1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeepsop, 17 apr 2009.

1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Morgen alweer de laatste, gaat snel.

(Al is er ook nog Engels volgende week maar die telt niet :+)

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Heb dinsdag nog Duits:x.. Morgen ochtend ff samenvatting doorkijken die ik net via mail heb doorgekregen, 73 blz..

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Bah ik heb het gehad met die examens. Morgenochtend alles van economie maar in mijn rekenmachine gooien en dan zie ik wel hoe ver ik ermee kom. Dan donderdag nog engels en dinsdag wiskunde en dan zit het erop. Ik haat leren.:+

4. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Als je dit op je pc kan installeren en het werkend kan krijgen is dat echt heilig:
    http://www.linkkabel.nl/tutorials/txtview.htm

Ik had uren lopen zoeken naar kabeltje voor rekenmachine en cd-rom. Deed die het uiteindelijk nog niet:confused:.. Maarja zo kun je wel hele boeken erin zetten:9

5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik loop gewoon rond met koppijn de hele tijd van het leren/nadenken bij de examens zelf. Heb al een goede 3 jaar letterlijk niks aan school gedaan en nou moet het opeens een beetje :+

6. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb vandaag niet meer dan 1/1.5 uur geleerd en toch heb ik niet zoiets dat ik te weinig gedaan heb. Maar wel al gister en vorige week 3 examens gemaakt:cool:.. (voor M&O)

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Heb ik trouwens al gezegd hoe makkelijk AK was? In totaal even 30 minuutjes aan de samenvatting van Havo 4 besteed en daarna 10 minuutjes aan de samenvattingen van Havo 5.. en volgens mij heb ik gewoon rond de 7 gehaald :)

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het werkt ook bij mij maar zelfs dan ben ik nog te lui. Heb dat twee keer voor economie gedaan en haalde toen dus ook voldoende. Voor de rest was ik te lui en haalde ik onvoldoendes. Toch hoef ik maar een 5,4 te halen.8)

Het is trouwens te chill om met de auto naar je examen te gaan. Vooral op zo'n dag als vandaag. Ben je niet helemaal kapot en bezweet van dat fietsen tegen de wind in. En de dames willen meerijden.:cool:

Edit: Dat vroege opstaan is dus niet echt gelukt.:+

Laatst bewerkt: 27 mei 2009
  9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    nee hier ook nie. wilde minstens 4 uur voor ik moest vertrekken opstaan om nog een oefenexamen te maken, maar was vergeten de wekker te zetten :+

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb een weddenschap met een vriend wie er hoger haalt voor Engels, de winnaar krijgt 100 euro:eek:
    Ik wou het om een 5je doen maar kan nu niet meer terug..

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Oehh ik wil ook zo'n weddenschap. Niemand wilt alleen tegen mij van mijn vrienden.
    Net even in 20 minuten alle formules die in samengevat staan in mijn rekenmachine gezet. Is toch een stuk minder dan ik dacht en een stuk duidelijker dan dat die kerel mij altijd heeft uitgelegd. Ga het nog maar eens een beetje doorbladeren en dan hopen dat er lekker veel inzichtvragen in komen vanmiddag want dat moet me wel lukken. Als er kennisvragen inkomen over begrippen en dergelijke ben ik dood.:9

12. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Als er sommen in komen ben ik dood, theorie kan ik altijd wel maar de rest. Gelukkig maar eco1, geen shit over banken en dergelijke.

13. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ben ik zowieso dood|:-Ik ga toch nog maar gauw leren, vanmiddag EC 12 VWO. Moet een 4.8 halen... Moet toch wel te doen zijn hoop ik:+

14. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Sommen kunnen ook best lastig zijn. Ik hoop het te redden met de formules die nu in mijn rekenmachine staan. Theorie ken ik voor geen meter aangezien ik 3 jaar lang niets heb gedaan in die lessen. Of nouja ik deed van alles maar niets voor economie. Ik hoop echt op verbanden leggen en wat nou wat voor invloed heeft op elkaar en op wat voor manier en dergelijke.:+

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Kom je nu mee :mad:

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Duits zijn toch gewoon leesteksten? (Havo)

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wat is het hier rustig..

M&O wel goed gemaakt zie ik, ik moest een 4,6 halen voor een 6 of een 6,6 voor een 7.
    Ik heb alleen de laatste 2 vragen niet gezien:mad: dat scheelt me 4 punten!!
    En de uitwerking van vraag 13, klopt dat wel?
    Volgens mij waren er andere gegevens op het examen in de tabel..

18. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    Ja iedereen moet natuurlijk leren en heeft geen tijd om op XBW te zitten:+
    Vandaag EC12 gehad (VWO) dacht dat ik het wel redelijk gedaan had. Net ff zitten kijken en maar 23 punten. Maar er waren wel een heel aantal vragen waar ik niet meer van wist wat ik daar had. Dus ik heb mn 4.8 wel binnen.

Morgen nog Engels en AK en dan klaaaaarrrrrrrrr*)*)

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb dus 26 punten ofzo. Het zou nog iets minder of iets meer kunnen zijn, afhankelijk van hoe streng de leraar na kijkt. Als er dan een beetje een soepele normering komt dan heb ik mn 4,8 ook wel binnen (ik zit bij Sneaky Snake Eye in de klas).

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het echt ziek moeilijk. Bijna alleen maar opgave's met indexcijers, kruiselasticiteit etc wat simpelweg gewoon niet echt in mijn straatje ligt. Al die verbanden tussen maatschappelijke geldhoeveelheid t/m wisselkoersen en inflatie ligt me veel meer maar daar was helemaal niets over. Baal ervan, soepel nagekeken 32 punten behaald wat neerkomt op een 5 tot 7. Ik heb een 4.2 nodig voor een 5.5 dus hoop dat ik dat wel heb gehaald. Maar nog steeds, beetje jammer dit!

Deel Deze Pagina