Centraal Examen 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr M NL, 18 apr 2008.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Amen. Bij mij ging hij ook rete-slecht. Fuck Wiskunde.

2. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Bij mij ging M&O wel redelijk.
    Vraag 1 tmt 11 ofzo allemaal wel min of meer goed, daarna gaat het helaas bergafwaards. Denk dat ik echter toch nog wel de nodige punten gesprokkeld heb.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Fuck, heb waarschijnlijk maar 36 punten.. Althans, daar ga ik van uit. Dus dan kom ik bij Wiskunde uit op een cijfer tussen de 4.1 en 6.1

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar jij hebt VMBO T toch ? Ik heb Kader, die is anders. Normaal heb ik nooit problemen met wiskunde, maar dit was gewoon andere stof dan uit het boek. :mad:

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja klopt, ik heb inderdaad VMBO T. Desondanks vond ik het echt een enorm moeilijk CE.
    Kan je een klacht indienen met de reden dat hij te moeilijk was? :+

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah dit is imo een beetje de standaard redenering omtrent dit soort vragen, had dan ook bijna een identiek antwoord aan dat van het correctie model. MAar ik denk dat leren iets minder strak dan dat antwoorden model zullen kijken, er zijn namelijk wel meerdere redeneringen mogelijk en zolang deze goed onderbouwd zijn lijkt het me stug dat ze fout gerekend worden

7. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    861
    Ik heb maar 42 punten, maar meer heb ik ook niet nodig voor een 6 op me eindlijst :+.

8. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen scheikunde, net oefenexamen gedaan, en snapte er vrij weinig van.
    Kan me echt niet meer concentreren..

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hmm, ik heb bij eco het begin zwaar verknalt, maar gelukkig het eind met die rekensommen wel goed gemaakt. Hoop dat die 4 die ik moest halen erin zit!

10. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Economie viel me reuze mee, heb de antwoorden nog niet gekeken maar verwacht dat ik m,n 3.6 gehaald heb. Nu even genieten van een lang weekend :)

11. Futtbucker

Futtbucker Nog ff student =D

Leuk Bevonden:
    0
    Pauper economie 1!!! Ik heb mezelf (kritisch) nagekeken en kwam uit op 32 punten van de 60...ik moet minimaal een 5.2 halen... moet ik me zorgen maken ? het punt zou volgens de omzettingstabel tussen 4.8 en 6.8 liggen ? dus minimale normering die 'k nodig heb is 0.9 (right?)... komt lager dan 0.9 vaak voor ?

12. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een 5.2 moet hebben, is een N-norm van 0.4 al genoeg;)

13. Futtbucker

Leuk Bevonden:
    0
    Kaun je me dat aub uitleggen? O-)
    Ik heb nu echt al van stuk of 5 personen gehoord wat de norm nou precies inhoudt...allemaal andere verhalen.:confused:

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    (behaalde punten/totaal aantal punten) x 9 + N

Die N is dus de normering die nog niet bekend is. Hij ligt tussen de 0,0 en 2,0. Hij is volgens mij wel al in grote lijnen bekend maar wordt mede door het aantal gegronde klachten en behaalde punten van de eerste 5 leerlingen aangepast aan een redelijk gemiddelde. Mocht dus 90% van de leerlingen de laatste 2 vragen bijvoorbeeld niet hebben omdat het examen te lang was dan wordt dit als een soort ''bonus'' gezien en wordt de normering versoepeld naar bijvoorbeeld 1,2. Gewoon altijd rekening houden met een zo laag mogelijke normering dan weet je wel hoe je er ongeveer voor staat.

Morgen SK1 zo aan de examens van voorgaande jaren ziet het er redelijk makkelijk uit(veel structuurformules/aminozuren/evenwicht/zuur-base).

15. Futtbucker

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke! Danke ;)

16. Futtbucker

Leuk Bevonden:
    0
    Duits1,2 (HAVO) was echt übersimpel :thumbs: hoe ging het bij de rest?
    (Voor degenen die maandag ook biologie hebben; Bioplek.org is een superfijne site!)

Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Woorden schieten tekort over het Aardrijkskunde examen voor VWO.

=(:{:'-(

18. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    was teveel hoorde ik?

19. Futtbucker

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel zorgen voor bonuspunten (indien heel veel kandidaten het niet afhebben;))

20. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    aardrijkskunde wordt kiele kiele ja, hij was ook aardig lang, maar komt omdat je soms ook veel moest gaan nadenken, niet omdat je veel moest schrijven ofzo

Deel Deze Pagina