1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, altijd pech. Geluk dwing je af en pech ook. Als je je 8 keer achter elkaar niet voor de 2e ronde van de CL kan kwalificeren ben je gewoon niet goed genoeg, dat heeft met pech niks te maken.
     
  2. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het mij vraagt speelt PSV met een Champions League complex.
    Bovendien spelen ze ook teveel 1 op 1 vooral achterin, waar ze simpelweg de spelers niet voor hebben blijkbaar (anders verlies je wedstrijden als tegen monaco waar een gelijkspel ook in had gezeten) niet.
    Die fout maakten ze vorig jaar ook al tegen Arsenal en werden ze met 4-1 afgedroogd thuis.

    Ik vind het overigens nogal met een SUPERGROTE PSV-BRIL op bedachte opmerking dat PSV afgelopen woensdag in een tempo heeft gespeeld wat 3 keer hoger lag dan wat Ajax ooit gespeeld heeft.
    Ik weet niet hoe oud jij bent, maar het is duidelijk dat jij de periode van Ajax tussen 91 en 97 niet of niet bewust hebt meegemaakt.
    Elke tegenstander werd moeiteloos van de mat afgetikt, en Ajax verloor ruim een jaar geen enkele wedstrijd, in de competitie en europees.
    En nu wil jij beweren dat die wedstrijd van PSV qua tempo 3 x hoger lag dan wat Ajax ooit gespresteerd heeft?

    Onder welke steen heb jij gelegen?
     
  3. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooit is een groot woord, eerder 5 jaar (en nee ik ben géén 5)
     
  4. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Echt niet?
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    In die tijd is ook de term 'Lucky Ajax' geïntroceerd.:D
     
  6. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Boink, "the truth is out there"

    <fanboy stukje>Zo te zien is het weer net zo standaard als altijd, ik ben rond de 14jaar en voor Ajax, vroeger hoorde je niks anders. Ajax klinkt bekend (goh schoonmaakmiddel, van tv dus?) en dus ben je voor diegene die het bekendst in de oren klinkt. Ook zat Ajax in die tijd natuurlijk vaak in de top van de competitie (helaas:)) tegenwoordig is het echter niet meer dat Ajax bij de godenzonen hoort, die term past echt niet meer.</fanboy stukje>

    Ik heb vol ergenis naar beide wedstrijden zitten kijken, zowel die van Ajax op dinsdag als die van PSV op woensdag. Wedstrijden leken veel op elkaar, beide misten een gigantische kans voor open goal, beiden speelden zwak en beiden gingen weer "heerlijk" nederlands de boot in. Hiermee wil ik zeggen dat iedereen die zo ontzettend overdreven PSV in de grond boort, de 2e helft niet gezien (of goed gezien) heeft. Uiteraard begonnen ze slecht, was Ajax dan veel beter die andere wedstrijd?? dacht het niet. Vooral in de 2e helft vond ik de wedstrijd van PSV een stuk aantrekkelijker, vooral na het eerste doelpunt van PSV eigenlijk. PSV trok de broekriem flink aan en ging ervoor, wat eindelijk resulteerde in een paar, al dan niet kleine, kansjes. MAar net als wat Ronald Koeman over Ajax zei, er wordt te weinig geprofiteerd van kleine kansjes, waar een ploeg als Milan al aan een halve genoeg heeft, kan een NEderlandse ploeg het nog niet met 2 grote,, helaas.
     
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Waar haal je deze wijsheid opeens vandaan, ik kan anders nergens uit halen dat PSV altijd zoveel pech heeft in de CL:confused:

    Als je wilt zeggen dat Ajax meer geluk heeft dan PSV, dan heb je zeker niet naar de kwartfinale van vorig jaar gekeken.

    Het is jammer voor PSV en het Nederlandse voetbal dat ze er altijd in de 1e ronde uitvliegen, maar dat komt echt niet door pech, want als dat zo zou zijn dan waren ze niet 7 jaar oprij uitgeschakeld in de eerste ronde, maar dan maar 1 of 2x.
     
  8. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    En dat zegt een Feyenoord fan, die geluk heeft dat ze nog in het eerste rijtje staan..

    In de blessuretijd 1-1 maken, en nog verder in de blessuretijd 2-1 tegen NAC..

    Juist ja..Lucky Feyenoord ?
     
  9. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0

    We zullen het maar niet over lucky Feyenoord hebben zeker?
    Hoeveel wedstrijden heeft feyenoord vorig seizoen niet met geluk gewonnen?
    Inderdaad ja.... een stuk of 10, vooral aan het eind vd competitie.
    Bovendien klopt jouw opmerking niet slimmerik, want Lucky Ajax is een Ledenteam met oud-Ajax spelers, en word sarcastisch gebruikt als Ajax een wedstrijd met mazzel wint.
    Maarre.... die term is tegenwoordig veeeeeeeeeeeeeeel meer bij feyenoord van toepassing, vooral na vorig seizoen, en ook dit seizoen na feyenoord-nac (95e minuut de minuut de 2-1 maken), net als die 10 laatste wedstrijden van vorig seizoen allemaal weer kakkerlakkengeluk.

    Dus begin maar niet over lucky Ajax zou ik zeggen, zeker als je niet eens weet waar dat werkelijk voor staat
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou heel graag een discussie met je aangaan, maar als je met zulke kinderachtige termen gaat beginnen hoeft het van mij niet meer.

    Maar ja, ik ga over 10 minuutjes naar Feyenoord-PSV, wat denken jullie ervan? Ik zelf heb totaal geen idee, ik weet niet hoe fel PSV zal spelen en hoe Feyenoord ondertussen op elkaar is ingespeeld. Ik ben bang voor een gelijkspel, maar heb aan de andere kant wel het vertrouwen dat we (zonder geluk) kunnen winnen. Dus ik zeg 2-1.
     
  11. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit hadden ze vorig seizoen ook al de hele tijd, dat gezeur met die blessure tijd. Altijd maar in die slotfase was het Feyenoord die won:mad:

    Ik kan me van het vorige seizoen, NAC Breda:'-(, NEC, Utrecht, Vitesse en RBC nog wel herrineren (dit is dan nog maar de helft), maar er waren gewoon een stuk of 10 wedstrijden die Feyenoord oprij won in de blessure tijd:mad:

    Dit seizoen, lijken ze het weer te gaan doen, tegen NAC Breda:'-( en AZ is ze het alweer gelukt:mad:

    De complete top drie vind ik eigenlijk "lucky", maar Feyenoord steekt er toch met kop en schouders boven uit:mad:
     
  12. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ben een PSVer in hart en nieren, en jullie krijgen een dikke vinger voor jullie kritiek (tip, niet de duim) :D.
     
  13. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    3 - 1 voor psv tegen feyenoord !!!!!!!!

    (ik ben ook voor psv)

    PSV RULEZZZ
     
  14. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat lekker met Ajax, pffff.
    Misschien maar goed dat we eens van die roze wolk worden getrapt, jezus.
     
  15. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer...
    Ik ben bepaald geen feyenoorder, en daar kom ik ook voor uit.
    Niet om ruzie te maken, maar om je te uiten..
    Feyenoorders noemen ons toch ook van alles?
    Ik zit daar niet mee, til er niet zo zwaar aan man.

    Bovendien hebben zowel ajax als feyenoord verloren, pijnlijke nederlaag voor ons. :mad:
     
  16. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    NAC Breda!!!!!!!!:cool:

    Eindelijk weten ze het een keer af te maken, na zo vaak dicht bij een zege tegen een topclub te zijn geweest:cool: :cool: :cool:

    NAC Breda 4 - Ajax 2}:] :cool:
     
  17. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben d'r ziek van, bah.
    Iig gefeliciteerd met de overwinning, zou schandalig zijn als het 3-3 was geworden, moeten maar eens leren incasseren :{.
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Echt kut van ajax!! Baal ik echt van en ik had liever gezien dat feyenoord won of een gelijkspel!!! Klote psv ook altijd
     
  19. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus christus ik heb net Ajax ff gezien tegen NAC.
    Wat hebben we ongelofelijk SLECHT gespeeld zeg man man man.
    NAC heeft iig zeer verdiend gewonnen, het was zelfs niet eens geflateerd geweest als ze met 5 of 6-0 hadden gewonnen van ons..
    Pfffffff
    Yakubu en Escude zijn niet bepaald goeie centrale verdedigers blijkt maar weer.
    Vooral Yakubu.
    En volgens mij hadden Trabelsi en Maxwell hun dag ook niet bepaald.
    Drama drama drama..
    Dit is wel de slechtste wedstrijd die ik Ajax in een hele tijd heb zien spelen.
    Vd vaart vind ik eigenlijk ook helemaal niet geschikt als aanvoerder.
    Ja natuurlijk is hij goed, maar hij heeft veel te weinig charisma en al helemaal geen leiderschap in zich.
    Bovendien vind ik dat een aanvoerder een verdediger moet zijn.
    En Ajax heeft op die plaatsen helaas geen goeie vervanger (tot nu toe dan) voor Chivu gehaald.

    Ach Feyenoord heeft in ieder geval ook verloren, en dat zag er nog dramatischer uit dan bij ons alhoewel...
    Ik ben het dus NIET eens met dat ik liever had gezien dat feyenoord had gewonnen van psv aangezien de stand.
    Maar ja ach... wat een dramatische middag voor ajax , echt un- fucking-believable :mad:
     
  20. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Bwahahaha
    Die die van Nistelrooij werd nog ff lekker uitgekakt door de spelers van Arsenal
    Net goed, en nog een strafschop gemist ook hahahaha :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina