1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wil Bergkamp nog langer blijven dan? hoe oud is die vent al niet, een normale voetballer van zijn leeftijd zou nu volgens mij al bij een eerste divisieclub spelen, om zijn carriere af te breken. maar goed als hij het vol kan houden dan vindt ik dat niet erg, ik zie hem graag voetballen.

2. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang hij fit blijft en mooi en goed blijft voetballen mag hij van mij gerust door gaan. Ik hou van die typische steekpaasjes van Bergkamp.

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twente 3 - 0 AZ :) alleen jmmr dat Heereveen won.. magoed, dat kon je aan zien komen. PSV 4 - 2 Feyenoord.

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @ Freeloader , precies zulke spelers zoals Dennis Bergkamp is maken het voetbal mooi man.
    Hij is een van de weinige spelers die schoonheid en efficientie tegelijkertijd brengen in hun acties die ze ondernemen , een ware streling voor het oog als je hem bezig ziet.
    Hij is zoals een heel goede wijn , die wordt naargelang hij ouder wordt ook alleen maar beter , ik hoop dat hij er nog een jaartje bijdoet zodat ik er nog van kan genieten.
    Voor mij staat hij hoger aangeschreven dan johan cruyff in de nederlandse hiearchie van het voetbal , gewoon omdat ze technisch even sterk zijn maar Bergkamp als persoon mijlenver voorop loopt tegenover cruyff voor wie nooit iets goed genoeg is , en hij het altijd beter weet en of kan. :cool:

5. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    NEC - Superboeren 3-0. De Graafschap verdient het gewoon niet in de Eredivisie te blijven met het schopvoetbal wat zij spelen. Van Egmond had best 2x rood mogen trekken voor natrappen. Hij zag het wel, want hij gaf geel. Niet echt consequent dus. :mad:

6. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het echt raar dat bij Studio Sport PSV-Feyenoord pas om kwart voor 8 kwam of iets. Ok er staat niets meer op het spel maar PSV-Feyenoord is toch altijd een topper en dan laten ze Vitesse-Ajax als eerste zien. Dat gebeurd zo vaak dat PSV wordt "buitengesloten". Ook vorige week toen ze kampioen werden lieten ze maar af en toe beelden zien. En vorig jaar toen Ajax kampioen werd ging de hele uitzending over Ajax en hun feest.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dat is juist het tegenovergestelde van wat jij zegt. PSV wordt al het hele seizoen de hemel in geprezen voor hun perfecte voetbal, zeker bij de NOS. Buitengesloten is PSV geen moment. Ik vind juist dat Ajax en Feyenoord wat weggeduwt worden uit de media, zo niet dan spelen ze gewoon superslecht, en dan ineens weken. Als PSV slecht speelde, dan was dat gewoon even een slippertje ofzo.
    Wanneer Ajax gewonnen heeft laten ze bijna nooit de coach aan het woord, zelfde geld vaak voor Feyenoord.

En over dat kampioensfeest. Ze lieten toch echt wel veel beelden zien, na iedere wedstrijd weer even naar PSV toe. Bij Ajax lieten ze toen in het begin van de uitzending een stuk zien, wat niet veel langer, zo niet evenlang was als dat van PSV dit jaar.

Dus niet zeggen dat PSV 'buitengesloten' wordt, want dat is 100% niet zo!

Laatst bewerkt: 16 mei 2005
  8. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    het is misschien een rare vraag maar toch?

PSV is nu landskampioen.
    Ze spelen de finale van de amstelcup tegen Willem II
    Je verwacht dat PSV deze toch ook zou gaan winnen, maar wie speelt er dan de Johan Cruif schaal. want de landstitel winnaar speelt hem tegen de winnaar van de amstel cup.

Het kan ook zijn dat Willem II hem wint maar dan krijg je een herhaling van de wedstrijd aan het begin van het volgende seizoen.

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    @ gamer18: mocht psv de beker winnen mag de verliezer aantreden tegen psv in de wedstrijd om de johan cruijff schaal, dat wordt dus sowieso weer psv-willem 2

V bommel trouwens officieel naar barca, ben benieuwd hoe hij het er daar vanaf gaat brengen. Denk nog steeds dat de engelse competitie hem meer ligt dan de spaanse...

10. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond Finale Uefa Cup: Sporting Lissabon-CSKA Moskou word een leuke wedstrijd denk ik en vooral spannend.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Deze sla ik over. Beetje suf misschien, maar geen zin om op z'n minst 90 minuten geconfronteerd te worden met de afwezigheid van AZ. AZ had hier moeten staan... :'-(

12. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ken het gevoel dat heb ik bij deze finale en bij de Champions League finale dus ik ben voor CSKA en Liverpool.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Met jou kan ik praten _O_ Laat die Italianen en Portugezen maar lekker verliezen:)

14. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Yes 1-1 wel tegen de verhoudingen maar wel leuk:D

15. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
  16. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de wedsrtijd niet gezien, dus weet niet of het terecht is. Maar kan wel leven met deze uitslag.
    Ik heb namelijk een pest hekel aan dat lissabon en dan vooral die afgrijselijke keeper van hun die ricardo, of hoe die heet. Jah ik ben het vuurwerk incident met hem nog niet vergeten.
    Ik moet wel zeggen dat ik Moskow nou niet echt een team vind dat de uefa-cup wint, het staat niet echt al kan ik niet echt uitleggen waarom niet. Maar het is ze gegund

17. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Nou voele de portugezen is wat Nederland voelde toen ze in die laatste minuut scoorden.

18. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :) ik hoop dat iedereen de parallel ziet met het EK?? Halve finale tegen NL, daarna finale in eigen land en toch verliezen tegen de underdog (rusland is goed te vergelijken met griekenland!)

Oh wat is het toch fijn dat die ricardo weer stond te blunderen!

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja , maar dat sporting lissabon de finale speelt is niet de schuld van de portugezen , maar van az zelf .
    Iedereen wéét dat een wedstrijd pas afgelopen is na het laatste fluitsignaal,dus waarom laat men in die laatste minuut dan nog een speler volledig vrijlopen , dit is iets dat hoort bij voetbal .
    Ooit stond in de uefa- cup na een 1-0 verlies uit , en thuis na 90 minuten
    de belgische ploeg antwerp fc ook 0-1 achter en toen de wedstrijd na blessuretijd werd afgesloten circa 4 minuten later was de eindstand in één ruk van 0-1 naar 3-1 voor antwerp gegaan .

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja weet ik ook wel, maar daarom vind ik het nog wel klote;)

Je hoort mij ook niet schreeuwen dat de regels veranderd moeten worden ofzo hoor ;). Ik baal er alleen van en deze wedstrijd hoef ik dan niet zo graag te zien...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina