1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bent niet de eerst die met zoiets komt.. vaak wordt 't dan weer de halve finale

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    :eek:

Het zou jammer zijn als hij weggaat bij PSV, want hij is nu echt gewoon een van de meerwaardes van dat team. Bovendien vraag ik me af of hij niet weer een paar jaar nodig heeft om aan de cultuur te wennen, want als dat zo is, dan zie ik het somber voor hem in. Guus Hiddink kende hem van Zuid-Korea, dus hij had geduld met hem omdat hij wist wat hij kon, maar ik vrees dat ze dat in Manchester niet zullen hebben :)

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En daarom hadden we natuurlijk 2 ploegen die bijna in de finale van de Champions League, en de UEFA Cup stonden.... :{

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hij zei (niet letterlijk) dat er in Nederland maar 3-4 topploegen zijn en dat het niveau van de rest beduidend lager ligt.

Btw Bogelund gaat naar Monchegladbach

5. Ecnelis

Ecnelis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    argh, dat zou jammer zijn, als Park weggaat...leuk spellertje die park ^_^ O-)

6. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, je moet wel positief blijven, he

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar het lijkt wel dat Nederland het op de beslissende momenten steeds laat afweten. Sinds 1988 haalde Nederland 4x de halve finales (1992, 1998, 2000, 2004) en elke keer lieten ze het afweten...

Maar we blijven hopen:)

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rosenberg is zo goed als binnen bij Ajax. Alleen nog de medische keuring.
    Hij straalt iig wel meer uit dan Charisteas vind ik.:)

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Yes:) De nieuwe Zlatan_O_ Geef hem de tijd en hij wordt een topper van jewelste:)

EDIT/ Het is een beetje stil rond Lindenbergh... Is daar al wat over bekend. (En over Davids)

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lindenbergh heeft al getekend voor 3 jaar dacht ik. En Davids, ja Davids....

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Van der Sar gaat naar Manchester United zie ik net op www.vi.nl

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    OMGWTFakkel! Dat had ik dus echt niet verwacht. Had eigenlijk gedacht dat die zijn carrière zou eindigen in Fulham.
    Leuk voor hem.:)

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Precies...Sar is nog steeds een van de beste keepers ter wereld. Dat bewees hij gisteren wel. Hij kan makkelijk de concurrentie aan met Tim Howard die er eigenlijk niet zo veel van bakt:)

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Van der sar _O_
    Veel plezier dan maar hé zie hem wel 1ste keeper worden.
    En ik durf nu al te zeggen dat Rosenberg een goedscorende speler wordt :cool:

15. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu maar hopen dat Ajax met Rosenberg psv betere concurentie kan geven, tword ons al jaren zo makkelijk gemaakt...

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    *Ziet seizoen 2003-2004.
    O daar werd Ajax kampioen hoor en ajax toch echt 11x meer kampioen geworden dus niet zo van oh pisvee is zo goed wij zijn echt al jaren beter dan ieder. :mad:

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, kijk even naar de feiten please...

18. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    watskebeurt met van Bommel eigenlijk? de kranten en websites (vi, voetbalzone) staan vol over hou van Basten van Bommel de laan uit stuurt. Het gaat vooral om het gebrek aan verdedigende kwaliteiten en vandaag komt er een bericht uit het nederlandse kamp van van Basten waarin er een verdere uitleg volgt over het passeren van van Bommel.

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Eindelijk haalt man-u zijn stront uit zijn ogen!!!!! alleen maar kut keepers hebben ze. Ze haddden flappie al een par jaar eerder moeten kopen man!!!

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op VI.nl staat het volgende:
    En op Voetbalzone staat dat Ljunberg naar AC Milan gaat. Lijkt mij overigens niks, ik vind hem (net als Henry, Pires en Viëra) echt spelers voor Arsenal en het engelse voetbal...

Arvaladze tekent deze week bij AZ. 3 jaar.

Van Bommel is uit de selectie gezet omdat hij 'werk weigerde'. Van Bommel speelde niet zo als Van Basten dat wilde:

Laatst bewerkt: 6 jun 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina