1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hoppa het seizoen zit er op en het doek ik gevallen voor
    FC Den Bosch
    Sneu voor hen, maar ik heb er niet zoveel mee.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bah bah en nog eens bah. Wat was Adriaanse weer lekker dankbaar voor zijn team. Hij ging niet met een glimlach weg uit Alkmaar, niet normaal gewoon. De successen die hij heeft gebracht aan AZ dit seizoen (welliswaar zonder prijs) schijnt hij nog niet genoeg te vinden. Tijdens zijn speech bedankte hij alleen het publiek, maar de spelers? Ho maar!
    Hij komt bij mij over als: hij heeft alles goed verzorgd, maar zijn spelers hebben het a.h.w. verkloot. En dat is dus 100% niet waar. Hoe AZ dit seizoen gedraaid heeft, is in geen jaren meer gezien in Alkmaar, en dat is te danken aan ten eerste het team en ten tweede de trainer, en niet andersom, en ook niet een van de twee.

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    AZ had ook wel erg veel blessures uiteindelijk.. Met Mattijsen en Kromkamp en nog een paar hadden ze de finale misschien wel gehaald

4. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik lees net dat Gullit ontslag heeft genomen.

bron

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Shit...iemand is me voor:9 Maar het staat ook op www.vi.nl. Tja...Ik zag het toch wel aankomen hoor...

6. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna schandalig vond ik het, ik denk dat er aardige ruzie in de tent was na Adriaanse zijn opmerking over dat kleuterklasje.
    Je hebt niet zo'n heel groot inlevingsvermogen nodig om te snappen dat zijn spelers er na de verloren halve finale volledig doorheen zaten.
    Dat je daarna twee competitiewedstrijden verliest, het zij zo, maar dat doet verder niets af aan het feit dat AZ een fantastisch seizoen gedraaid heeft.
    Meerdere spelers hebben zelfs oranje gehaald, dus dit gedrag van Adriaanse naar zijn spelers toe verdient zeker geen schoonheidsprijs.

Lees het ook net van Gullit, prachtige voetballer, maar net als Koeman ongeschikt als trainer.

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Precies. De spelers van AZ hebben dit seizoen alles gegeven maar ze zijn gewoon op, ze zijn leeg en vermoeid. Spelers krijgen blessures en andere pijntjes en zijn gewoon op. Niemand had verwacht dat AZ het zo lang zou volhouden. Adriaanse moet trots zijn op zijn team en niet afkraken. Als je 2 jaar geleden nog zou zeggen dat AZ de 3e plaats in de competitie zou halen en de halve finale UEFA-Cup werd je meteen in een dwangbuis gestopt en naar de eerste de beste inrichting gereden...

8. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Roda jc heeft het contract met Arouna Kone verlengd met 3 seizoenen met een optie voor nog eens 2 jaar. Ik denk dat ze het hebben gedaan omdat ze dan meer geld krijgen als ze hem verkopen...

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Denk je dat? :+
    Dat hoef je niet te denken. Dat is gewoon zo. ;)

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Gullit weg bij Feyenoord omdat het bestuurd weigerde om te investeren :confused: lekker is dat

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou was ik het toch helemaal eens met je, maar die laatste regel klopt toch niet helemaal.:)
    Koemand vind ik namelijk, in tegenstelling tot Gullit, een geslaagde trainer. Hij heeft Ajax twee keer kampioen van Nederland gemaakt, en in de CL de 1/4 finales gehaald. IMO is dat wel geslaagd.

12. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    koeman moet het nog, steeds, bewijzen. bij vitesse heeft hij weinig gepresteerd en bij ajax kwam hij een door co adriaanse gespreid bedje.

tuurlijk heeft hij het goed gedaan, maar hij is er niet in geslaagd om het team uittebouwen of de jonge spelers veel beter te maken.

laten we maar helemaal niet hebben over zijn aankopen bij zowel vitesse als ajax...

doe mij maar zijn broer erwin, denk dat daar een betere trainer in schuilt

13. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Erwin Koeman zie ik ook als een kandidaat om Gullit op te volgen.
    Foeke Booy, is te duur (net een nieuw contract van 2 1/2 jaar getekend bij utrecht(
    Ten Cate, wil niet
    Jansen, wil ook niet, als tecnhisch directeur, maar niet als trainer
    Stevens, net getekend bij Roda
    Jol, Kan wel investeren bij de spurs en is te duur.

Koeman heeft een Prima seizoen gedraait bij RKC Waalwijk, maakt een grote kans in mijn ogen.

Dat ze Gullit sowieso hebben aangenomen snap ik niet, bij CHelsea is hij weggestuurd ondanks het behalen van de FA CUP (is toch raar?) bij Newcastle niks gespresteerd.
    het zo mieschien zijn "Netwerk" zijn, maar daar kwam ook niemand door (tudor speelt nu bij brescia, die zou toch te halen moeten zijn geweest).

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    W00t zo'n leuke finale was ook lang geleden dat ik dat zag. _O_

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    erg spannend ja, laten we hopen dat liverpool wint _O_

niet dat ik voor liverpool ben maar heb gewoon een hekel aan milan O-)

16. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een heerlijke wedstrijd. Go Reds!

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Echt een van de mooiste finales wat ik ooit gezien heb.
    In de rust dacht ik echt dat ACM wel gewonnen had, en dat LVP niet meer terug zou komen, het tegenovergestelde bleek waar. Liverpoolspelers liepen echt op hun allerlaatste krachten, en nog kon AC Milan niks uithalen omze de genade klap te geven.
    De terechte winnaar imo!

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond de circusact van Dudek echt mooi, helemaal toen hij een soort van buikdans iets ging doen :+ Go Liverpool!

19. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Grobbelaar de tweede, zeker dat ie zo met zijn knieen rondjes draaide (iig zoiets :9 ) was een kopie van Grobbelaar. Maar wel geweldig, cker Pirlo, die toch niet de slechtste strafschopnemer is, raakte wel van streek anders schiet hij hem nooit zo slecht in.
    En ja, Serginho, vervangt Seedorf en denkt vervolgens dat hij hem dan ook moet nadoen ofzo. Lekker begin van een penaltyreeks 8)

Maar goed de wedstrijd was wel heel kicke. Hoewel ik vond dat cker het derde doelpunt van AC Milan niet nodig was aangezien Crespo vanachter Carragher kwam, Carragher er vervolgens vanuit ging dat Hyypia de pass zou onderscheppen met een sliding en dus Crespo maar liet lopen en dat moet je nou net niet doen.
    In de tweede helft stond, met alle respect voor Finnan, de verdediging gewoon beter. Iedereen deed daadwerkelijk zijn taak en niemand liet iemand lopen voor een ander zodat die aanvaller vervolgens vrij spel had.

Bravo Liverpool _O_

Laatst bewerkt: 26 mei 2005
  20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Mede daardoor denk ik dat ze de penalty's hadden gewonnen. Je kon duidelijk zien dat de spelers van Milaan die de eerste 2 penalty's hadden genomen er 'last' van hadden. Maar ja, zou je niet? Hoe kun je nou concentreren als de keeper als een gek spastisch in de goal staat te bewegen. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina