1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Tuurlijk is het knap om binnen 6 minuten er 3 in te knallen, maar toch vond ik dat milan Liverpool totaal overklaste. Ze werden helmaal kapot gespeeld.

Maar ja zo is het voetbal nou eenmaal. De betere ploeg hoeft niet altijd te winnen!!

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Dat seedorf niet wordt geselecteerd komt door het feit dat hij zich in het nederlands eftal niet onderscheid (in positieve zin dan) Ik ben persoonlijk een hele grote fan van clarence de voetballer en zoals hij bij ac speelt is hij weergaloos. Maar op de een of andere manier haalt hij het niveau van Milan niet in het nederlands eftal. Jammer erg jammer.

3. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat doet mijn hart goed, dit te horen van iemand anders. O-)

Het is de toptransfer die Gentenaar verdient.

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    En ja hoor weer een topper naar het buitenland!!!!
    Gentenaar is een van de beter keepers hier in nederland. Dit bewijst maar weer hoe slecht de nederlandse clubs opletten!!!!

5. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    erwin koeman nieuwe trainer van Feyenoord geworden

6. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, hij was geloof ik al de enige met wie ze contact hadden.. Ik hoop dat hij feyenoord weer op de rails krijgt! De kwaliteit hebben ze vind ik al wel.

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    PSV heeft de amstelcup gewonnen. De dubbel!

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Had je anders verwacht dan?

Ajax wordt tegenstander in JC-Schaal. Hopelijk gaan we deze keer niet meer zo af als 2 maand geleden. 0-4:mad:

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee ;)

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Whoohoo! Ik was er volledig van overtuigd dat Willem II de tegenstander zou zijn :) Ajax gaat hopelijk goed spelen, al heb ik het idee dat PSV na de zomervakantie nog erg sterk is.

Ik hoop dat Blind de kans krijgt om 2 volle jaren met de Ajax selectie een team te bouwen, want dan zouden ze nog wel eens grote successen kunnen gaan behalen (vooral als Maduro een grote wordt)

11. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Lindenberg naar Ajax, hopen dat hij de enige blijft die weggaat bij AZ.

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zal wel weer een bankzitter worden bij ajax.
    Hoe oud is die lindenberg eigenlijk??

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    31 Beetje oud maar ajax kan een leider gebruiken( Naast de geweldige_O_ maar vaak geblesseerde Galásek) Maar heb je een officiele bron. Want ik zie het wel maar overal staat dat er nog niks bekend is.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja dat weet ik zo snel niet, hij komt uit de jeugdopleiding van Ajax, en heeft zowel kwaliteiten als verdiger als middenvelder. Hij is dus breed inzetbaar. Ik denk dat Kromkamp wel met Co naar Porto zal mee gaan, en Nelisse gaat natuurlijk naar Utrecht. Verder blijft iedereen voorlopig wel denk ik, misschien dat Landzaat nog weg gaat.

15. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor geruchten over koeman (ronald) die naar wellicht benfica gaat

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    VI

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, vd vaart dus weg voor 5,2 mil. Net bedrag ook al denk ik dat hij wel meer waart is.

18. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    ik las op Voetbalzone.nl dat chelsea EUR 45 Mio + crespo heeft geboden voor Eto'o.
    dat Man U EUR 7 mio + Van Nistelrooij ook voor Eto'o.

chelsea heeft crespo gewaardeerd op EUR 12 mio....flink klauwtje geld wat ze voor Eto'o over hebben.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mijn voorspellingen voor de selecties van de top 4 van volgend seizoen:)

Ajax
    Doel: Stekelenburg, Vonk, Vermeer
    Verdediging: N. de Jong, Grygera, Escudé, Heitinga, Maxwell, Vermaelen, M. Jansen, Emanuelson.
    Middenveld: Lindenbergh, Maduro, Sneijder, Galásek, Pienaar, Lindgren
    Aanval: Rosales, Charisteas, Mitea, Babel, Rosenberg, Boukhari

PSV
    Doel: Gomes, Coe
    Verdediging: Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Bögelund, Lucius, Colin
    Middenveld: Vayrynen, Bidot, Cocu, Affelay, Landzaat
    Aanval: Farfan, Beasley, Vennegoor of H., Park, Robert, Koné

Feyenoord
    Doel: Lodewijks, Aerts
    Verdediging: Östlund, Gibbs, Greene, Simons, Van Damme, Saïdi, Zuiverloon, Basto, Bahia
    Middenveld: Pardo, Hofs, Bosschaart, Ghaly, Mendes da Silva
    Aanval: Kuijt, Kalou, Vincken, Castelen

AZ

Doel: Timmer, Zwarthoed
    Verdediging: Jaliens, Mathijsen, De Cler, Vlaar, Opdam, Majstrovic
    Middenveld: Mathijssen, Buskermolen, Davids, Van Galen
    Aanval: Perez, Wisse, Ikedia, Bangoura, Meerdink, Arveladze.

Toelichting:

Ajax
    Lobont, Raffie en Trabelsi vertrekken uit Amsterdam. Lindenbergh en Rosenberg worden daarvoor terug gehaald en Micheal Jansen wordt stand-in voor Maxwell die nog lang geblesseerd is. Charisteas krijgt alsnog de voordeel van de twijfel van Blind en of Boukhari nog lang in Amsterdam zal blijven is de vraag.

PSV
    Geen enorme leegloop bij PSV en dat is gunstig voor de landskampioen. Vayrynen van Heerenveen, Landzaat van AZ en Fransman Bidot worden gehaald om het verlies van Vogel en Van Bommel op te vangen. Aruna Koné gaat uiteindelijk naar PSV nadat de transfer naar Ajax afketste vorig jaar.

Feyenoord
    Bart Goor ziet het niet meer zitten en gaat naar Anderlecht. Babos gaat terug naar NAC en ook Paauwe zien we na de zomer niet meer terug. Vervangers? Aerts, Greene, Mendes da Silva, Tmmy Simons en oud-Ajacied Van Damme. Feyenoord doet het wel goed om Kuijt en Kalou te behouden.

AZ
    AZ verliest Kromkamp aan FC Porto. Landzaat, Nelisse en Lindenbergh blijven in Nederland maar gaan naar respectievelijk PSV, Utrecht en Ajax. Maar AZ gaat wel slim inkopen. Ikedia kwam al, maar nu komen ook Majstrovic van Twente, Bangoura van Standard en Shota 'showtime' Arveladze kom transfervrij over van de Rangers. De grootste verassing is toch wel de komst van Edgar Davids die al aangaf dolgraag onder Van Gaal te willen voetballen.
    -----------------------------------------------------------------------

Deze lijst is gebaseert op feiten en geruchten. Het is natuurlijk de vraag of AZ Davids en Arveladze wel kan betalen qua salarissen.

Als ik iets belangrijks heb gemist vertel het dan maar even:) Maar dan wel dingen die echt gaan komen (Dus geen andere geruchten, maar al bestaande transfers die ik over het hoofd heb gezien)

20. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Koné, heeft toch net weer voor 2 en half jaar bij Roda getekend? dure hobby..
    Koevermans van sparta is al gehaald door AZ.
    gerucht:
    - Adu gaat waarschijnlijk naar PSV.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina