1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Freddie Adu? Dat megatalentje uit de VS die zelfs nog jonger is als (of dan:)) ik?

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Edgar Manucharyan is ook weer zo'n beetje terug van zijn blessure (vriendschappelijk tegen Barcelone, waar hij een paar minuten speelde). Hij scoorde 4 van de doelpunten met zijn land Armenië tegen Hongarije. :)

3. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    En het vriendje van Michaëla Krajicek dacht ik...

4. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft ajax al aangegeven niet verder te willen met Manucharyan

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    KLopt, ik geloof zelfs voor 3 jaar, maar aan het einde van volgend jaar hoopt hij te vertrekken naar een europese topclup. Zo kan roda weer wat geld vangen :p

6. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft hij juist een nieuw contract gekregen van Ajax.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het spijt me zeer, maar ik zie AZ nu niet meer in de top 4 komen. Ik ben dan wel een supporter, maar realistisch blijven moet natuurlijk ook. Co gaat weg, en neemt zn magie met hem mee. Plus dat Kromkamp waarschijnlijk met hem mee gaat, en als Landzaat naar PSV zou gaan zouden AZ's imo beste spelers weg zijn. Dan komen spelers als Davids misschien voor terug, maar dat is absoluut niet iemand die in het AZ van nu thuis hoort. Zijn kwaliteiten liggen heel persoonlijk zeg maar, en niet in teamverband. En dat terwijl AZ daar juist zo ver mee is gekomen, over het algemeen niet al te hoge kwaliteit spelers maar wel door erg goed teamspel veel overwinningen pakken.

Ik zie het ook helemaal niet zitten met Van Gaal, die man is imo een beetje een kwakzalver die zich nu al aan het indekken is terwijl het seizoen nog niet eens begonnen is. Hij heeft nu al bekend gemaakt dat een stunt zoals Co die heeft uitgevoerd niet meer mogelijk is, en dat vind ik wel erg zwak.

Ik vind de actie van Co bij Porto trouwens ook wel lachwekkend. Zeggen dat hij wel ff kampioen word met Porto, terwijl een ploeg als Benfica mij een groot genoeg opstakel lijkt. Porto speelde dit seizoen ook voor geen meter, dus er moet veel veranderen daar.

9. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja co zal daar wel slagen mits ze hem de tijd en ruimte geven. Een arogante kwal als coach zijn ze daar overigens al gewend.

Van gaal moet zich wel indekken. Want Az gaat echt niet weer zo goed spelen. HEt team heeft de steun van de suporters nodig. Als die te veel verwachten kan er een heel negatief sfeertje ontstaan.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Met Koevermans heeft AZ wel een goede vervanger voor Nelisse gevonden.

Is het trouwens al zeker dat Arveladze nar AZ gaat?

11. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, volgens mij niet. ik heb net ff gezocht op vi.nl naar het nieuwsbericht dat az intresse had in arveladze kon ik niet vinden. maar volgens mij is er nog niks zeker

12. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Adu zijn vader heeft een baan aangeboden gekregen bij philips..

Adriaans heeft wel de spits van benfica gekocht (weet even zijn naam niet), afzwakking van de grote concurrent.

Davids lijkt me juist een speler die in dienst van het team speelt, individuele acties maakt hij niet zo veel, een harde werker om het middenveld meer, denk dat hij ideaal kan spelen bij AZ en zeker onder Van Gaal, gezien hun history samen. Mij reist alleen de vraag kan AZ davids bestalen?

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    az kan dat niet, gelukkig hebben ze meneer scheringa ;)

14. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kluivert is bijna rond met valencia. ik hoop dat hij daar meer kan laten zien dan bij newcastle, anders is het voetbal op hoogste niveau denk ik echt voorbij voor kluivert

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hij is rond, alleen nog getest worden. wel jammer had hem graag bij ajax willen hebben. Had goed geweest voor het nederlands voetbal. Hopen dat we weer wat van de oude kluivert gaan zien.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wie? Nuno Gomes zeker, of anders Azar Karadas... Hmm, als ze Nuno Gomes hebben gekocht is het een goede zet, ik vind het alleen stom dat ze hem bij Benfica laten gaan.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nope geen Nuno, gewoon een bankzitter van Benfica.

18. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nuno gomes is niet weg hoor. het gaat om Tomislav Sokota. gewoon een bankzitter die transfervrij overkomt

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Idd dus gewoon een balhaar aankoop van Co.

Die moet trouwens met zijn fikken van Kromkamp en Landzaat afblijven. Laat ze nog maar een jaartje hier in Nederland.

Snap trouwens echt niet waarom co voor porto heeft gekozen. Alle goede spelers zijn of gaan weg!!!

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Davids had aangegeven dat hij best onder 'zijn trainer' te willen spelen. (Van Gaal) maar ik vrees dat AZ hem niet kan betalen. Hij heeft een te hoog salaris:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina