1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    V/D Vaart, Robben enzo zeg je he? Maar wie is enzo dan ik kom echt niet verder dan die 2 en sneijder en kuijt.
     
  2. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei toch: "We zullen moeten WACHTEN op de "nieuwkomers" ZOALS V.D. Vaart, Robben enz."
    Dus ik zei niet dat er al genoeg zijn....
     
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    We moeten helemaal niet wachten, volgens mij was het gister Youri Mulder die zei dat spelers Robben, VD Vaart (het lijkt er op dat hij eindelijk een basisplaats heeft, 3 jaar te laat) en Sneijder gewoon in de basis moeten starten. Het elftal dat er nu staat heeft meerdere kansen gehad om zich te bewijzen en ze hebben keer op keer gefaald op het moment dat het echt ergens over ging.

    Tuurlijk is het mogelijk dat we ons niet kwalificeren met een heleboel nieuwe (jonge) spelers, maar waar zijn we nu met al die"sterren". Daarbij komt dat het ook als investeren in de toekomst gezien kan worden. Na dit EK zullen er zat spelers zijn die (gedwongen of niet) stoppen met internationaal voetbal, en wat hebben we dan. Een partij talenten die totaal geen internationale ervaring hebben, terwijl de oudere spelers er ook niet eens meer zijn om hen te begeleiden.
     
  4. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we vooral maar vergeten dat Louis met Ajax alles gewonnen heeft wat er maar te winnen viel, EC 1, EC 2, EC 3, wereldbeker, 3 keer kamioen van Nederland...

    En btw... vind je nou werkelijk dat Advocaat & v. Hanegem het beter doen dan v. Gaal destijds?
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar hoe lang geleden is dat nou wel niet he?? Daarna heeft hij bij barca (2X!!!) en bij het ned eftal niks gepresteerd!! Hij is gewoon op zijn best met een jong en onervaren team zoals ajax toen der tijd!!!

    En nee ik ben niet tevreden met dick en willem. Snapte sowieso niet waarom zei het moesten worden.
     
  6. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor trainer je dr ook neer zet, het ligt echt aan die spelers, dus als dick dalijk ontslagen word benijd ik zijn opvolger iig niet.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Er moet een trainer komen waarvoor de jongens echt diep respect hebben. Natuurlijk moet johan Cruijf het worden maar ja die heeft de ballen er niet voor. En anders Ronald Koeman.
     
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Huub Stevens. Discipline is de sleutel. Geen ruimte voor concessies.
     
  9. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zou Gullit wel een goeie zijn.
    Ik heb ook een beetje het idee dat die spelers t beu zijn om met van die ouwe lullen als v gaal, v hanegem en advocaat te werken.
    Althans zou lijkt het..
    En Koeman moet natuurlijk gewoon bij Ajax blijven :)
    Huub Stevens zou inderdaad misschien ook wel een goeie zijn ja
     
  10. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je hiervan ; Kluivert, Davids, Seedorf en Reiziger d'ruit (en nee, ik ben geen rascist).
     
  11. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Kluivert eruit is bullshit, je moet ook een voetballende spits hebben, en hem dan echt IN de spits zetten waar hij ook tegen Oostenrijk stond, maar nee ons aller Dick wilde hem weer zowat naar het middenveld plaatsen, vindt je het gek dat hij dan kut speelt.
    Als we dat toch al bezig zijn, hou Ooijer en van Bommel dan ook maar in Eindhoven, als het er echt op aan komt vallen ze echt hard door de mand....
     
  12. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou Nou..

    Spitsenkoppel : My man Makaay en Hasselbaink..
    Gewoon experimenteren, die 2 zijn echte goalgetters..

    Enne, dinsdag is et weer smullen geblazen !..

    Milan, Milan.. WTF is Milan ? :+
     
  13. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik al zei Jol en ten cate zijn perfect voor NL



    davids eruit??? hij had misschien wel een rooie kaart gekregen maar hij is wel altijd de enigste die inzet toond.

    kluivert: die mag er wel voor een paar wedstrijden uit alleen maar om hem zn arogantie af te leren.

    Seedorf: volkomen mee eens oprotten met hem.

    Reiziger: geen sterspeler maar beter hem dan die rickse
     
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Davids: ballen afpakken is leuk en noodzakelijk maar als er teveel risico genomen word plus dat de pass nog eens on nauwkeurig is dan mag ie er van mij uit.
     
  15. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok genoeg Nederlands elftal ;)

    Morgen Champions League, met de wedstrijd Ac-Milan - Ajax!
    Ik ben er klaar voor en hoop dat het een prachtige wraak actie kan zijn! Gelijkspel zou zeer mooi zijn, maar natuurlijk win ik et liefst :D.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoop dat van der vaart in het san siro gaat schitteren, met een paar mooiie pasjes op sonck.
     
  17. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Sorry mensen maar 2-0 wordt het, het Ajax in deze vorm kan misschien wel verassen maar niet overtuigen.
    Uiteraard hoop ik wel dat Ajax wint!
     
  18. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Vorig jaar hebben we 3-2 verloren, ik zou et eerder 2-2 noemen :mad:..

    Dus we kunnen wel degelijk winnen ;)..
     
  19. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Lijkt mij ook een goede zet, want bijna niemand heeft zelf discipline, iedereen voelt zich maar de nummer 1. Als de boosdoeners (Seedorf, Davids, etc) er dan uitgezet worden kan het nog wel eens goed komen met het Nederlands elftal, de arrogante spelers moeten eruit, want die komen alleen maar om het geld, omdat ze alles al hebben bereikt, maar bijvoorbeeld vd Vaart, Robben of van Bommel hebben nog niets bereikt, dus die willen wel. Het geld komt voor hun pas op de tweede plaats.
     
  20. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    :{ Ik werd ff helemaal gek man op het laatst. Geluk dat mijn voetbaltas daar stond en niet iets dat kon breken... :mad:

    Ik heb alleen 2de helft gezien en ja Milan was begin sterker, maar die zakten duidelijk terug na de 1-0. Godverdomme waarom kan die laatste bal er nou niet in, waarom wij geen Italiaanse winst :mad:

    'Verder heb ik een goede tweede helft van Maxwell gezien, speelde super, had ook veel ruimte. En Zlatan was eindelijk weer eens balvast. Pienaar beetje niets en Escude 3x niets. Pasanen goede intercepties. FuckFuckFuck |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina