1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeepsop, 17 apr 2009.

1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het heel goed gemaakt zie ik, (Havo)
    Bij de eerste tekst alles goed, maar de multiple choise weet ik niet uit me hoofd.
    Heb daar iig 20 punten.
    Samenvatting idem, heb ik minstens 13 punten. waarschijnlijk wat meer.
    Maar ik wist niet dat je op de interpuncties moest letten:eek:
    Geld dat voor zowel de tekst als de samenvatting?
    Wat is daar de norm voor bij Havo?

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Je kunt maximaal vier punten aftrek krijgen door spelfouten. Dat geldt alleen voor de samenvatting.

3. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    En vanaf hoeveel fouten krijg je aftrek?

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wow, die is een keer relax. Dankje :D
    1 fout of 2 fouten - 0
    3 of meer fouten - 1
    voor fouten tegen de regels voor de overige categorieën:
    1 fout of 2 fouten - 1
    3 of 4 fouten - 2
    5 of 6 fouten - 3
    7 of meer fouten - 4

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Natuur/scheikunde was best goed gegaan :) Had verwacht van niet ;)

Achja met een 6 ben ik tevreden :)

Morgen Nederlands, wordt een eitje :D

7. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Hebben nog meer mensen morgen filosofie? Of ben ik de kneus met de verkeerde keuze?

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Nederlands, wat een ellende. Niet omdat hij zo lastig was maar snapte echt de helft van de vragen niet vooral bij die samenvatting:emo:.. Ook geen antwoorden opgeschreven maar had net ff correctiemodel op internet doorgelezen en had op zich nog best veel goed! Ben benieuwd, moest een 4.6 halen dus heb ik (hopelijk) wel gehaald.

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb streng nagekeken 36 punten. Wat overeenkomt met een 6.5 tot 8.5. Vond de teksten erg moeilijk en dacht eigenlijk dat ik er niet zoveel van had gebakken maar dat valt reuze mee! Al met al geen makkelijk examen trouwens, vond die van '08 en '07 prettiger vanwege de meerkeuze maar ik denk dat ik uiteindelijk hier ook heel mooi mee wegkom.

M&O was wel echt moeilijk. Heb net een blik geworpen op de antwoorden maar ik ga maar niks uitrekenen, dat zien we bij de definitieve cijferlijst wel :+.

Ohw en trouwens, jullie zouden is ff de comments van GeenStijl en Spitsnieuws moeten lezen. Oh mijn god, wat een stelletje hypocriete generalisten daar, weerspiegelt echt het niveau van met name Spitsnieuws. Erg grappig en triest die reacties!

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ff op Spitsnieuws gekeken en jezus wat een eikels daar. zon vent die beweerd dat vroeger in zijn tijd hij eerst 's ochtens het graan van het land moest halen en 's middags met een houten schep kolen moest scheppen en hij tussendoor nog een examen moesten maken. we zouden niet mogen klagen. van zulke bullshit geloof ik niets en als het dan waar is gun je toch juist deze generatie de mogelijkheid het beter te hebben en te klagen voor een soepelere norm en daarmee misschien wel een betere toekomst?

nou ik ga wiskunde leren. begin alweer veel te laat xD

11. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Geenstijl is sowieso echt nutteloos. Daar wordt alles wat dom is al voor VMBO-volk beschouwd.. Beetje triest, lijkt wel als je daar rondhangt alsof die opleiding door geen enkel iemand daar gedaan is:emo:..

12. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Grappig dat die klachtenlijn helemaal plat ligt op het moment. Of nouja een half uur geleden dan. Zijn dus wel meer mensen die het vandaag niet helemaal beviel.
    Die samenvatting met nederlands vwo vind ik achteraf toch echt bagger. Heb als het goed is wel genoeg punten bij elkaar gesprokkeld voor een leuke voldoende denk ik.

Morgen weer biologie maken maar dat zal ook wel goed komen. Het enige dat ik maar niet in me kop krijg is die populatiegenetica met die wet van Hardy-Weinberg. Is echt zo lang geleden dat ik daarmee heb gewerkt en ben het dus helemaal kwijt nu. Dat zijn dan ook van die stomme regeltjes en ik moet het echt meer hebben van het inzicht.
    Maar ik heb nog steeds geen stress dus het zal allemaal wel goed komen.

Ik moet wel zeggen dat al die examens slecht voor me zijn aangezien ik in die korte tijd die ik op school ben echt te veel rook met iedereen samen. Vooral het halve uur na het examen. Bijna 3 uur niet roken en dan mag het weer. Echt te slecht eigenlijk.8)

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Wat bedoelen ze met de fouten voor de overige categorien??
    En met 3 of meer fouten -1, geld dat voor de samenvatting..?

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  15. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Bron.

Gaat dus lekker met het klagen.8) Kom maar op met die chille normering voor Nederlands VWO.\o/

16. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben de mensen met Havo NL over lopen klagen? Ik wil namelijk best mee doen maar weet niet over wat ik moet klagen. Iemand ideeën?

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik vond persoonlijk de paar laatste multiple choice vragen veel te vaag geformuleerd :+

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.126
    Ik vond die vraag met de anekdote wat vaag :mad:. Daarom heb ik hem ook fout :9

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond dat stukje van tekst 1 die bijlage over dat men zijn uitkering moet verdienen, wel een rare vraag, welke zin is als toon afkeurend of zelfs neerbuigend jegens de minder slimme mensen ofzo.
    Het antwoord was volgens mij 3+4 maar best wel een rare vraag8)
    Maar ik heb hem goed dus ga niks aanklagen:+

@ Jorrie, was het anekdote dan?

20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ik had beschouwend:9..

Deel Deze Pagina