarro spelen.

Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is niet laf, dat heet voetbal en dan loop je nou eenmaal wel eens een blessure op.
    Denk maar niet dat Ajax gedacht heeft van; kom, we gaan eens de defensie blesseren.
    :{

20. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als team is het het meestal nét niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina