1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ff wat leuk nieuws:

Liverpool kan op 25 mei in Istanbul de UEFA Champions League winnen, dat betekent niet dat de Reds volgend seizoen aan het kampioenenbal mogen deelnemen. De Engelse voetbalbond FA besloot donderdag dat de nummers één tot en met vier in de Premiership zich mogen inschrijven voor de Champions League.

Whahahah droog :+

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee klopt niet, ze hebben er allebij 4 gemaakt, eerste wetstrijd 2-1, tweede 3-2.

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Is de winnaar van de CL niet automatisch geplaatst?

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dacht ik ook ja, net als de winnaar van de Uefa Cup.

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, anders was het wel een heel rare regel, dat je met minder doelpunten door zou kunnen.

Ik ben vanavond naar The Interpreter geweest en ik zit net op Teletekst het verslag van AZ te lezen... 120+2, dat is echt om te janken... Ik ben Ajax-fan, maar wat er gisteren en vandaag gebeurd is, is echt heel erg...

PSV deed 90 minuten lang vrijwel alles goed, zo verschikkelijk knap om op 2 te komen... Park was heel goed, Lucius was briljant... Toen die goal viel kwamen er twee dingen bij me op: de 3-2 tegen Ajax toen die pleuris-Inzaghi hetzelfde flikte... en natuurlijk hoe het in godsnaam mogelijk is dat het ze elke keer lukt... Ze doen zoveel goed en dan 1 keer niet opletten en het is hangen... Trouwens een fout van van Bommel, het terugverdedigen waar van Basten zo op hamerde voor in het Nederlands elftal. Even twee seconden z'n man los gelaten en weg finale. Wat Gomes deed was ook niet goed achteraf, eerst komen, 1 stap terug en dan verkeerd staan op de bal weg te tikkken... Maar het is gewoon onwaarschijnlijk zuur dat het hoogst haalbare op die manier wegglipt. Wel nog een geweldige goal van Cocu trouwens, die vent weet ook als geen ander wanneer 'ie in moet schuiven, heel knap... Je kunt natuurlijk ook nog zeggen dat PSV 'gewoon' in de uit-wedstrijd een doelpunt had moeten maken, wat absoluut niet onmogelijk was, dan was er niks aan de hand. Maar ja, daar denk je dan niet meer aan... Gaan die achterlijke interviewers nog aan allle spelers vragen: Hoe voel je je nu? Rot toch op, man. Tegen van Bommel: Kun je nu met een gerust hart naar Barcelona, na het behalen van een halve finale CL? Ja tuurlijk, doe normaal man. Heb je toch geen fuck meer aan...

En wat er nu weer met AZ gebeurd is, is ook niet te geloven... 120+2, alleen bij het lezen ervan word je gek... Gewoon 2 finales weg in praktisch 3 keer de laatste minuut (uit bij Milan in feite ook), 2 finales! 2 Nederlandse clubs in de finale van de Europese toernooien, met als tegenstander van PSV een te kloppen Liverpool! Ze waren favoriet geweest als ze door waren gegaan, twee wedstrijden Milan gedomineerd! Echt heel erg, hoe lang ik erover nadenk, hoe erger...

Nog 1 ding, bij die wissel van Seedorf: 'Hij heeft waarschijnlijk van Basten niet kunnen overtuigen vandaag', de commentator. Denk het wel. Nooit meer Oranje, wat was 'ie slecht zeg. Als iemand hem iets goed heeft zien doen, zeg het ff...

Nóg 1 ding, wat een punten heeft Nederland gehaald dit jaar in Europa! Onwaarschijnlijk. Volgend jaar de eerste 6 CL :+

Ik ga pitten! Wel mooi trouwens dat iedereen gewoon hard baalt, ook al is het niet 'hún cluppie' dat heeft verloren!

6. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Nopes dat dacht ik ook
    en ook een maatje van mij
    Dat was vroeger ook zo geloof ik, want heel veel mensen denken dit
    maar heb nu al op meerdere sites dit gelezen, dus het is blijkbaar niet meer zo.

o.a op voetbal.nl al een paar keer een bericht hierover gelezen sinds liverpool in de halve finale is gekomen en nu dus in de finale :)

7. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Jup ik genieten al weken van AZ en PSV
    terwijl ik voor Ajax ben :)

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Helemaal mee eens. Dat gelul van "Ik ben voor club A en dus automatisch en bij voorbaat tegen Club B, C .. Z" ben ik echt zat.. ;)

En ik ben zelf trouwens voor Feyenoord ;)

//Edit:

Same here :)

Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  9. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja kijk in competitie is het wel wat anders maar dan ben ik nog niet zo heel fanatiekeling ofzo hoor.
    Ik volg ook aantal andere clubs in europa, vooral waar de nederlanders ook in meedoen maar ook gewoon teams die ik leuk vind voetballen.

Maar in Europa ben ik fan van elke nederlandse ploeg :)

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Raar gedoe ook bij CSKA Moskou en Parma. Net als bij de wedstrijd Inter - AC Milan wordt er vuurwerk op het veld gegooid en de keeper geraakt door een vuurpijl (waarna hij later gewisseld moest worden) en dat mag blijkbaar gewoon doorgaan :confused:

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ GothicRulez: Ik heb daar weinig van meegekregen, maar is het niet zo dat daar nog geen winnaar is bepaald? Ik meen gehoord te hebben dat de UEFA hier nog een winnaar moet uitroepen... (?)

Wel weer belachelijk en triest trouwens...

12. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    jupz dat klopt
    winnaar is nog niet eg bekend, Parma had klacht ingediend
    maar 3-0 man
    dan pakken ze eg nie zomaar af :)
    kunne die spelers toch niets aan doen
    en die hebben gewoon gewonnen
    De keeper moest wel gewisselt worden van parma na 20 min nadat die geraakt was trouwens door het vuurwerk
    heb zelf beelden enzo niet gezien

13. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo kut van AZ omdat die portugezen zo onsympatiek zijn, na die goal waren ze ook helemaal niet blij. Ze gingen meteen spugen en vies kijken enzo.. zo van "wij zijn beter" Terwijl als portugezen verliezen ze heel rustig weglopen alsof het niet hun schuld is. Maar van de keeper ofzo...

Word ik echt neidig van... :mad:

Wel mooie wedstrijd trouwens maar die 2 min. hadden niet gehoeven die pijne enkel van Timmer en die blesure van Opdam namen amper 1 minuut in beslag.

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, mag van mij ook wel en zeker wanneer er verlengt moet worden :mad: Het team dat nu als laatste thuisspeelt heeft dan altijd het nadeel bij een verlenging, want die moeten 120 minuten proberen een dubbeltellend doelpunt te voorkomen terwijl de tegenstander dan maar 90 hoeft te doen :mad:

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Eigenlijk ongelooflijk dat 2 Nederlandse clubs in twee dagen op bijna indentieke wijze zijn uitgeschakeld. PSV lijkt verlenging af te dwingen en is een paar x dicht geweest bij de derde goal en dan scoren die Italianen in blessuretijd en dan scoort PSV meteen tòch de derde goal die geen reet meer uitmaakt.

En AZ vond ik ècht zuur. Ik was echt van van AZ in Europa, hoe ze al die groter geachte clubs voor lul zette (PAOK, Rangers, Auxerre, Sjachtar, Villareal) en bijna ook nog Sporting Lissabon maar dan weer die laatste minuut, waarvan je dacht dat het gewoon niet meer mis kòn gaan, gebeurt het toch.

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Eerlijk gezegt zag ik het gebeuren. Op het moment dat AZ die corner tegen kreeg. Ik dacht meteen: Shit, nu scoren ze alsnog tegen. |:-

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dit was zo onrechtvaardig, in de blessure tijd nog wel
    vanaf nu haat ik alle portugezen

18. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Tegen de Portugezen heb ik niet zoevvel, ik heb meer wat tegen het arbitrale kwartet uit Denemarken. Lees dit maar eens en jullie weten wat ik bedoel. :mad: :mad:

19. King Of The Dead

King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

Leuk Bevonden:
    0
    Flikkers :mad:

Vanavond wel gratis avondje NAC !! Voor iedereen die in het geel komt !

20. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook wel dat AZ dat bij de FIFA aan moet kaarten, staan ze misschien toch over twee weken in Lissabon.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina