1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Pff Pff Pffffffffffffffff laatste bal moest erin, nooit laag in schieten in 2e instantie bij de keeper maar in de bovenhoek!

En onze verdedigers stonden te slapen terwijl inzaghi ff langsloopt en em erin tikt...

Vreselijk zonde...

2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Wat doet PSV in de Champions leauge? Ik mag dan wel een Ajax fan zijn maar ik gun PSV toch wel een keertje de 2e ronde (ook beter voor het NL voetbal) maar op deze manier.
    Dit is echt diep triest.

3. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    PSV is een schande voor het Nederlandse voetbal...

Omdat ze altijd vroegtijdig de CL verlaten concentreren ze zich op de competitie, Ajax doet het gewoon in beide competities GOED !

..

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Stel je toch niet zo aan joh. :{

Dat PSV weer waardeloos is begonnen aan de CL is een feit, maar doe nu alsjeblieft niet alsof Ajax nu ineens weer een Europese topclub is na het bereiken van de kwartfinales de laatste keer. Ze hadden sinds jaren eindelijk weer eens een Europees succesje. Meer kun je het nog niet noemen aangezien het nog maar de vraag is wat ze dit jaar gaan doen. Pas wanneer je het een paar jaar achter elkaar zo goed doet mag je jezelf weer een Europese topclub noemen. Dus wacht nu maar eerst even de eerste ronde af voor je met dit soort opmerkingen aan komt zetten.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ajax en Feyenoord hebben de laatste 7 jaar anders wel meer dan PSV gepresteerd.

Ajax haalde in 1997 de halve finale van de CL en in 2003 de kwartfinale, Feyenoord won de UEFA cup (na PSV in de kwartfinale te hebben verslagen)

Ik vind het ook irritant als PSV landskampioen wordt, want er wordt dan gewoon een CL plek weggegooid:mad:

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja sorry hoor, maar wel een beetje reeel blijven aub. Natuurlijk hebben Ajax en Feijenoord het goed gedaan, maar tussen 1997 en de behaalde kwartfinale van de laatste keer heeft Ajax anders bar weinig gepresteerd of wel soms? Hetzelfde geld voor Feijenoord, die hadden ook jarenlang niets gepresteerd in Europa. En nogmaals die kwartfinale van Ajax stelt niets voor als er geen goed vervolg op komt. Ajax fanboys doen nu net alsof hun club weer een Europese topclub is, terwijl ze dit nog gewoon moeten waarmaken in de eerstvolgende edities van de CL.

Ik zeg dit niet omdat ik als PSV fan jaloers ben ofzo, maar omdat ik me gewoon erger aan domme opmerkingen. Mensen die hier echter weer op gaan reageren met kinderlijke fanboy opmerkingen hoeven dus ook niet op een reactie terug te wachten.

Laatst bewerkt: 18 sep 2003
  7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Het maakt mij niet uit van de top 3 wie het goed in de CL, als er maar een club is die het goed doet (ben fan van NAC Breda:cool: )

Ik verwacht dit jaar weer niks van PSV na gisteren, maar van Ajax moet ik het ook nog maar zien, want die verdediging staat gewoon niet:{

Nou ja, kijken hoe NAC volgende week gaat tegen Newcastle:cool:

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens.

PSV is helemaal geen schande voor het Nederlandse voetbal. Het is dan wel heel erg slecht van Ajax dat ze een club, die een "schande voor het voetbal is" niet kunnen verslaan.

Bovendien heeft Ajax ook verloren, dus wat dat betreft doet PSV het nou niet ineens slechter.

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het maakt mij ook niet uit hoor wie er goed presteerd in de CL en clubs die het niet goed doen laat ik iig in hun waarde.

Tja wat betreft PSV en Ajax, het was nog maar de eerste wedstrijd dus het is nog te vroeg om er echt goed over te oordelen volgens mij. Ik hoop dat PSV nu eidelijk eens is wakker geschud en met dezelfde agressie gaat spelen zoals ze dat deden op het eind van de wedstrijd tegen Monaco. We zien het de volgende wedstrijd wel weer.

