1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo klein is Manchester City niet. Hebben toch een groot stadion wat elke week vol zit :).

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk voor deze 2 weken:

AC Milan - PSV 1-0
    Chelsea-Liverpool 2-0
    Sporting Lissabon - AZ 3-1
    Parma - CSKA Moskou 1-1

PSV - AC Milan 0-0
    Liverpool-Chelsea 2-2
    AZ - Sporting Lissabon 1-0
    CSKA Moskou - Parma 3-0

3. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0

Lol ik moet kranten gooien bij het oude huis van Kezman 8)

4. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat per seizoen erop... dus we krijgen sowieso pas 1 rechtstreekse en 1 voorronde PSV en AZ zijn aan het voetballen voor seizoen 2006-07

en voorspellingen:
    AC milaan - PSV 0-0

Sportin Lisboa- AZ 2-1

5. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet 2005-2006?

6. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
  7. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dat is dus wel een hele achteruitgang. Doet niet mee voor de prijzen. Is geen top club. Heeft bij lange na niet het aantal europese prijzen als Ajax. Betaalt wel meer waarschijnlijk maar heeft internationaal echt niet de zelfde status als ajax.

8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Maar als ajax hem voor wright-phillips ruilt dan ben ik wel zeker voor. Maar dat gebeurt waarschijnlijk niet, lijkt me echt ultra vet als wright-phillips voor ajax gaat spelen. Adebayor of Mousilou in de spits. Dan doet ajax weer mee.

9. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kansen zeg niet normaal meer!!

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Die kansen willen er gewoon allemaal niet in! Ze krijgen veel ste veel kansen.

11. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ik haat milan (misschien nog wel meer dan chelsea). Ben absoluut een ajax fan, maar vanavond uiteraard voor psv. Je bent altijd beter dan milan (althans zo lijkt het) en toch verlies je weer met 1-0 of 2-0. Was toen met ajax ook zo onterecht(3-2).

12. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    GVD wa baal ik. Keiveel kansen al de schoten recht naar Dida toe scoren ze nog ff in de laatste minuut. I Hate AC Milan!!

13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, zonde dit. Je zag het al aankomen... PSV is beter, speelt veel op AC's helft, krijgt kansen... En dan valt ie aan de andere kant, het is zo vaak zo... AC zet de laatste 10 minuten nog een beetje aan en het is gebeurd. Wel weer goed voorspeld :+ Maar het is heel erg zonde, kleine kans dat ze het nu nog gaan redden... Trouwens, wat is die Shevchenko goed zeg. Elke keer als je hem weer bezig ziet in die ploeg, hij heeft van die momenten... Controle op welke bal hij maar krijgt en uithalen... Echt goed...

(Heb alleen maar tweede helft gezien trouwens, misschien klopt het niet helemaal met eerste helft...)

Morgen trouwens Chelsea 2-1 Liverpool, denk ik :)

Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Mja. En reken er maar op dat zei nu in Eindhoven met 11 man gaan verdedigen. Het wordt dus ook nog een kei moeilijk voor PSV om uberhaupt te scoren. Laat staan 2x.

15. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze gewoon in de 1e helft 1-0 scoren is het weer een wedstrijd!!
    Kom op psv jullie kunnen het nu moeten ze er alleen wel in!
    Kansen krijgen ze genoeg thuis gewoon vol op de aanval spelen, en die spaghettivreters met 4-1 naar huis sturen!

16. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0

Ja dat klopt. Maar ik hoop ook dat ze een beetje meer de scheids mee hadden want die maakte wel een paar rare beslisingen. En Robert is er dan weer bij.

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zie het niet meer gebeuren tegen ac. *Gaat terugdenken aan 2 jaar geleden :'-( . En je weet het nooit met voetbal dus misschien heb je het ''geluk'' dat wat verdedigers van hun geblesseerd raken.

18. Dark-Link

Dark-Link Oude naam: (EXG)LINK

Leuk Bevonden:
    0
    Na het 2-0 verlies van gisteren (waar PSV zeker een goal verdient had) is het echt supermoeilijk geworden om nog de finale te bereiken.
    Het is ook zeer jammer dat Ooijer er niet bij is in de return, want die hebben ze zeker nodig. Maar ik heb nog steeds een beetje hoop dat PSV kan pieken thuis, gisteren hebben ze tog 5 of 6 zeer goede kansen gecreeerd wat niet elke ploeg kan zeggen die tegen AC in het San Siro hebben gespeeld.

Ps.
    Wel zeer stomme momenten van de scheids...derest van de wedstrijd heeft hij toch wel redelijk gefloten.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Weet iemand of die wedstrijd van AZ vanavond uberhaubt wel uitgezonden word? Ik bedoel dan een Nederlandse zender, want Sporza zal het ook wel uitzenden :+

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ned 2 om 20:45...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina