1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeepsop, 17 apr 2009.

1. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    frans was zeker makkelijk echt niet normaal tussen 7.8 - 9.8

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    ak ging zwaar klote vndaag
    en engels ook.
    Fack.
    Gasten, ik space em nu echt.
    Voor aadrijkskunde denk ik 26 punten te hebben van de 63. Ik moet een 4,5 halen. Laat staan dat de punten die ik denk te hebben ook wel allemaal krijg.

Voor engels heb ik 20 punten gehaald, van de 51 punten. Ik moet een 3,7 halen.
    Ne heb ik verkloot..MOET een 5.7 zijn..hoop op een hoge norm..
    wiskunde schijt ik ook echt in me broek, moet een 5 zijn..
    Ik space em echt zo hard, niet niet normaal meer.
    en haat aan de mensen die zeggen dat t 'niet normaal' makkelijk is. Jesus, ga dan een hogere opleiding doen ofzo..wees blij dat ze makkelijk zijn! :+

Laatst bewerkt: 28 mei 2009
  3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Balen man! Beide vakken gingen bij mij uitstekend, ohw en ik zeg niet dat het makkelijk was want dat was het zeker niet!

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    \o/ Het zit er op.

Ak ging wel redelijk volgens mij, en engels heb ik 35 of 36 van de 51 punten. Dat was vorig jaar een 6,9. En ik moet een 3,3 halen om voldoende te staan en een 5,3 om een 7 te staan (en een 7,3 om een 8 te halen, dus met een soepele normering zo dat kunnen).

5. Chef Legan

Chef Legan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klaar met me examens ben benieuwd.

Met deze berkening ( 9xaantalpunten:puntenschaal+notering).
    Kom ik telkens 0,2 te kort ? Denkt iemand dat dat wel goed komt door de nomeringen?

6. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    HEt is afgelopen\o/\o/\o/\o/ (hoop ik):+

Ohwja dat weet ik echt niet meer, maar wij hebben wereldwijs daar staat het volgens mij neit in...

hmmm ik vond dat hele simpele wel tegen vallen. Dacht dat ik het net rond een 5 had. MAar toch nog 30 punten dus komt wel goed:)

7. Meowth

Meowth Guest

Was na 30 minuten klaar met Frans, moest even wachten tot de 1 uur voorbij was, dus ging toen weg, maar ik bleef op school om te wachten op de antwoorden.

Dus toen kwamen al mijn ''klasgenoten'' terug en iedereen zo: Jij hebt het hard verpest, let op, jij gaat niet slagen.

Even nakijken op Examen.nl en: Je punt ligt waarschijnlijk tussen de 7,7 en 9,3.

41 punten dus, Eagle, dat kan niet wat jij hebt, want na de 7 is het verschil steeds kleiner, dus tu as un monteur.

_0/

Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2009
  8. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik weet het, ging ook maar wat schrijven maarja ik heb totaal 6 foutjes dus zal wel ergens in de 8 of 9 zijn. maar hij was wel makkelijk :)

9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Leerlingen mogen toch het lokaal niet verlaten voordat iedereen heeft ingeleverd?

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben ook heel vaak halverwege al klaar, dan mag ik ook gewoon gaan. Je mag alleen niet het eerste half uur weg, omdat je anders aan de laatkomers dingen kunt vertellen. Net als je het laatste half uur niet weg mag, omdat dat extra storend zou zijn.

11. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    bij ons is het laatste kwartier

12. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik en vrienden van me spraken vandaag mijn scheikunde leraar. Beginnen wij te zeiken dat in het Scheikunde 1 (VWO) examen een hele opgave (vraag 11 t/m 18) over babyvoeding en zooi ging en dat dat enorm moeilijk was. Na die hele opgave af te hebben gezeken zegt die kerel zo: "Die vraag heb ik gemaakt." 8)
    We wisten wel dat hij vaker examenvragen maakt maar niet dat hij deze had gemaakt. Ook op internet zeikt iedereen over deze opgave. Echt te grappig dat mijn scheikunde leraar die dan heeft gemaakt.:9

13. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Klaar\o/\o/\o/

Engels wel redelijk gemaakt, kwam op 6,1 (35 punten ofzo) uit zonder de open vragen.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.122
    Ga dan ook niet nakijken, ga je alleen maar van stressen, tenminste zo denk ik erover :+

15. Meowth

Meowth Guest

Bij ons is het gewoon dat je het eerste uur niet weg mag, en daarna pas wel.

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb toen ik mijn examen had gedaan bij geen enkel vak nagekeken of ik goed of slecht had gepresteerd, had geen zin om al die dagen te stressen inderdaad.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige dingen kan je wel nakijken zoals Engels of Nederlands, maar je hebt ook veel vakken waarbij je alsnog punten krijgt als je niet het zelfde antwoord hebt als op het antwoordmodel staat(Geschiedenis, Aardrijkskunde, Wiskunde ook). Als je dan gaat nakijken, kan dat ervoor zorgen dat je onterecht gaat stressen ja.

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Morgen Duits:x.. Ben zo slecht daar in he. Heb net even wat teksten geoefend en dan denk ik van: 'Ja!! Dat antwoord weet ik!' En dan kijk ik en dan is het dus gewoon fout en moet het iets anders zijn en als ik dan ff had doorgelezen of meer over had nagedacht was het eigenlijk best simpel. Dus ben benieuwd:x, moet een 5.7 halen voor een 6 dus hopelijk is het morgen mijn geluksdag! Heb ook echt al 2x gedroomd dat ik als enige van de school zou zakken blabla, kei vaag maar heb echt niet het gevoel of denk er nog echt niet bij na hoe het zou zijn om te zakken! Nog een jaar hier :x! Terwijl mijn testen helemaal niet zo slecht zijn gegaan denk ik daar toch wel steeds aan:confused:.. Echt gewoon nooit gehad, woensdag keihard zuipen dan komt het goed!

19. Chef Legan

Chef Legan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig VOORLOPIG klaar met die kut examens!!

20. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nog een programma nodig heeft om formules te laten differentieren:
    http://www.ticalc.org/pub/83plus/flash/programs/index.html
    symbolic.zip downloaden, uitpakken en naar Apps kopieren, uitvoeren en dan 2x op math drukken voor de extra opties, invullen op deze manier d("2x^2","X") en dan geeft je GR 4x :D
    Werkt ook met cosinus en sinus, alleen niet met e machten.

Deel Deze Pagina