1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeepsop, 17 apr 2009.

1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Veel succes iedereen!

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    heb maar iets van 20/22 punten..
    damn wat heb ik zieke fouten gemaakt met die samenvatting. lees de antwoorden zo en heb elke keer iets van 'ohjah natuurlijk |:-', echt zwaar klote vind ik dit.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    http://www2.cito.nl/vo/ex2009/925-0011-a-VW-1-c.pdf

Antwoordmodel VWO.

Volgens mij heb ik het niet echt geweldig gemaakt. Maar het was op zich ook best wel moeilijk. Superveel open vragen ook. Maar ik denk wel dat het goed genoeg is voor een 4,8. En dat moet ik halen om gemiddeld een 5,5 te staan dus.

4. Meowth

Meowth Guest

Enige tips voor Nederlands morgen, moet ik iets leren?

Tekst + Samenvatting, geloof ik.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Morgen? Ik heb nederlands vandaag gehad? :+

6. Meowth

Meowth Guest

Jij doet VWO, ik niet?

7. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet VMBO ;)

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah ok. Maarja dan heb ik ook geen tips, want ik weet niet hoe een VMBO examen eruit ziet en wat voor vragen jullie krijgen.

9. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik vond VWO NL erg kut, heb met streng tellen en multiple choise niet(was mijn antwoorden al vergeten+))meegerekend toch ongeveer 26 punten gehaald. Moet een 4.8halen, dat gaat denk ik wel lukken.

10. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb ook morge ik neem aan dat je vmbo doet ?
    Als ik jou was zou ik die signaalwoorden leeren.
    Het helpt echt om een advertentie te maken en multipc vragen t beantwoorden verder zou ik gwn een antwoordmodel van een brief checken om te kijken hoe het ookalweer was om een brief te schrijven 8)
    succes in iedergeval !_0/

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Zo, net HAVO Nederlands gehad. Vond het best te doen, de tekst analyse wel redelijk gemaakt alleen de samenvatting wat minder. Vond het lastig, maar denk wel dat ik genoeg heb voor een 4,2. Zo maar is leren voor wiskunde en geschiedenis.

12. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Klote was dit examen zeg, Nederlands (VWO) Ik heb volgens mij alleen die samenvatting en die meerkeuzevragen goed de rest allemaal fout, nouja maar hopen dat het hoger dan een 4 is anders sta ik dus onvoldoende.

Kan je eigenlijk ergens klachten inleveren, vroeger kon zoiets toch altijd?

13. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Havo examen nederlands was niet echt moeilijk vond ik, alleen wel minstens 5x opnieuw de woorden van mijn samenvatting moeten tellen 8)

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    www.laks.nl...
    zijn al veel meer klachten als ik de examenforas even zo doorlees...

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
  16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Mooi, ik heb sowieso al 24 punten zonder spelfout aftrek. Misschien nog wat meer, dus ik heb waarschijnlijk genoeg punten. Ik moet een 4,2 halen. Jeej!

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als ik het zo een beetje doorkijk lijkt het echt dramatisch.. nou hoop ik dat het uiteindlijk toch wel mee gaat vallen, maar ik weet het niet. Veel van die multiple-choice vragen zie ik dat ik het antwoord fout heb maar ben het er dan nog eigenlijk niet mee eens :+

Ik dacht dat ik hem wel aardig had gemaakt.

Hopen op een redelijke normering :+

18. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik zo snel alles even door kijk heb ik het nog best goed gedaan ! Beter dan ik had verwacht. De eerste 3 vragen heb ik echt zitten twijfelen. Hele tijd veranderd, maar toen toch nog de juiste alinea's gekozen. Ik ging voor een 4,4 dus ik had een aardige marge.

Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    vandaag ja xD moest nog gaan slapen dus dan is het gisteren :p. en ik schrijf wel anders, dat is op mn telefoon getypt, dus dan ga ik geen lange berichten maken met alles goed en netjes :+

net havo nl gehad. was goed gegaan _O_ vond m erg simpel. zo ff de antwoorden doorkijken en dan hopen dat mn gedachten bevestigd worden. ik wil n 9,5 want dan sta ik n 8 voor nederlands, maar met 4,5 ben ik ook blij.

edit: hmmm, tog niet zo heel goed gemaakt als ik dacht, maar veel wist ik ook niet meer. wel een goede voldoende

Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  20. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    VWO Nederlands was inderdaad best kut, net even gekeken en had met streng nakijken een 20 punten. Heb een 4 nodig dus ik zit wel in de buurt. M&O daarentegen viel mij 100% mee. Oke, er zat een vraag over TomTom in die lastig was maar voor de rest goed gevoel. Zo nu alleen wiskunde en engels nog :)

Deel Deze Pagina