1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe .. AZ is eindelijk bezig.. Duurde wel erg land :eek: om 21:20 beginnen.. Dat betekent dat ze om 10 voor 11 pas klaar zijn.. Mja.. Hup AZ..!!

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    1-1 bij rust, uitdoelpunt is binnen!

gaat prima vooralsnog...

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tering, wat een mooi doelpunt van die Portugees zeg...
    Jammer voor AZ, nu moeten ze thuis winnen...

4. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm denk maar niet at AZ er al is, want uit zijn die boritovreters zeker net zo gevaarlijk!
    Ik hoop dat ze doorgaan het kan, maar pas op voor die portugezen die kunnen overal scoren maar het is een goeie uitgangspositie!

5. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    nee ben bang dat ze het net redde, die portugezen zijn echt sneaky, en dan mist az nog aardig wat spelers, nu weer 2 schorsingen erbij, ik ben bang dat het sprookje over is

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twente-PSV is nu nog bezig.. staat 2-1 :) ben zelf voor twente, dus met beetje mazzel winnen ze straks ook nog.. in de 80e minuut zitten ze

7. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heerlijk! 2-2! Nu Heerenveen even winnen en ze zijn een heel eind opweg voor Uefa Cup :D

8. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    damn wat bale,, 2 keer voor. Maar toch wel lekker tegen de koploper.

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    WTF! :D
    'Heerenveen verrast met vastleggen Paul Bosvelt'

Hopah _O_ :D

10. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gelezen ja. Mooie aankoop; nu hopen dat de handel aansluit.

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    zeker mooie aankoop, hij si al wel een beetje oud maar tog. Hij zit net 2 seizoenen in engeland en krijgt al weer heimwee :9

12. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    makaay jongens: 3x gescoord + 1 assist... einduitslag: 4-0 voor Bayern (ja beetje overbodig, maar goed :))

13. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ofnie. Zeker wel relax Makaay weer hoor. Normaal ben ik tege Bayern maar nu Makeey erbij zit begint da een beetje te veranderen. Wel jammer voor Schalke '04 misschien worden ze nu zelfs 3e:confused:

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Uitslag spoiler:
    RBC-AJAX 1-4 _O_
    Ajax speelde in een laag tempo'tje maar rbc was 1 x gevaarlijk.

15. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    AC Milan 2-1 gewonnen van Fiorentina (schrijf ik dit goed?). 2x Shevchenko... hij weer hoor :) scoorde ook al tegen PSV. Tsja, wereldspits he, heeft PSV z'n handen vol aan. Kijken of ie woensdag weer scoord.

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    al is hij doorgebroken (shevchenko) dan weet je gewoon dat hij gaat scoren, daar kan zelfs de beste keeper ter wereld niks aan doen.

17. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hijs eg te goed gewoon :D
    hij moet naar Ajax
    Feyenoord goed gespeeld he vandaag lol

18. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    1. Dinsdag (morgen dus) Liverpool - Chelsea.... wie wint er denk je en waarom?
    2. Woensdag (overmorgen dus) PSV - AC Milan.... wie wint er denk je en waarom?

1. Ik denk Chelsea, omdat zij echt te goed zijn en ook een goed team zijn, dus niet zoals Inter Milan, dat voornamelijk uit individualisten bestaat. Ik denk 3-1 voor Chelsea.
    2. PSV heeft een kans, maar scoort milan dan is 't over. Ik denk 3-1 voor PSV. Uitschakeling dus.

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook Chelsea, ik had in de thuiswedstrijd een beetje het gevoel alsof ze het in Liverpool af wilde maken. Het hoefde allemaal niet zo. Dus zijn ze gemotiveerd en dan zijn ze erg goed. Ik denk 0-1, dus Chelsea door.

PSV gaat niet door. Óf ze nemen vanaf het begin af aan risico, wat ze sowieso zullen moeten doen, en maken een vroege goal... Dan kan het spannend worden. Aan de andere kant, AC heeft niks liever dan dat. Dus voor hetzelfde lopen ze in 'de val' en gaan ze teveel risico nemen. Dan kan het gewoon niet anders dat Milan een scoort, uit van die momenten zoals ook thuis. Als PSV zo gaat voetballen als daar de tweede helft (héél erg goed), maken ze nog wel een kans... Ik denk 1-1, een late goal van Milan.

Maar ik ben een stuk minder zeker van m'n uitslagen dan vorige keer :)

20. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    PSV heeft een bod uitgebracht op Trabelsi. Na De Jong en Van der Vaart is Trabelsi de 3e Ajacied die naar PSV kan. Bron:

PSV>Trabelsi

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina