[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Schofterige schoften van Arsenal. Voetbal is oorlog, maar na het laatste fluitsignaal is dit te zielig voor woorden.
     
  2. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar wat hij deed was ook niet bepaald netjes..
    heel de tijd provoceren, + een zeer irritante overtreding op Vieri.
    Dit gebeurt trouwens bij zoveel wedstrijden tegenwoordig.
    Ik weet nog wel die karatetrap van Cantona ooit tegen een supporter van een tegenstander (wie weet ik niet meer).
    Dat was te echt te gek voor woorden
     
  3. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, vooral Keown :confused: |:-
     
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja moet je horen, Nistelrooij wil gewoon zijn voordeeltjes halen door de scheids te intimideren. Dit gebeurt overal, van Old Trafford tot bij FC Bal op 't Dak. Als hij vervolgens nagetrapt wordt door Vieira dan is het logisch dat die eruit moet. Vervolgens een penalty, waar hij niets mee te maken had, die hij mist. Zeer onsportief om te reageren, heel zwak. En die karatetrap was strak, als het ware wel exit Cantona. Is nooit meer wat geworden.
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Precies, die ouwe moet echt een andere baan gaan zoeken, dat kán gewoon niet meer. Springt er als een opgefokte kermisclown bovenop en dan komt er nog zo'n andere oelaboela bij. Mijn respect voor Arsenal is gedaald, en hard ook.
     
  6. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja..dus jij vind het wel kunnen zo'n karatetrap..?
    Tja heel apart.
    Je hebt wel gelijk dat van Nistelrooij z'n voordeeltjes wil halen, maar ik kots gewoon op zo'n speler die als tie gewisseld bij oranje zo'n reactie naar advocaat heeft.

    Totaal misplaatst gewoon, en hij speelde die wedstrijd ook nog eens vreselijk slecht.
    En voor dat natrappen van Viera ging wel een zeer irritante overtreding aan vooraf, als ik viera was had ik misschien ook wel zo gereageerd, niet dat het juist is, maar dat even terzijde.

    Over Oranje, het maakt me verder niet uit wie er zo reageerd naar advocaat, of het nou davids, van hooijdonk of in dit geval v. Nistelrooij is, zoiets kan gewoon niet.
    Als ik dan vervolgens zo'n speler in zo'n wedstrijd (man u-arsenal) dan zulke dingen zie doen, vind ik het mooi om te zien dat ie dan ook nog es een strafschop mist en uitgekotst word, dan leert ie er misschien van.
     
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Je kunt het overdrijven, die reactie die hij op advocaat gaf kan misschien niet, maar het geeft wel aan dat hij wel wilde, en van Nistelrooij is geen jongen met een grote bek, dus hij zal vast wel een reden hebben gehad om zo uit te vallen tegen advocaat, maar die jongen was gewoon kwaad op zichzelf omdat hij zich niet had kunnen waar maken.

    Nu krijgt hij dit ook nog eens over zich heen, dit is niet goed voor zijn zelfvertrouwen:{
     
  8. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben pas net thuis van DE wedstrijd van het jaar ( of komt die woensdag??) maar wat kunnen we trots zijn op de geel-zwarten... Wat een vechtlust!! Enneh, AJax, nog bedankt voor Boukhari he!!
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2003
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    En wat gaat NAC vanavon doen tegen het kwakkelende Newcastle van Sir Bobby Robson?? Ik hoop dat ze een goede prestatie gaan neerzetten maar denk toch dat Newcastle wint. I Hope i'm wrong!!!!
     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    en toch gaan de joden zondag en vooral volgende week GEWOON winnen.
    Bedankt NAC voor de wijze les.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ja.....
     
  12. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Newcastle is te vergelijken met Ajax, dus als NAC Breda zo speelt vanavond als zondag tegen Ajax, dan wordt het een makkie, maar ja in de voetbalwereld rolt de bal elke keer weer anders.

    Als NAC Breda fan moet ik toch positief blijven en ik zeg dat het 1-2 wordt*) :{

    _O_ NAC Breda_O_
     
  13. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Helaas, helaas... :{ de spelers kwamen de afspraken niet na en Nufc schoot elke kans die ze kregen raak... 5-0 is wel errug wrang... Leefde denk ik meer bij de supporters dan bij de spelers. Dit leek niet eens op zondag! :mad:
     
  14. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Nee, op zondag speelde NAC gewoon hun eigen spel, maar nu zag je gewoon hoe nerveus ze speelde, vooral Engelaar gaf heel veel vreemde passes waar je niks mee kan:'-(

    Elmander kreeg maar 1 kans en dat was het voor NAC Breda:'-(

    Nou ja, nu maar hopen dat ze thuis toch nog kunnen winnen met 1-0 ofzo, dan nemen ze eervol afscheid van de UEFA cup_O_

    _O_ NAC Breda_O_
     
  15. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    NEC maar met 2-1 verloren. Ik denk wel dat ze nu een kans hebben om door te gaan zeker als je zag hoeveel kansen ze gehad hebben. Nu ff thuis met 1-0 winnen en het is helemaal in orde.
     
  16. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Huppakee, lekker weekendje :).
     
  17. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Voor mij niet, NAC Breda zat nog in de verlenging van de wedstrijd tegen Newcastle zeiden ze:'-(

    RKC - NAC 2-0:'-( :mad:
     
  18. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    INZET!! Dat willen we zien! Het was gewoon weer diep en diep triest... verliezen in Waalwijk is helemaal niet erg, wanneer je er iig alles voor hebt gedaan. Maar zoals er vandaag werd gespeeld, hebben de supporters niet verdiend.:mad:
     
  19. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe PSV heeft HEEEEEEERLIJK lekker verloren, damn wat GENIET ik daarvan :D
    Ajax heeft iig geleerd van vorige week bij NAC!!!
    Wat een geweldig weekend
    Met grote dank aan Co natuurlijk!
    Werkt ie niet meer bij ons, doet ie toch nog iets goeds voor ons, en zo hoort het ook!
    Hulde aan Co en AZ!!!
     
  20. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Even tussendoor, om maar even NAC - Ajax en PSV - AZ met elkaar te vergelijken. Ajax werd nml in Breda compleet van de mat gespeeld. Bij AZ moest ik gelijk denken aan een zeker CL wedstrijd van ajax vorig jaar in stadion Mestalla... SCHANDALIG jatwerk!

    Dus heerlijk verloren... dat was vorige week!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina