1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien maar idd zoals je zei heeft Scheringa er n handje van om veel te vragen maar ik denk niet dat dat voor een club als Chelsea of Bayern een probleem is voor zo'n speler. Maar misschien moeten we van Gaal ook niet meteen de rug toekeren. Hij heeft natuurlijk best een reputatie maar we zagen het bij Ajax in '96(geloof ik, correct me if i'm wrong), dat was natuurlijk wel erg goed. Misschien voelt ie zich hier wel weer op z'n plaats.
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bas give up, ik heb gelijk :+ Co brengt AZ naar een tweede plek en een halve finale plek in de UEFA Cup, denk je serieus dat Van Gaal dit kan evenaren of misschien nog wel beter kan? Ze zullen denk ik terug vallen tot een subtop plek. De kwaliteiten van AZ zijn trouwens niet bepaald groot, ze komen zo ver doordat ze een hecht team vormen. Het is als een sterke ketting, maar als je een schakel er tussen uit haald dan vallen er gaten. Dit is dus exact wat er gebeurde tegen Villarreal.
     
  3. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit meen je toch niet serieus neem ik aan.
    De kracht van PSV dit seizoen is toch echt het middenveld en een ijzersterke verdediging, dus niet Jan want die kan er echt niets van.
    Maldini en Stam overwegen nu al te stoppen met hun carriere in de wetenschap dat 'het gevaar' uit Nederland hun straks alle hoeken van het veld laat zien, en die willen liever niet afgaan op het hoogste niveau.
     
  4. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo slecht is Jan nu ook weer niet. Hij heeft misschien niet de kwaliteit om 8 man te omspelen om vervolgens achter zijn standbeen in kruising te schieten, maar hij heeft toch kwaliteiten, hij kan een balletje vasthouden is positioneel sterk en kan aardig koppen. In dit team zijn dat belangrijke kwaliteiten want doordat hij vrij standvastig is kan het middenveld makkelijk aansluiten en de wat snellere en lichtere aanvallers (farfan, beasley, en ook Park) makkelijk om hem heen spelen. Bovendien werkt hij hard en heeft geen nare egoistische trekjes (wat veel topspitsen wel hebben) daardoor past hij goed in het team. En dat is de grote kracht van PSV dit seizoen: het team.
     
  5. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger(paar jaar gelede) was het in de eredivisie zo dat de nummers 1 en 2 rechtstreeks naar de Champions league gingen en de nummer 3 speelde dan vooronde. Weet iemand miss of dit weer teruggaa komen door de 2 halve finale plaatsen van PSV en AZ?
     
  6. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie nou van die straf voor Inter?! Ongeloofelijk zeg, wat mild. Ajax werd gewoon een jaar geband van Europees voetbal na zo'n incident
     
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik hoorde het ook net. Onverwacht, ik dacht ook dat het meer zou zijn, zeker nadat iedereen zei dat ze iig een jaar geen CL mochten spelen. Ik weet niet of het echt mild is, want ik weet maar weinig andere gevallen waarmee ik kan vergelijken, maar naar de verwachtingen is het zeker mild....
     
  8. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, inter zal bij de boete (van slechts €200.000,-) vast nog wat extra geld hebben bijgelegd, om zo de UEFA er van te overtuigen, hun in de CL te laten blijven spelen...
     
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    De boete lijkt wellicht wat laag, maar daar komen ook nog eens zes thuisduels zonder publiek bij. En daarmee dus ook het verlies van recette. De laatste paar CL thuiswedstrijden leverde PSV dat bijv. over de miljoen euro per wedstrijd op, moet je nagaan wat dat voor een grote club als Inter wel niet moet zijn.
     
  10. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd, zo licht is het nou ook weer niet.
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind wel dat de UEFA niet erg consequent is. Als bijvoorbeeld Ajax voor een vergelijkbaar incident een jaar uitsluitsel van de CL krijgt, zou dit ook voor Inter het geval moeten zijn (imo).

    Het scheelt denk ik wel meer. Want met uitsluitsel van de CL loop je niet alleen inkomsten van het publiek mis, maar ook nog eens inkomsten van wedstrijden.
     
  12. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies! Ik zeg niet dat hun straf niet erg is, maar ze zijn niet erg consequent..
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Feyenoord-Ajax:
    De wedstrijd is afgelopen. Ajax heeft gewonnen met 2-3!
    Kalou(48 ), De Jong (57), Kuijt(80), Grygera (86), Maduro (90+2)

    Ik vind het erg knap van Ajax.:D
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  14. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Izzz heel blij :D
    Dat einde moe eg geweldig geweest zijn
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het sowieso heel knap van Ajax omdat ze het zonder publiek hebben geflikt. Het legioen van Feyenoord is erg intimiderend, en dat merk je wel tijdens een wedstrijd.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja inderdaad, maarja. Het is gewoon stom dat die supporters het voor hun eigen club verzieken. Ze wisten best dat dit dan zou gebeuren. Nu zal Ajax ook nog wel een boete krijgen.

    Als AZ nu nog even punten laat liggen in Breda is het helemaal toppie!
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja. Ik denk zeker dat Ajax een makkelijkere overwinning had gehad als de supporters er bij zouden zijn geweest.
    Ja, maar dat zie ik zo 1,2,3 niet gebeuren.
    Ze staan al met 1-0 voor...
     
  18. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja... en Nac speelt de laatste tijd ook niet echt de sterren van de hemel.

    Oh man dit is echt té relax! Mijn vader, broer en broertje zijn voor Feyenoord en ik dus voor Ajax :+
    Ik ben echt blij dat ik niet voor Feyenoord ben, jzus 8)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  19. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoorde gisteren op tv, weet niet meer waar, dat inter door deze straf circa 13 miljoen euro misloopt en dat is natuurlijk een aanzienlijk bedrag.

    Natuurlijk lijkt de UEFA niet consequent als je het vergelijkt met het "Ajax-incident", maar vergeet niet dat dat eind jaren 80/begin jaren 90 was. Toen waren dat soort dingen nog redelijk nieuw en was de schok dus groter. Nu is men er helaas wat meer aan gewend geraakt. Maar toch blijf ik van mening dat Inter gewoon een jaar geschorst had moeten worden.
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Intimerend... als je naar een leeg vak kijkt naar de overkant, is er toch een stuk minder te intimideren. Maar ben achteraf blij dat er niemand was, heb ik in ieder geval geen Ajaxieden hoeven horen juichen.

    Maar ja, voor Feyenoordsupporters is vandaag weer een trieste dag, en voor Ajaxieden...weer een kadootje...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina