1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool

2. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    wat een top finale. het kon mij niet zoveel schelen wie dr won. dus eerst werd het 3-0 vbor milan, vond ik wel cool. toen ineens 3 goals voor liverpool :9 . toen was ik toch wel beetje voor liverpool. maar ze werden 1e helft echt compleet weggespeeld.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Genoten...Ge-No-Ten:) Zat gister tijdens de rust nog na te denken om mijn avatar te veranderen maarre....Geweldig! Dit zijn pas finales:)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Net op de radio gehoord dat Johan Vogel naar AC Milan wisselt

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Yap staat ook op www.vi.nl

6. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :D haha dat is idd erg jong ;)

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk trouwens dat het voor Vogel wel moeilijk wordt om een basisplaats te bemachtigen, met Gattouso,Seedorf,Kaka,Pirlo etc heeft ACM niet het zwakste middenveld :)

8. King Of The Dead

King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

Leuk Bevonden:
    0
    En dan heb je op de bank ook nog Ambrosini en Serginhio.

9. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    van de sar keept als een dushi man. die faja kill ziet die bal niet eens als die 1 mm voor zijn snuit staat. die tjap moeten ze scotten!!

10. SW Rico

SW Rico Gamer4live

Leuk Bevonden:
    0
    And you never walk aloneee!!!
    Was echt prachtig...

11. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die dukek liep egt spastiche bewegingen te maken bij de peneltys, heb daar altijd zon hekel aan keepers die zo overdreven spelers uit hun concentratie proberen te halen..
    Kijk eens naar dida das pas een keeper.
    Ben wel blij dat liverpool heeft gewonnen

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom heb je daar een hekel aan? Het is gewoon 'part of the game' imo. Je moet niet alleen goed kunnen voetballen, maar ook mentaal goed in je schoenen staan. En als je keeper je niet lastig valt bij een penalty, dan doet het publiek het wel met een striemend fluitconcert.

13. mars15

mars15 Guest

gentenaar naar dortmund

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    dat doet hij goed!

van marwijk is daar prima bezig, heeft het elftal goed op de rails en had bijna europees voetbal gehaald in zijn eerste jaar

1 van de betere nederlandse trainers de afgelopen jaren _O_

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat zeker.

Btw, van Basten heeft Opdam en Vlaar (beide AZ) geselecteerd voor het Nederlands elftal. Best opvallend dat Vlaar wordt geselecteerd, hij heeft nog nauwelijks wedstrijden gespeeld.

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Stevens is dan nu echt officieel gepresenteerd als nieuwe trainer van roda, Raymond Atteveld wordt assistent-trainer, Ruud Hesp teammanager en keeperstrainer.

En daar ben ik als roda fan heel blij mee *) _O_

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Gefeliciteerd:) Ik had stiekem gehoopt dat Stevens de opvolger van Koeman zou worden, maar dat mocht niet zo zijn:)

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Die scheids had dudek gewoon terug moeten fluiten. Hij deed een paar stappen naar voren en dat mag gewoon niet. Ik vond het er trouwens echt debiel uitzien hoor. Liverpool heel onterecht gewonnen. 1ste helft compleet weggespeeld en aan het einde van de 2e helft en in de verlenging waren ze nergens meer.

Finale had gewoon PSV - Barca moeten zijn. De 2 beste ploegen van dit seizoen.

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    'k vind het mooi dat liverpool gewonnen heeft, en dat het onterecht was ben ik ook niet met je eens, want als je binnen een kwartier van 3-0 naar 3-3 kunt komen _O_

20. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom Van Basten zoveel verdedigers en aanvallers op roept en maar 5 middenvelders. En weer geen Seedorf die toch woensdag niet slecht speelde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina