Centraal Examen 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr M NL, 18 apr 2008.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ah top!

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zo heb ik mijn vwo examens gehaald :+ En ik was echt niet goed in ec/m&o/wis

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn school van 18 tot 20 :mad: Wordt een zenuwtrippende dag, het is namelijk voor mij echt compleet random of ik ga slagen of niet:'-(

4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hebt nagekeken en de norm op 12 juni weet dan weet je zelf toch wel of je ongeveer gezakt/geslaagd bent? Desnoods vraag je je scores aan je leraren die weten dat al ver van tevoren, aangezien ze zo'n examen binnen 4 dagen na het examen moeten nakijken.

Vandaag mn laatste examen gehad, wiskundeb1, en dat was makkelijker dan ik had verwacht en al met al ongeveer 55 van de 81 punten. Die 5.1 die ik moest halen is dus wel gehaald \o/

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah met Geschiedenis en Aardrijkskunde als bepalende vakken is het best lastig om betrouwbaar na te kijken... Maar de norm zal inderdaad al wel veel vertellen...

6. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Aan die klachten van bijvoorbeeld AK te zien was dat wel een van de moeilijkere examens. Als je het dus echt zeker wil weten moet je gewoon naar de leraren toe gaan dan kan je je al dan niet alvast gaan voorbereiden op een her.

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij mogen leraren daar officieel geen mededelingen over doen voor de 12e? En als dat een regel is, reken dan maar dat ze zich daar goed aan houden op mijn school :emo:

Maar ik heb me er nu gewoon op ingesteld dat het 50/50 is, zakken/slagen. Als ik zak, voel ik me kut maar heb ik het een beetje aan zien komen, als ik slaag ga ik door de school streaken en duik ik in de schoolvijver :cool:

8. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisternacht Wiskunde B1,2 en Grieks VWO geleerd :')

Niet dat ik Grieks goed gemaakt heb of zo maarja.

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk klaar met het gezeik, nu genieten van mijn 3 maanden vakantie,

10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    same here, en ik heb ook iedereen beloofd dat ik naakt zou gaan renne door school als ik geslaagd was :+

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb geen eens zin om naar NASK Examen te gaan vanmiddag, weet toch dat het een dikke flop word. :+

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Same here, hopen dat ik een 3.6 haal. Dan ben ik vrijwel zeker dat ik slaag. :D

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon eerst de makkelijke vragen gaan maken, jullie kunnen het!\o/

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jij moet maar een 3.6, ik moet een 5.9 halen. :lol: :'-(

15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    auwww :confused:
    Zometeen ook aan de bak met M&O... word echt te moeilijk! Die vraagstellingen altijd en die liquiditeitsbegroting :emo:...

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow maar wat sta je dan? Ik mag een 5 komen te staan. Ik moet eigenlijk een 5 komen te staan. Sta nu 5.4, met een 3.6 kom ik nog uit op een 4.5. ^^

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bij NASK sta ik een 5.1, normaal zou het niet zo'n groot probleem zijn omdat dit de enigste onvoldoende zou zijn die ik zou hebben. Maar omdat Wiskunde zo verdomd moeilijk was, denk ik dat ik daar ook een onvoldoende sta.

Ik zie wel, ik snap er niks van wat je allemaal moet hebben om te slagen. 8)

18. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    max 2 onvoeldoendes (5-en)
    mag 1 4 óf een 5 IN je profieldeel.
    2 5-en buiten je profiel.
    Dus niet:
    een 5 voor in je profiel en een 5 erbuiten.

19. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Straks me laatse, lekker mo'en .. Moet geen probleem zijn hoop ik! Succes voor degene die straks ook mo hebben!

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij mocht je ook gewoon twee 5'en halen in je profieldeel. In mijn geval zou dat Techniek: een 5 voor wiskunde en een 5 voor natuurkunde zijn.
    't geldt alleen voor Havo en hoger dacht ik dat je niet meer als 1 5 in je profiel mag hebben.. Anders ben ik zwaar de sjaak.

http://www.collegenet.nl/phpbb/viewtopic.php?t=49364
    Daar staat het alleen voor Havo & VWO. Bij VMBO lees ik daar niets over..

Laatst bewerkt: 29 mei 2008

Deel Deze Pagina