1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik hoop net zo goed als Zlatan was aan het eind van zijn loopbaan als Ajax (al lijkt me dat niet meteen mogelijk;)).

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Waar heb je dat vandaan?:9 Ik verwacht er veel van:) Hij staat in belangstelling van veel topclubs (bijv. Arsenal):)

3. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
  4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan, maar ik heb het van www.voetbalzone.nl
    Vergat de bron inderdaad.

Ik las ook op VZ dat Charisteas niet te spreken is over zijn reserverol. Ik weet niet wat met die jongen is, maar volgens mij meent ie dat Ajax een niet scorende spits altijd op zal stellen. Babel scoort, dus hij staat dan ook op. Dan mag Charisteas wel niet gewent zijn aan het voetbal bij Ajax, maar als je bij een ploeg speelt dat resultaat zoekt, dan gebruik zo'n ploeg ook spelers die dat resultaat kunnen geven, en niet spelers die nog moeten wennen, want dat kan te laat zijn.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar die grapjas zat in Duitsland ookal op de bank, en dan begint hij nu praatjes te krijgen? Beetje vreemdig. Je zou denken dat hij wel gewend zou zijn geraakt aan het idee dat hij niet goed genoeg is voor een plek in de basis elf, maar niets blijkt dus minder waar. Begint ie nog pretentieus te worden ook :+

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Mooi zo, een Zweedse spits. Op de één of andere manier, doen die het altijd wel goed in Nederland, die Scandinaviers. Meestal echt jongens met de juist einzet en doorzettingsvermogen, ipv. een verwaand voetballer als Charisteas. Is er al iets bekend over de tranfersom?

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. Maar ik denk ook dat ie heeft gedacht van: 'Oh Nederlandse competitie is stukken minder dan in Duitsland, dus dat wordt ook makkelijker. Ik sta bij WB niet in de basis omdat de Bundesliga te moeilijk is, en in Nederland is dat niet zo, dus zal ik wel in de basis komen te staan en makkelijk scoren.'

Hij heeft bij Ajax iets van 2x gescoord, en ik geloof beide met het hoofd, net als op 't EK. En technisch is niet imo ook niet echt...

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Charisteas bij zijn eerste persconferentie voor Ajax:

'Ik ga er in de tweede helft van dit seizoon nog zeker 10 (of was het 15?) maken'.

Hij is gewoon echt de grapjas van het seizoon geworden, als ik aan het voetballen ben en iemand mist: 'Wat een Charisteas actie' is standaard geworden. Lekker op de bank laten zitten :)

Btw, 1 met het hoofd en 2 intikkers, omdat ie die gewoon niet kón missen :{

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, hij wou er 10 maken. Iedereen stond versteld bij de media, dit zou de nieuwe superspits worden (kreeg heel even de hoop dat het klopte, maar in de eerste wedstrijd zag ik het al, geen spits voor Ajax). Ik zeg ook niet dat hij slecht is, kwaliteiten zal hij best hebben, maar hij past gewoon niet bij Ajax. Ajax moet het grotendeels ook hebben van zijn opleiding die steengoed is.

Laatst bewerkt: 4 jun 2005
  10. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Je ontkent niet dat hij slecht is?? Dus je vind hem wel slecht?

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Tsjechië heeft Andorra net 8-1 de grond in geboort. De druk ligt bij Nederland straks... Wat denken jullie dat het gaat worden? Ik denk 1-1:mad:

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 en dan zal nederland weer gaan verdedigen en wordt het saai.
    Zoals gewoonlijk.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, ik was aan hett denken aan 'ontkennen' of 'niet-zeggen', en toen heb ik een combo er van gemaakt.
    :+

Ik denk btw niet dat Nederland gaat verdedigen, hebben ze normaal toch ook niet gedaan ofwel?

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Mooi zo, 2-0 gewonnen:) Zo moet het:)

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja k 't gezien van het NL elftal.. niet zo goed gespeeld, toch gewonnen. Van Persie schoot trouwens beroerd op goal zeg.. die had er cker wel in gemogen :)

nog ff over charisteas: ik zei in 't begin van dit seizoen: die spits haalt 't niet, hij 's niet de goede spits voor ajax. Toen werd ik zowat voor gek verklaar door Elgee en co, maar wie krijgt er gelijk? juist ja :cool:

16. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha die charisteas beweert in een duitse krant dat het nivo hier in nederland slecht is..
    hij is zelf te slecht voor de eredivie, ook zegt ie dat ie niet tevreden is met een reserverol!
    Die gast moet zichzelf eens afvroegen of ie wel goed genoeg is.
    Kortom weer de zoveelste miskoop van ajax.

17. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Elgee nog het dramatische gemiddelde laten zien waar Charisteas op liep.
    Er lopen verdedigers die een beter scoringsgemiddelde hadden dan deze prutser.
    Er waren er dus meer die het helemaal niet in hem zagen zitten, en als ik dan nu zijn praatjes lees (van Charisteas) heb ik helemaal zoiets van gauw wegwezen met dit schertsfiguur. _0/

Oranje staat er na deze overwinning echt goed voor nou, met 19 punten ben je al lekker op weg natuurlijk.
    Volgens mij gaan de beste drie nummer twee's ook rechtstreeks naar de WK, en de rest speelt dan nog een afvalronde.
    Weet niet meer zeker of dat waar is, maar dan is Nederland al zo goed als geplaatst.

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja we zijn goed opweg, alleen Finland is wel een gevaarlijke outsider (Tsjechie ging net niet tegen ze onderuit). Gelukkig doet Cocu mee, ipv. van der vaart, die ik niet echt top vind.

Btw, Manchester United onderhandelt met PSV over Ji-Sung Park. :eek:

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. Ach ja, je denkt soms rare dingen als je iets hoopt van iemand. Bij deze:
    Jullie hadden gelijk.:+

20. mars15

mars15 Guest

volgens mij gaan we het wk winnen volgend jaar

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina