1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha jezus, kap nou eens met dat uiterst zielige geouwehoer over die takke 'supporters'. "feyenoord aanhangers zijn klootzakken" "Ajacieden zijn teringlijers" wat een zielig gedoe. Van allebei de clubs zijn er nou eenmaal zielige mongolen die het nodig vinden om te gaan lopen rellen. Dit heeft geen zak met voetbal te maken.

    Dat wijzen naar elkaar ook... Het lijkt nu gewoon een beetje op "ja maar zij begonnen".. Hoe zielig is dat... ;)

    Ik ben zelf voor Feyenoord, maar dat wil niet zeggen dat ik automatisch tegen Ajax ben en dat ik alle Ajacieden klootzakken vind. Dan zou ik ongeveer tegen mijn halve vriendengroep zijn... Dit vind ik dus zo verschikkelijk suf..

    Ik vind dat ze al die relschoppers lekker bij elkaar in een hok moeten gooien, zodat ze elkaar lekker af kunnen maken en de laatsten die dan overblijven krijgen gewoon een spuitje. Zijn we ook weer van die ellendelingen af.

    Zo. :cool:
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Komende finale stadions voor de UEFA Cup en Champions League zijn bekend.

    Champions League 2006: Stade De France, Frankrijk
    UEFA Cup 2006: Philips Stadion Eindhoven

    Champions League 2007: Olympisch Stadion Athene, Griekenland
    UEFA Cup 2007: Stadion van de Glasgow Rangers, Schotland.


    Eindelijk weer een Nederlands stadion die een finale mag verzorgen! :)
    En nog bij mij in de buurt ook! :+
     
  3. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    PSVVVVVVVV, de beste
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand hier het filmpje gezien van die jongen van het braziliaans elftal onder 17, de zeeleeuwendribbel?
    Ik zag het net op Studio Sport, erg knap van hem. Het grappige is dat scheidsrechters niet weten wat te doen.
    Hij wipt de bal op, en legt hem stil op zijn hoofd, om vervolgens richting doel of wat dan ook te rennen.
     
  5. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
  6. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    thnx voor het filmpje. Dacht toen ik over de dribbel hoorde dat hij 10 seconden aan het dribbelen was ofzo. is maar 5 seconden dat hi jeven rent :eek:...
    maja. toch leuke bal.
     
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Die eerste is bij mij ook invalid. Bij de 2de moet je 40sec ofzo wachten, dan staat onderin de link...
     
  9. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Man U wilt van Van Nistelrooij af, omdat ze nu nog een hoofdprijs kunnen vangen, verwchte prijs 18 a 20 miljoen...

    Barca en real madrid zouden er wel interesse in hebben , evt middels een ruil van Puyol barca) en Owen (madrid)

    ben benieuwt...

    en snoei gaat naar de G.A. Eagles... die man heeft een slecht carriere..vitesse, sparta, g.a. Eagles.
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel terecht dat PSV gisteren alsnog won. Ze hadden een penalty moeten krijgen hoorde ik (heb ik niet gezien), en twee (imo allebei onterecht) afgekeurde doelpunten... Ik vind het wel lullig voor Gullit, in 4 dagen dag seizoen... Maar als Ajacied kan ik maar weinig medelijden hebben met Feyenoord :) Al die supporters na die wedstrijd, ja toen kon er we een lachje af... Hopelijk gaat Ajax ook 'gewoon' door, ik het helaas niet zien, heb het een beetje druk...

    En AZ niet gewonnen, Ajax tweede! Echt relax, gave wedstrijd ook wel... Tegen Utrecht trouwens... 3-2, waar kennen we dat van? O nee, dat was 2-3 hé jongens :9 :+

    Volgende week weer Champions Leaugue, het is altijd zo gaaf aan het einde van het seizoen... Ik heb trouwens geen seconde van Juve-Inter en Chelsea-Arsenal gezien, wel jammer... FA-Cup finale Man U-Arsenal trouwens toch weer _O_ Gave wedstrijden allemaal! 8)
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Willem II - Ajax 1-0
    Rust

    Het ziet er niet best uit met Maxwell. De schreeuwde het uit van de pijn. Dit is einde seizoen denk ik. Kruisband gescheurt lijkt me zo op eerste gezicht. En nu ook nog Pienaar.:mad:
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Willem II - Ajax 1-0
    Full time

    hihi
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, verdomme... Hoeveel kansen wil je hebben echt? Onterecht, maar wel eigen schuld... Erg jammer...
     
  14. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    jah,, idd. Zulke kansen moeten ze er zeker inschiete. Moet toch kunne op dat niveau.

    Maar FC Twente mooi vijfde :cool: :D
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, heel erg jammer van Ajax. WillemII krijgt 1 kans en legt hem erin, en Ajax krijgt genoeg kansen en kan daaruit niet scoren.
    Over Maxwell zeggen ze op vi.nl het volgende:
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry voor de dubbelpost, maar even een update over Maxwell zijn blessure:
    Erg jammer, aangezien hij toch wel een hele belangrijke speler is voor Ajax.
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat Feyenoord heeft gedaan. Want Ajax heeft dus jammergenoeg verloren en mag nu niet afhaken. Wie weet meer?
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel wat Feyenoord heeft gedaan? In de Amstel Cup? Lees ff de draad door zou ik zeggen.;)
    Die zijn dus met penalty's uitgeschakeld door PSV woensdag avond.
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het erg sneu voor Maxwell... Dag seizoen, dag toptransfer, dag eerste seizoenshelft....
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ok, ik snap er geen hol meer van. Op de scoreboards van Voetbalzone en VI staat dat Anastasiou gescoort heeft maar in het verslag van Vi.nl staat dat Charisteas gescoort heeft..:confused:

    Iemand het antwoord?

    EDIT
    WTF! Nu hebben ze op VI alles in 1x weer veranderd...ik word helemaal gek van die lui :D
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina