1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr M NL, 18 apr 2008.

1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    edit: VWO

Ik vond de nederlandse samenvatting maar klote. Had eerst veel te veel woorden, en wist vervolgens niet precies wat ik weg moest halen. Heb er nu niet teveel, maar weet niet of de samenvatting wel alle belangrijke punten heeft.

Tekstverklaren ging wel redelijk denk ik. Ga geen antwoorden controleren.

Had ook wiskunde A1,2
    Eerste vragen gingen heel snel, vervolgens moest ik er de nodige overslaan. Toen daalde de moraal een beetje en begon ik toch wat te stressen, iets wat ik normaal nooit doe.
    De helft invullen op een CE is niet zo handig.
    Daarna kwam de rust wel wat terug en heb ik wel overal iets ingevuld, het zij een aantal vragen toch nog helemaal fout denk ik. (weet ik eigenlijk wel zeker).

Toch jammer.
    Ik heb examens gemaakt van de afgelopen 6 jaar voor wiskunde, en die gingen erg goed. Het zal er wel mee te maken hebben dat bij oefenexamens er niks aan vast hangt.

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wij mogen trouwens al onze vakken herkansen in augustus. Is dat bij jullie ook? Onze school experimenteert namelijk met flex-ex. Eigenlijk krijg je dus gewoon een tweede kans.

Edit: Hoeveel punten moet je hebben voor een 4.0 voor Nederlands HAVO?

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wij mogen maar voor twee vakken herkansen dacht ik..
    Ik hoop dat mijn Nederlands morgen goed zal gaan. Dat samenvatten krijg ik maar niet goed voor elkaar.. Bij die tekstvragen heb ik er maar steeds iets van 6 fout. Nu nog maar even een oefenexamen maken..

4. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die Nederlands HAVO verneukt heeft. Ik vond de vraagstelling idioot :9

5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Komt het vaak voor dat de norm 0.0 is? Ik ga in ieder geval leren voor Geschiedenis. Dat wordt echt te moeilijk.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kan ik die toets van VWO van dit jaar ook op mijn PC maken, ff checke wat voor een sukkel ik ben. :)

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen Wiskunde B1,2.
    Dat wordt een dolle boel kinderen!

8. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    lol heb voor nederlands ongeveer 24 punten :emo:
    wat uitkomt op een 4.1 of een 6.0

Heb 4.2 nodig dus zit NET goed denk ik :confused:

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik denk dat ik ongeveer 30 punten in totaal heb. Tussen de 5.1 en 7.1 dus. Oftewel, ik ben geslaagd voor Nederlands. Joepie!

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Kijken jullie altijd alles meteen na?
    Dat deed ik (en doe ik) nooit.. wacht gewoon m'n punt af zie het dan wel.

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Nieuwschierigheid jongen....nieuwschierigheid ;) :9

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Als het antwoordmodel op 't internet staat kan ik het niet laten om toch effetjes te kijken.

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik schat mezelf zo rond de 28 punten, hoe weet jij tussen wat voor cijfer het zit?

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste met die aandelen vond ik ook wel makkelijk.. daarna kwam dat EK 2004? Zaten ook een paar simpele tussen. Toen kwam een kutopdracht en daarna die tennisbalopdracht die ging ook wel goed. En van die honingopdracht weet ik het niet helemaal.. we will see.

15. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien 53/28 x 10 + 1 ofzo? :9 Ik weet het echt niet schijnt bij al die examens nogal ingewikkeld te zijn :mad:

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

17. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is nieuwsgierigheid, vandaar dat lage punt;):+

Ik had vandaag ook HAVO NL, ik vond de Tekstverklaring echt poepvragen hebben. Daarentegen heb ik meer hoop bij de Samenvatting.

18. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Nu wil ik ook wel eens weten of die norm wel eens 0,0 is :9 Heb een norm van 1 nodig om voldoende te staan. Wat een gedoe

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Met een norm van 0.0 zit ik nog in de safe-zone. Nu Geschiedenis nog.

20. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Geschiedenis niet zo'n probleem hoef maar een 2,7 te halen. Maar zit zwaar in m'n maag met Nederlands. Was zoveel moeilijker als dat ik verwacht had, weenie of ik de enige ben die er zo over denkt. Ik ga nu maar is Indië in me kop stampen :9

Deel Deze Pagina