1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Liverpool en Ac Milan doorgaan. Liverpool heeft net als tegen Juve uit 0-0 gespeeld namelijk :) Ik weet niet waarom ik dit denk maar het is ook een soort gevoel. Ik heb liever dat Chelsea wint, omdat ik het leuker vind om naar Chelsea te kijken dan Liverpool.

PSV krijgt zeker een goal tegen en is dus eigenlijk kansloos. :'-( Natuurlijk ben ik wel voor psv!

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet member zijn van vi.nl :confused: Dat van de Jong wist ik niet eens :eek: Beter doet Trabelsi het niet, hij is alweer zo belangrijk nu... Typisch een Ajacied, lekker blijven! Ik lees wel ff op Teletekst wat het bod is trouwens...

Edit: Ik kan het niet eens vinden :confused: Zal nog wel niet officieel zijn...

Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    1. Een lastige. Ik denk Chelsea. Maar echt een reden kan ik er niet voor geven.

2. Ik denk dat PSV wel zal winnen. Maar dat het niet genoeg zal zijn om de finale te halen. Ik denk dat het 1-0 zal worden voor PSV. AC Milan zal denk ik niet veel aanstalte maken om te winnen en dus vooral met 11 man verdedigen, en hopen dat Sjevchenko wel ergens misschien nog een kansje krijgt.
    Uiteraard hoop ik vurig dat PSV wint en doorgaat. :p

4. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @pindakaas

ik dacht omdat je hem nergens kan vinden Quote ik hem maar ff

5. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0

1. Chelsea, de ploeg kan naar mijn idee ook net zo goed uit spelen als thuis, dus moet men kunnen winnen. Daarnaast heeft Chelsea meer kwaliteit (lees: Lampard, Drogba, Terry).
    2. PSV wordt uitgeschakeld. De 2-0 in Milan heeft ze nu al de kop gekost. Een topploeg als Milan mag zich gaan doodschamen als het nu wordt uitgeschakeld...

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :) Ik hoop echt zo erg dat 'ie het niet doet... Dan gaat ie maar lekker in het buitenland voetballen, maar níet bij PSV. Ik kan me voorstellen dat er echte topclubs zijn die hem ook willen hebben, wel genaaid dat Ajax er niks tegen kan doen... We zullen zien... Iedereen die roept dat PSV volgend jaar veel minder sterk is zonder van Bommel, Vogel... Krijg je dit, plukken ze heel Ajax kaal...

7. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch slim. Want spelers van buitenlandse topclubs kunnen ze niet betalen of die spelers willen niet naar een lager niveau gaan. Dan moet PSV wel op zoek gaan in het eigen land. Maar ik denk dat Affelay een nieuwe Van Bommel wordt maar dan nog aanvallender.

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is het slim, maar voor een Ajax-fan is het klote... Zul je zien dat van der Vaart het prima naar z'n zin krijgt daar en dat de Jong een basisplaats krijgt...

9. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat chelsea vanavond wint, en lampard maakt een van de goals denk ik want die scoort vaak in belangerijke duels (zie maar afgelopen weekeinde, kampioenswedstrijd scoorde hij 2 keer).
    En PSV word uitgeschakeld door AC Milan, ik hoop dat psv nog een goaltje meepikt in eigen huis maar ik denk dat het of 2-1 of 2-0 voor milan word en dat sjevchenko er zeker wel weer een maakt.

voor AZ zie ik nog wel wat kansen liggen om het thuis af te kunnen maken, maar dan moeten ze geen goal tegen krijgen.
    Anders is het denk ik zo goed als gedaan met ze.

Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand eigenlijk tot wanneer hiddink trainer blijft bij PSV?

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat PSV - Milan een gelijk spel wordt, namelijk 1 - 1.

AZ zal ook knullig tenondergaan doordat ze 1 goaltje tegen krijgen en AZ zal zelf met veel ongeluk 1 maken en niet 2. Al hoop ik van niet.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk dat vanavond wel een kleine verassing er in zit voor Liverpool. Ze winnen na strafschoppen van een vermoeid Chelsea.

PSV gaat na 8 minuten als scoren door Alex. Vervolgens scoort van Bommel vlak voor rust zelfs nog de 2-0. AC Milan raakt in paniek en na rust wordt er zelfs 3-0. Maar door defensief geblunder van PSV scoort Shevchenko uiteindelijk na een uur spelen de 3-1 en vlak voor tijd een uithaal van Seedorf 3-2.

AZ zit er helemaal doorheen. Ze kunnen geen potten meer breken en worden genadeloos afgedroogd door Sporting Lissabon 1-5.

13. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Voor AJAX fan wel ja. Voor PSV fan niet 8)

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, nauwkeurige analyses :D In principe heeft Liverpool gewoon de betere papieren en CL-wedstrijden staan net als bekerwedstrijden een beetje op zichzelf, maar Chelsea is inderdaad wel de favoriet. En ik denk ook dat ze doorgaan :) PSV zal misschien wel een vroege doel maken als ze het pressievoetbal van de uitwedstrijd begin tweede helft gaan voetballen. Maar dan zakken ze teveel in, denk ik. Dan krijgen ze tweede helft nog kansen, maar de 82e minuut is voor Shevchenko... 1-1, over en uit. AZ ben ik het wel mee eens. 1-5 is wat overdreven misschien, maar ze zitten er wel een beetje doorheen :)

Ik ga voetbal kijken! :9 _0/

15. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een rare goal door Luis Garcia. Ik denk niet dat het echt een goal was. Maja hij wordt wel geteld.

16. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een saaie wedstrijd pas 2 schoten op goal in de hele wedstrijd!!

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel een gave wedstrijd eigenlijk... Schoten op goal zegt ook niet alles, ik vond het juist wel boeiend. Mijn voorspelling klopte niet helemaal trouwens :) Beetje AC-PSV alleen dan niet nog een late goal van Liverpool. Ik vond Chelsea zeker beter, jammer dat de enige gelukte actie van Robben een voorzet was. Een goeie weliswaar, maar voor de rest heeft 'ie helaas weinig kunnen brengen... Morgen weer voetbal! :)

Edit: Die goal trouwens, echt heel lullig... Het was zó slecht te zien, het kan bijna niet dat de grens het wel goed kon zien... Dat ventje (Gallas?) stond er echt pal voor...

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ Mtthz: Strafschoppen was niet echt een mogelijkheid bij deze wedstrijd;)

Voor de rest vond ik het een zeer vermakelijke pot voetbal. Ondanks het beperkt aantal doelpogingen. Jammer dat Robben nog niet helemaal fit is.

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben blij dat liverpool door is:) mag die arrogantie van Mourhino niet.

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zat ik dus ook aan te denken. Maar na de wedstrijd is 'ie tegen de spelers, zowel mede- als tegenpartij, juist onwijs sportief. Hij is buiten het veld wel arrogant, maar volgens mij is het tegenover de spelersgroep wel een sympathieke vent...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina