1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr M NL, 18 apr 2008.

  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Er zijn al 12 klachten over het examen zelf...
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Iemand de antwoorden van Nederlands: VMBO?
    Ging overigens wel goed, de brief heb ik zowiezo goed alleen heb ik die in het klad wél afgekregen, en in het net niet. Maar ik heb het klad er gewoon bij gedaan. Ik weet dat mijn leraar dat wel regelt en begrijpt. De reden hiervan was dat ik bij het samenvatten 173 woorden had ipv de maximum 140. En dat had ik op het net gedaan.. heel stom van mij maar de docenten zeiden mij dat ik op een kladblaadje alsnog het net mocht maken. Dus heb ik dat ook gedaan en ingekort. Vandaar dat dit mij veel tijd koste en ik de brief niet net af kon maken. Ik heb heb hem wel af, maar alleen op het klad dan.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Nederlands VMBO-T was zo makkelijk. Heb ongeveer 42 van de 50 punten. Volgens cijfer berekenen een 7,6 tot 9,3 :+.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bij ons moest het niet eens op klad, gelukkig was daar geen maximum woorden. Waar ging het bij jullie over, bij ons Nederlanders die willen verhuizen naar Spanje enz. :+

    Vind die Examen blaadjes trouwens best wel vervelend. Het is zo warm, dus dan plakt dat papier weer aan je arm vast. Vervolgens 3 boekjes, en die blaadjes zitten ook niet vast dus elke keer alles weer goed netjes doen, zwaar irritant. ^^
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2008
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Bij ons ook ;).
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja bij ons was het ook over Nederlanders die naar Spanje willen verhuizen, maar ik denk dat mijn leraar NL wel ziet dat ik het niet af heb gekregen (net) en dat ik het klad wel af heb gekregen.. wat ook niet veel zou verschillen op wat woorden na. Zouden ze dat doen denk je, dat ze mijn klad gebruiken? (Die wel af is)
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hij kijkt beide versies na en zal degene inleveren die voor jou het meest gunstig is. :)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ooh, dan zit dat wel goed. Als ik mijn punten bereken zonder die brief erbij kom ik uit tussen 5.9 en 7.4. Dus alsnog zou ik voldoende gehaald hebben. (Besides, op mijn net stond wel alle gegevens goed, datums etc en de inleiding. De rest had ik nog niet af overgeschreven.)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Waar kan ik het nakijken dan ? Had alleen vraag 19 niet ingevuld.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ziet er goed uit voor me zoals ik nu zie, denk ik. Kan me al niks meer herinneren. 8)
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net NED examen gemaakt, van VMBO T, alleen ik vraag me af of ze veel op je handschrift letten, en als dat slordig is of ze er veel punten aftrekken?
    mijn handschrift is niet echt netjes:p
     
  13. Futtbucker

    Futtbucker Nog ff student =D

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben we denk ik allemaal last van! :p
    Is misschien alleen maar goed, dan kun je je volledig op het volgende examen richten.

    Wat mij nog rest:
    Morgen: Engels tekst (HAVO)..easy
    Overmorgen: Muziek & Economie
    Vrijdag: Deutsch Täckst...moet wel lukke
    Maandag: Biologie :eek: z0mg..3 boeken (ong. 400 blz!)
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2008
  14. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurkunde ging niet zo goed als gehoopt. Heb streng nagekeken, kom ik tussen de 3.8 en 5.8!
    Gelukkig hoef ik maar een 3.5 te hebben:)
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze letten niet op je handschrift. Het enige wat kan gebeuren is dat je leraar/2de corrector zo pissig wordt omdat ie goed moet kijken dat ie jou extra streng gaat beoordelen. Geen zorgen maken dus ;)
     
  16. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het idee toen ik hem maakte dat hij vet kut ging, maar nu ik het heb nagekeken denk ik wel dat ik meer dan 60 punten heb gehaald, dus dat zit wel goed. Kwam zelf rond een 67 punten uit maar significantie en dat soort dingen he...
     
  17. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Geschiedenis ging hier wel goed vandaag, maar hoef er ook maar een 2.7 voor te halen :9 Morgen Aardrijkskunde waar ik nogal tegen op zie en Engels (EITJE). Economie donderdag wat ook een probleempje zal worden. Iemand die weet of je bij Economie een formuleblad erbij krijgt of dat je alle formules uit het hoofd moet weten?
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Economie zie ik ook niet zo zitten, geloof dat er 7 boekjes zijn die je moet kennen. Ik heb er nog 3 over. 8) Ak morgen zal grotendeels atlas zijn afaik.
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand eigenlijk idee of er al reactie is op nederlands ?
     
  20. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina