1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja , ik weet het ,als jouw ploeg zo wint dan is het juichen geblazen , en in het omgekeerde geval is het voluit balen.
    Maar ja dat is nu eenmaal voetbal .

2. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Hard voor ze
    stomme Portugezen
    Dachten dat ze al gewonnen hadden zeker ofzo

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gister bij Barend en van Dorp Verdonk horen zwatelen over de 'kwestie Kalou'. Ze zegt dat ze met verschillende vakmensen gepraat heeft, en daaruit heeft kunnen concluderen dat hij niet versnelt Nederlander hoeft te worden. Echt 100% gelul.
    Iedereen zegt dat ie een meerwaarde heeft in het team, en dus voor Nederland. Zij denkt echt dat er nog twintig andere Kalou's rondlopen in Nederland.
    Van Basten heeft het over een uitzonderlijke voetballer, maar volgens mij weet zij niet echt wat dat betekent. Zij zegt daarop dat ze denkt dat er nog wel genoeg andere voetballers zijn, die een meerwaarde hebben. Van Basten zelf was ook een uitzonderlijke voetballer, en ja, die heb ik niet nog 10 keer zien voorbijgaan in een ander persoon...

4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond haar verhaal ook niet erg sterk overkomen.. Het kwam er uiteindelijk op neer dat ze het oneerlijk vond voor al die andere mensen, en dus een consequent beleid wil voeren, en dat zij nou eenmaal de baas is, dus zij beslist.

Als ze vind dat die wet (dat sporters met een meerwaarde voor Nederland) slecht is, moet ze m afschaffen! Wat ze nu doet, is: soms wel (met die zeiler), soms niet. Dat vind ik erg raar.

Vond het wel leuk dat van Basten in de uitzending kwam (via de telefoon) en het verdonk nog eens inwreef dat hij ECHT een meerwaarde kan hebben voor het Nederlands Elftal.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja. Dat mens heeft gewoon een plank voor d'r kop. En dan zich afvragen waarom het Nederlandse volk zo ontevreden is over het kabinet. Nu maar hopen dat het kabinet luistert naar het referendum, en gewoon doet wat het volk wilt...

Overigens, ben blij dat Fortuna nog leeft.:)

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    best fijne wedstrijd gister met mijn gehoopte winnaar:) CSKA_O_

7. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat vagner love niet kon laten zien wat ik gehoopt had dat hij zou laten zien.
    ik heb hem dit seizoen al vaker zien spelen, en het is een geweldige spits. jammer dat hij dat gister niet liet zien. de uistag 3-1 was misschien wat onverdiend, maar na wat er gebeurt is in Alkmaar zal niemand in nederland dat iets uitmaken.

8. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die commentator super irritant, maar wat hij op het eind zei was voor de verandering wel goed:

Als ze die 3-1 nog om willen buigen moeten ze echt HEEL veel geluk hebben, en zoveel geluk heb je maar 1 keer in het seizoen. Maar sporting heeft het dit jaar al in Alkmaar gehad.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, ik vond die opmerking ook wel grappig, maar eigenlijk is dat gewoon een uiting van frustratie van die verslaggever...

Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van Evert Ten Apel als verslaggever :)

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nou...Heracles Almelo gaat naar de Eredivisie:9 Gefeliciteerd.

En de nacompetitie:
    A RBC, VVV, Volendam, Stormvogels/Telstar
    B FC Den Bosch of De Graafschap, Sparta, FC Zwolle, Helmond Sport

Persoonlijk hoop ik dat Sparta het gaat redden. Leuk ploegie die gewoon Eredivisie hoort te spelen. En het is dè club van Rotterdam he:)

Poule A maakt mij niet zoveel uit. Maar ik zou het best geinig vinden als een club als Stormvogels/Telstar het gaat redden:9

11. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Arsenal vs Manchester United.

Finale FA cup, het wordt een geweldig wedstrijd dat weet ik nu al :p
    Arsenal en the Mancunians zijn echt aartsrivalen,
    Engelse voetbal is altijd "ruw" geweest waardoor de kans groot is dat er "rellen"
    kunnen uitbreken :{ Engelsen...

anyways het komt vandaag live op tv op bbc1 om 2 uur 8)

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voetbalzone.nl komt met dit:
    Ik vind RM maar grof. Zlatan zit net een seizoen bij Juve en direct zou ie er weg moeten voor een eigenlijk niet-te-weigeren-bedrag. Als ie slim is slaat ie het bod af, want veel zal hij niet spelen in Madrid.

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Arsenal - ManU is nu aan de gang.. penalty's al!:) Reyes heeft al rood te pakken.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is afgelopen....
    Arsenal wint dankzij de gemiste penalty van Scholes.

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond die pennels van Arsenal heel goed ingeschoten_O_ Arsenal de gekste:) Vind het alleen beetje sneu voor Ruud

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het zeer onverdiend. ManU domineerde de hele wedstrijd, en had de meeste kansen.
    Over die pennels heb je gelijk, waren erg mooi. Ik vond die van ManU anders ook niet verkeerd, behalve die van Scholes dan want die was wel jammer.

17. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ruud komt terug naar PSV!!!! maar heleaas pas in 2008:confused: maa kben er van overtuigt dat ie dan nog de spits is die we kennen ookal is ie uitvorm, als ie weer in vorm is is ie net te stoppen!

18. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0

idd, alhoewel ben ik in hart en nieren een Arsenal supporter (heb het uiteraard live gezien :+ ) moet ik wel bekennnen dat het juist eerder sneu is voor heel
    Man United, ze domineerde de hele wedsrijd ja maar Arsenal kwam juist op gang pas na de eerste helft :9
    De penalty's kon ik echt bijna niet meer, de spanning werd me te groot,
    maar ik wist eigenlijk al dat Arsenal zou winnen nadat Scholes het mistte...
    het is sneu, ja...
    --------------------------------------------------------------------

Chelsea boss Jose Mourinho has thrown his backing behind Manchester United for their FA Cup final against Arsenal.

Mourinho wishes Portuguese countrymen Cristiano Ronaldo and Carlos Queiroz to shine but also enthused on his relationship with Sir Alex Ferguson.

"I respect him, but not just respect, I like him," Mourinho told BBC Sport in a documentary to be televised on Monday.

"He is a person to fight with but a person that when a game ends we share a glass of wine and speak openly."

He added: "He is a very correct person and he teaches me a few things.

When Wenger says he likes other Chelsea teams much more than our team I know why - because we are the champions
    Jose Mourinho

"I also have a strong relationship with Sir Alex. I think a man like him deserves silverware year after year.

"I would like Manchester United to win. I have no problem to say that."

Mourinho led Chelsea to the Premiership title and a Carling Cup win this season in his first campaign in English football.

And while he has bonded with Ferguson his rapport with Wenger remains distant.

"I don't know him well, so I think it's not fair to speak about someone I don't know personally," added Mourinho.

"When he says he likes other Chelsea teams much more than our team I know why - because we are the champions. He preferred the other way when they were the champions."

"I didn't like Arsenal at the start of the season when they smashed everybody and I don't like them now when they beat Everton 7-0 and they win.

"But I liked them very much in the middle of the season when every weekend they lost points.

"I was in love with them then, so I can understand why Arsene doesn't like us."
    bron: bbc sports

/edit/Echt Mourinho weer... de hele tijd maar provoceren...
    maar Arsenal heeft gewonnen dus best hard voor hem en Furgeson ;)

Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  19. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. tis provoceren :cool:
    2. Mourinho is wel lijp... velen vinden em een arrogante zak maar hij 's wel lijp als je 't mij vraagt. En tsja, hij (Mourinho) zei ook voor 't 2e treffen met Liverpool in de CL dat chelsea 't wel even recht zou zetten. Dat zagen we...

20. mars15

mars15 Guest

zometeen maar actie houden bij feyenoord

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina