1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr M NL, 18 apr 2008.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je NL al gehad?

het is 'als ik' :x

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb NL al gehad ja, heb volgens mij tussen de 5.9 en 9.4 inO-) beetje grote marge, maar heb geen idee hoe soepel ze rekenen. Zijn er nog meer mensen die Nl vandaag hebben gedaan? Zo ja, moeilijk of niet?

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de tekst met vragen heel erg makkelijk, ik had daar bijna alles goed (22 punten van de 27). de samenvatting heb ik echt heel anders, als ik het antwoordmodel letterlijk op vat dan heb ik daar 8 punten gehaald.

30 van de 47 is toch een 6,7 met een norm van 1, goed genoeg :)

4. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook nederlands gehad ja. Moet minimaal en 4.5 hebben. Heb voor het tekstverklaren in iedergeval 16 punten, misschien iets meer. Samenvatting heb ik wel aardig wat punten, die het antwoordmodel heeft, maar of ik de juiste formulering heb durf ik niet te zeggen. Maar die 4.5 heb ik denk ik zeker wel gehaald.

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Vond hem voor mijn gevoel aardig te doen maar mede omdat ik vannacht amper een oog heb dicht gedaan(spanning wtf :emo:) heb ik hem toch niet echt goed gemaakt. Vooral de open vragen van tekst 1 had ik in eerste instantie wel goed maar daarna toch door de twijfel wat anders in zitten vullen =( heeft me zo'n 6 punten gekost. Samenvatting vond ik niet heel erg moeilijk maar weet niet of ze streng zijn als je dingen letterlijk overneemt uit de tekst(verschil tussen verandering/ontwikkeling?) Als ik het naar mijn idee bereken heb ik 27 van de 47 punten(13 op samenvatting 14 op tekst 1) zonder aftrek van interpunctie fouten e.d. heb een 5.3 nodig dus hoop dat het gelukt is. Zo niet.. ik mag 2 5'en staan en zou dit er dus 1 zijn, dan mag ik er nog 1 in mijn profiel of voor engels waar ik op dit moment een 5.3 voor sta voor de rest vrees ik alleen voor wiskunde waar ik een 5.9 voor sta. Ik zelf doe nu VWO met profiel N&G+NA2, morgen dus NA2 :) 2 jaar geleden mn havo diploma gehaald met profiel N&G+N&T.

Die vraag 14 was trouwens wel vaag. Ik had dat je bijvoorbeeld objecten zoals vogelnestjes ook als kunst kan zien en die zijn niet gemaakt door mensen. Naja ik heb in ieder geval een klacht ingediend want ik vond het een vage vraag O-) Succes nog iederen die dit jaar ook examen doet :)

6. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem vandaag best wel te doen. Heb zo'n 20 punten op de eerste tekst gehaald en 14 op de samenvatting denk ik. Alhoewel die samenvatting wel wat minder kan zijn en spelfouten mij altijd te pakken hebben...

7. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Nederlands havo, was appeltje eitje! :D

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ook net NL gehad, ben er geen ster in maar toch ging het nog wel redelijk. :)

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Bij mij ook. Ik vond alleen sommige meerkeuzevragen lastig.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wel funny tho, had eerst alle tekstvragen gemaakt daarna de samenvatting. Ging ik mijn antwoorden van de tekst overkijken, had ik ongeveer 50% verbeterd. 8)

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ook even nagekeken en ik heb ongeveer negentien punten op de eerste tekst. De samenvatting durf ik zelf niet te beoordelen, maar de meeste punten heb ik wel behandeld.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2008
  12. Bassie_

Bassie_ Guest

Gevaarlijk! Meestal is je eerste ingeving de juiste! :)

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Nou ik vond anders het eindexamen NL wel moeilijk hoor. vooral de eerste tekst was saai en de samenvatting had rare aanwijzingen.

Stond wel stukje in over GTA3 :p dat was wel leuk hehe

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Net nagekeken, al mn verbeterde antwoorden waren juist goed. 8) Heb ~18 punten van de 32 in de tekst, samenvatting kijk ik niet na want formulering is altijd anders.

15. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dus ongeveer achttien punten in de tekst is niet verkeerd? Dan zit ik met m'n negentien punten gelukkig goed.

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik neem aan van niet nee, totaal zijn er 53 punten te scoren. Ik neem aan dat ik genoeg punten haal om een 4.3 te krijgen. ^^

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 8.6 en 9.7 bij mijn examen!

Nederlands examen HAVO. Had maar 3 foutjes in de tekstverklaring en samenvatting vind ik toch moeilijk om te beoordelen dus ik ga uit van een 7 dan ofzo

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Tussen een 8.6 en 9.7? O_O

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik sta nu een 7.06, dus ik mag een 4.0 halen. Komt wel goed, denk ik. Weet iemand hoeveel punten je moet scoren om minimaal een 4.0 te hebben?

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2008
  20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ook nl gehad. appeltje eitje idd een goeie voldoende.

Deel Deze Pagina