En uiteraard alle geluk gewenst aan NAC volgende week.

10. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heeft depor nog gelijk gespeeld met aek athene. Het tempo lag inderdaad érg hoog op het eind. Ze konden alleen die laatste goal niet maken (hoewel de jong héél dichtbij was).

_O_ _O_

Het is zoals gezegd nog maar de eerste wedstrijd en de 'anti psv'rs' moeten gewoon niet zo zeuren. Als PSV de volgende wedstrijd tegen deportivo punten pakt is er niets aan de hand.
    [​IMG]_O_

Laatst bewerkt: 18 sep 2003
  11. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Het is lullig om te zeggen voor de PSV'ers, maar deze jongen moet ik echt gelijk geven.
    Er zijn mensen die hier zeggen dat Ajax in Europa niks meer voorstelt...
    In de eerste plaats vind ik dit niet helemaal juist, want Ajax heeft de afgelopen 12 jaar meerdere europese prijzen gewonnen.
    In de 92 de uefa Cup, in 95 de Chamions league in 96 ( nee dat is idd geen prijs) in de Champions League finale verloren met strafschoppen van Juventus, in 97 in de halve finale gesneuveld vd chamions League.
    Daarna heeft Ajax een aantal slechte jaren doorgemaakt in de competitie en in Europa, gewoon geen zak gepresteerd.
    Afgelopen jaar heeft Ajax pech gehad tegen Milan in de laatste seconde vd wedstrijd.
    Dit jaar verwacht ik eerlijk gezegd zeer weinig van Ajax, gewoon omdat ik er niet zo'n goed gevoel over heb.

Maar Ajax heeft een zeer goeie naam in Europa, en al duurt het even, na een tijdje komen de sucsessen weer, gevolgd door mindere jaren, dat is altijd zo.
    Maar er zitten altijd periodes bij dat het goed tot zeer goed met Ajax gaat.

Feyenoord heeft onlangs nog de Uefa Cup gewonnen, iets wat hier wel bijna doodgezwegen of ze misgund word.
    Tenminste zo lijkt het.
    Feyenoord heeft dat jaar gewoon een fantastische prestatie neergezet in Europa, en mensen (vooral de PSV'ers) moeten nu niet gaan doen alsof de Uefa cup maar een troostprijsje is, want dat is klinkklare onzin natuurlijk!

Tegen dit alles zet PSV er bizar weinig tegenover, want 1 ding is duidelijk, Ajax en Feyenoord hebben het onlangs gewoon beter gedaan, en PSV is al 7 keer achter elkaar de 1e rond vd CL uitgeschakeld.
    Naast dat ik dat onbegrijpelijk en slecht vind , vind ik het jammer voor het NL voetbal, want waarschijnlijk zal ook dit jaar PSV weer kampioen worden, en gaat het dan maar zo door net zolang totdat dalijk zelfs de kampioen van ons land voorrondes moet gaan spelen om zich te kunnen plaatsen voor de CL?

Ik ben hart en nieren Ajaxied, maar in Europa hoop ik dat elke nederlandse cub wint, dus ik zeg dit echt niet allemaal om anderen af te zeiken of wat dan ook.
    Ik baal er gewoon van als ik elke keer zie dat PSV kampioen word, en het daarna weer verneukt in de CL.
    Dat is gewoon erg frustrerend en buitengewoon zonde.

12. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    "bovendien heeft ajax ook verloren, dus wat dat betreft doet PSV het nou niet eens slechter. "

Wij verliezen UIT van AC Milan

Jullie THUIS van AS Monaco

Wie doet het hier nou slecht ?
    Wij niet hoor, want jullie moeten nog naar Athene, hel is het daar..Athene thuis ijzersterk, uit zwak..de hel van La Coruna en de hel van Monaco..

Wij moeten alleen nog naar Celta waar het gevaarlijk kan worden..
    Brugge geen probleem thuis, zonder die 2 spitsen zijn ze nix..
    Uit ook niet, want Celta is nou niet bepaald sterk uit en pakt een punt...AC Milan thuis, mwha mwha kan alle kanten op..Ajax maakt meer kans dan PSV OP PAPIER !..

13. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Het is over het algemeen bekent dat PSV het gewoon slechter doet thuis, dan uit. En dat van dat ajax meer kans heeft op papier is gewoon gelul. Ze staan allebei op 0 punten en denk maar niet dat omdat ajax wel kans had vorig jaar in de kwartfinales tegen AC-milan, ze dat nu ook hebben. Niet dus. Zeg zeker niet dat PSV geen kansen meer heeft. Ik denk juist dat ze méér kans hebben als ajax. Omdat ik verwacht dat ze van deportivo kunnen winnen en als dát gebeurd, is er gewoon niets aan de hand.*)
    (ajax verliest toch wel van celta)8)

14. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Reken eens uit: 2x winnen van brugge= 6 punten. Met 6 punten kom je er echt niet hoor.:+

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Het is gewoon een feit dat psv balhaar is. Ik had leiver Feyenoord in de cl gehad. Het is de schuld van psv dat we nog maar 2 clubs naar de cl mogen sturen. Ze hebben het iedere keer weer verpest om er in de eerste ronde eruit gekickt te worden. Ik hoop echt voor psv dat ze winnen maar heb er een hard hoofd in. En Ajax haalt op zijn sloffen de 2e ronde. Brugge en celta stellen niet veel voor. En milan thuis kunnen we ook wel hebben!!!

Ajax en psv missen de ervaring alleen ajax is brutaler dan psv. Psv verstijft van angst als ze het veld moeten betreden. Ajax heeft dinsdag goed gespeeld jammer dat ze dan verliezen maar het was maar uit. En psv was gewoon kansloos tegen monaco. En tegen depor redden ze het ook niet hoor. Maybe tegen aek, maar dan moeten ze wel wat brutaler spelen.

16. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Vergis je niet hoor, Celta de Vigo is echt een goed voetballende Club, en het zijn spanjaarden dus teringlijers...

Ik denk ook niet dat PSV van Deportivo wint, overigens denk ik dat het voor beide clubs (vooral voor PSV) zeer moeilijk word om de 2e ronde te halen

17. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog altijd een ajacied zeker? ;)

Verder vind ik het dus echt onzin wat jullie hier uitkramen. PSV verneukt dit, PSV verneukt dat.
    PSV verneukt voor de Nederlands clubs de plaatsen in de Champions League zeggen jullie?
    Als Die ploegen uit Amsterdam en Rotterdam echt zo goed zijn waarom worden hun dan geen kampioen en pakken ze zo de Champions League plaatsen af van PSV.
    Jullie antwoord zal wel zoiets zijn van: "Ja als PSV uitgeschakeld is in de Champions League kunnen ze zich concentreren op de Nederlandse competitie"
    Onin, als jullie "topclubjes" echt zo goed zijn als jullie beweren moeten ze zich zowel in de Champions League als in de Nederlandse competitie waarmaken, het zijn tenslotte "tobclubs" niet waar?
    Wel is het zo dat PSV in principe niks heeft gepresteerd op internationaal gebied de afgelopen jaren.
    Maar na regen komt zonnenschijn...... "mijn" club komt er wel _O_

18. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Brutaler? Het tempo lag bij PSV-as monaco wel 3x hoger dan ajax ooit gepeeld heeft. En ajax heeft zo'n typisch nederlands stijl van spelen, het lijken wel oude lullen. En als je nu ook nog gaat zeggen dat PSV helemaal geen kans heeft gemaakt tegen monaco zit je enorm uit je duim te zuigen. PSV had wel degelijk kans, het was gewoon jammer dat de Jong die laatste bal niet inschoot (|:- ) anders was het gewoon 1-1 en had PSV beter gepresteerd als ajax. Het is gewoon een feit dat Ajax slechter is dan PSV. Ga nu niet zeggen dat dat niet zo is want waarom wordt ajax dan 2e in de competitie en word PSV eerste?
    Juist ja, Dat PSV nou altijd pech heeft in de champions league betekent zeker niet dat ze niet kunnen voetballen. Ik verwacht ook niet dat ajax zo 'makkelijk' zoals jullie zeggen, gaat winnen van celta. Ze zijn echt een goede club zoals The-Dentist zegt. :+

Laatst bewerkt: 19 sep 2003
  19. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    |:- Hoe lang volg jij al voetbal vriend? Ooit van one-touch-football gehoord? Ik weet niet of jij het weet, maar Ajax was wereldwijd bekend als Meester in Balbezit. Tikken, tikken, tikken, de tegenstander openspelen. En dan zeg jij dat die dramatisch wedstrijd woensdagavond qua tempo hoger was dan Ajax ooit heeft gespeeld...

Het zouteloze voetbal (quote Elsevier) van PSV vierde woensdag weer hoogtij, de meeste spelers konden het niveau niet aan. Van der Schaaf was daar het grote voorbeeld van. Zijn vervanger Vennegoor of Hesselink leek wel een koe in een WC-hokje, zo lomp. De nietszeggende Koreaantjes konden ook niets brengen en mensen als Ooijer (die toch NL elftal speelt) komt nauwelijks boven de 5 uit. Van Bommel gaat zelfs totaal uit zijn rol spelen en geeft zo de grip over op het middenveld aan Monaco. Die lui waren helemaal niet goed, maar PSV was nog slechter.

Of om jullie ''superspits'' Kezman maar eens te quoten: '''Ik heb me aan hen geërgerd, het ontbrak aan inzet en kwaliteit. Sommige jongens waren bang om te voetballen. Zo slap en bang. Ze kozen steeds voor de gemakkelijkste oplossing. Balletje terug. Of juist de lange bal spelen. Ik geloof dat ik in de eerste helft maar één goede bal gekregen heb. Schandalig.'

PSV'ers moeten de kop eens uit het zand halen en zich niet blijven schuilen achter het argument dat ze het in Nederland toch goed doen... Europees succes daar gaat het om, financieel en qua aanzien. Waar speel je anders Nederlandse competitie voor? Niet om vuurwerk af te steken omdat je FC Zwolle achter je hebt gehouden, maar omdat je het jaar daarop weer kan schitteren op de Europese velden. Het was een beschamende vertoning en als je dit al niet kan winnen, kan je beter ophouden. De supporters hebben er kennelijk ook niet veel vertrouwen in, want ik kan nou niet bepaald zeggen dat het stadion vol zat... :{

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kezman constateerde dat een groot aantal van zijn medespelers niet kan omgaan met de druk, die hoort bij het spelen in de Champions League.
    'In het voetbal heb je altijd en overal te maken met druk.
    De manier waarop je er mee omgaat bepaalt de kwaliteit van je ploeg.
    Kijk nou eens naar de manier waarop Ajax daarmee omspringt. Spelers van Ajax gaan rustig zo'n belangrijke wedstrijd in.
    Die ploeg lukt dat wel.
    Ik vind het pijnlijk om dat te moeten constateren maar het is zo.'

Hij weet dat er nog vijf duels zijn om kwalificatie bij de laatste zestien af te dwingen, maar erg hoopvol klinkt Kezza niet. 'We kunnen het. Ik denk dat we de kwaliteit hebben. Al weet ik het niet meer zeker.'

Dit zijn de woorden van Kezza zelf!!! Psv speelde gewoon rond uit slecht!!!!

Ik geef toe ik ben anti Psv en heb echt een super hekel aan ze, maar ik gun ze het echt wel!! Ik zou n iets liever willen dan dat ze goed in europa presteren!!! Maar laten we gewoon eerlijk wezen, ze bakten er gewoon niets van!!!

Laatst bewerkt: 19 sep 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina