1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeepsop, 17 apr 2009.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Oke, vraag 18 snapte ik ook geen kut van. Dat was met dat herleiden toch? Daar heb ik niets ingevuld :+

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jongens nog succes he. Het is alweer zover, wat gaat die tijd toch snel..

3. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat was vraag 18 van Wiskunde A havo moeilijk! Heb maar gewoon wat onzin op geschreven in de hoop er nog 1 puntje voor te krijgen...:p

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  5. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmmmm....

Ik heb hem over het algemeen wel aardig gedaan als ik het zo even door kijk, maar ik denk dat ik wel een zesje uit het vuur sleep.

6. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 4,5 nodig en dat gaar er wel inzitten. Ik denk dat ik aan een krappe 5 kom als ik zo ff de antwoorden doorlees.

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb sowieso 46 punten, dat is genoeg voor een 4,8. En moet een 4,4 hebben :D

8. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag Examen NL VMBO GL TL gehad, was opzich wel easy:cool:

Kwam alleen een beetje in tijdnood maar heb toch maar 5 fout in de open vragen en de multipi choice:D

9. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ervan bewust dat vraag 18 eigenlijk heel makkelijk was?

Omdat de formule aldus het blad lineair was, kon je hem ook gewoon plotten. Dan ga je naar table, en zoek je X=0, en krijg je het startgetal. Hellingshoek ~ berekenen door meerdere Y waarden in de tabel te delen door Y-1 waarden (Y1 = 100, Y2=200, en dus 200/100 = 2). Tel al deze getallen op, en deel ze door door het aantal keren dat je deze manier gedaan hebt, en je krijgt de hellingshoek (ongeveer).

Jammer genoeg staat deze manier niet in het antwoorden model, terwijl ik het antwoord goed heb (heb ook uitleg erbij gegeven). Alleen zie ik nu dat ik de - ben vergeten! :mad:. Had zelf namelijk 7.957X + 39.8...

Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Wiskunde B vond ik maar moeilijk:eek:
    De eerste 4 vragen waren easy maar daarna:mad:
    Vraag 6,7,8 wist ik totaal niet..

11. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een epic fail bij biologie, de computers hadden gewoon internettoegang.
    Helaas zat ik op eentje waar ik het niet kon gebruiken anders had ik sowieso een 8, die ik ook wel nodig heb eigenlijk :mad:

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja he?

Heb volgens mij maar 2/3 fouten in de multipi choice en open vragen :9

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ga ook niet die antwoorden bekijken! Vraag 10, 11 en 18 heb ik iig verneukt. Het begin was erg easy maar midden was weer erg moeilijk.. Ben benieuwd maar denk dat ik de 5.1 wel gehaald heb.

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    shit, heb in vraag 1 al een fout. was voor mij niet duidelijk at de bandhoogt keer 2 moest, ik dat dat ie voor onder en bovenkant was. maar een klacht over ingediend. ook over vraag 6, ik dacht dat je alleen een argument voor de voorstanders hoefde te geven? ook geklaagd over geluidsoverlast, als die oude stoelen waarop we moesten zitten kraakten iedereen dat iemand geen verzitten. en de bel ging ondertussen af. heb verder wel een 7 of hoger denk ik.

15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Whaha hoezo dien je daarvoor een klacht in:emo:.. dan ben je gewoon dom want dat werd duidelijk op plaatje aangeduid dat de bandhoogte maar 1 deel was en niet allebei en dat je argument moest geven voor tegen en voorstander ook..

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vraag 18 is onmogelijk.
    Zelfs me vader met IQ 152 snapt hem niet..
    Hij wilt een advocaat regelen:lol:

Massaal naar Laks iedereen?
    Kunnen we zeker 4 punten bij afstrepen;)

Ik heb het overigens zwaarverneukt, het is maar de vraag of ik de 4,6 haal..

17. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je weet in ieder geval het IQ van je vader.8)

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Heb je een link naar het examen? Ben ook wel benieuwd dan.

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Net weer thuis. Biologie ging wel lekker vandaag. Was als eerste klaar na 2,5 uur. Net even de antwoorden gekeken en heb wel veel goed. Dit is dus wel een voldoende. Morgen natuurkunde en daar moet ik een 5,1 voor halen wil ik voldoende staan. Ik moet het ook wel want anders is de kans nog groot dat ik zak aangezien ik wiskunde en economie vast wel een onvoldoende kom te staan omdat ik dat niet kan. Gelukkig is het pas morgenmiddag dus dan kan ik 's ochtends nog ff wat doen.:+

20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    waar kun je klagen op eindexamen.nu?

Deel Deze Pagina