1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    AZ 1-1 door die feyenoorder!! ha ha wat een bak maar ze zijn nog niet klaar natuurlijk.
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    lkkr voor Ajax, maar feyenoord en ajax vind k allebei bagger. PSV 1-0 gewonnen en Twente 2-1 gwonnen :) AZ is toch 1-1 geworden?
     
  3. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    jep. Wat stom zeg van AZ, dit hadden ze echt wel moeten afmaken. Maar ze hebben nog een wedstrijd minder gespeeld..

    !! Heeft iemand het interview met Adriaanse gezien?! Het lijkt wel alsof ie de UEFA cup veel belangrijker vind dan de competitie, dat ie dat eigenlijk niet zo belangrijk meer vind :eek:

    "We zien na deze week wel of we nog kansen hebben op de champions league, anders kunnen we ons helemaal op de uefa cup gaan focussen"
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Yes de klassieker is gewonnen:) Ik kan me weer trots vertonen op school:9 In tegenstelling tot die 0-4 nederlaag tegen PSV:mad: Ik heb het 2 week moeten aanhoren:'-(
     
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is op zich logisch natuurlijk omdat hij niks met de CL te maken zou hebben mocht AZ zich plaatsen. Hij kan hooguit zijn vriend Louis een goede dienst doen maar hij zal zich liever ontsterfelijk willen maken door de UEFA cup te winnen bv.
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee. ik bedoel met intimideren; tegenover de spelers van de tegenstander. Het legioen van Feyenoord staat er om bekend heel veel druk te kunnen uitoefenen op de veldspelers doordat ze alles massaal doen (postief voor de club, negatief voor de tegenstander).

    Ik keek gister naar Feyenoord TV, en daar zei die man dat Feyenoordsupporters ook in slechte tijden hun club blijven steunen, en dan juist feller werden. Toen Maduro de 2-3 binnenschoot, vertrokken er al een hoop naar de uitgang. Het was dan nog maar een minuut, maar toch, ik vind dat je je club moet blijven steunen tot het eindsignaal van de desbetreffende wedstijd.
     
  7. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    vond ik ook ja er had er nog best eentje in kunnen vallen in dat minuutje zeker met de wedstrijd tegen psv van feyenoord dit jaar in het achterhoofd.
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Bingo *) Tijdens Ajax-PSV bleef ik ook tot het laatste fluitsignaal zitten in de Arena, ondanks de 0-4 :{
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ach aansteller :p Ik moet het bijna elke week aanhoren, omdat ik voor NAC ben :+ :'-(
     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Nou dan krijg je nu een schouderklopje want NAC heeft het best gedaan tegen AZ (kwa resultaat in elk geval)
     
  11. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja, ik had dit echt niet verwacht dat ze zo'n goed resultaat zouden halen. AZ helemaal in de wolken vanwege het bereiken van de halve finale en NAC dat week in week uit verloor. Misschien geeft dit NAC wel het vertrouwen dat ze nodig hebben en dan moeten ze de NACompetitie wel kunnen ontlopen.
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    gecondoleert;) Hoewel...klasse resultaat tegen AZ hè;)
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit is toch geen reden om een andere straf toe te passen? Dit bedoel ik met inconsequent. Even een (simpele) vergelijking: Iemand die voor de 1e keer beboet wordt voor een verkeersovertreding dient toch geen hogere boete te krijgen dan de miljoenste overtreder, alleen omdat de 'schok' nu minder is? ;)

    Ik zie in je post dat je het wel met me eens bent, dus dit is niet om jou aan te vallen, maar om nog maar eens duidelijk te zeggen dat het vrij suf is. Nou ja, ik vind het in elk geval vrij suf.. :)
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  14. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja, ik ben het helemaal met je eens. Maar zo werkt het in de praktijk nou eenmaal, of het nou goed is of niet.
     
  15. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk weer eens een puntje.


    BREDA BREDAAAAAAAAAAA
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    hehe;) leuke sig heb je ook:)

    bron: www.ajax.nl

    Ooggetuige verslag van die ongein die gister gebeurde bij Feyenoord-Ajax...Rellen zijn natuurlijk niet goed te praten, maar wel heel slecht werk van de autoriteiten (ofzoiets)
     
  17. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt objectief is je bron natuurlijk niet...
     
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit is echt onzin. Ze lieten die treinen zien op het journaal en daar was niets van over.
     
  19. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    IK ben ook wel eens gefrusteerd, iets wat niet wilt zeggen dat ik de boel ga slopen!

    Dat tuig moeten ze gaan vervoeren zoals ze zich gedragen, gewoon in een vee-wagon!
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet gaan denken dat ik er positief ga denken maar als ik site's noem (maar ik mag niet spammen :+) zie je duidelijk dat die kakkerlakken op de ajacieden afkomen. En met stenen gooien en voor de trein stonden. Zag plaatjes dat vanuit de trein dat de kakkerlakken stenen gooiden en ruiten eruit knalde en een ajacied zijn hoofd raakte :{.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina