1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeepsop, 17 apr 2009.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Aardrijkskunde redelijk te doen vorig jaar? Hij had geloof ik een normering van 1,9 :+ Anders had ik dus een 3,5 gehad voor het examen ipv een 5,4. Maar ja ik was nooit een held in aardrijkskunde, vond het niet echt een E & M-vak eigenlijk.

Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    VMBO moeten maandag al beginnen. Havo pas een week later, ik wil ook maandag des te eerder zijn we klaar.

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Vandaag mijn eerste examen gehad. Alleen een plan van aanpak schrijven. Niet zo moeilijk, en ging wel ok :)

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Jep, die zijn 18 mei :)

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Bedoel je maandag de 11de?

Want ik zit op VMBO en begin ook de 18de ;)

EDIT: sorry dubbelpost...

Laatst bewerkt: 9 mei 2009
  6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Raar, ik ken mensen die vmbo doen en die maandag al aan de bak moeten. Dat is toch allemaal te gelijk? Vreemd :+. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik echt examens moet verneuken wil ik niet slagen. Toch een druk minder :+

7. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Je moet het inderdaad redelijk hard verneuken wil je zakken, als je schoolexamen gemiddeldes een beetje goed zijn dan stelt het eindexamen niet zo heel veel meer voor:+

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Bij ons is het al jaren dat de Schoolexamens moeilijker zijn dan de CE's. Maar dat is niet de reden om het te onderschatten maar dat is wel elke keer wat ik doe:x. Heb opzich wel redelijk geleerd maar nog geen een proefexamen 'afgemaakt' en telkens alleen maar begonnen en tot de helft was ik alweer gestopt. Ook heb ik niet echt de drang om te leren omdat ik denk van: 'Ja, ik heb de stof toch allemaal wel een keer gehad en ik ken het allemaal wel'.

Ik ga vanaf morgen elke dag 2 proefexamens maken, kijken of het me gaat lukken;).

9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Morgen maar is beginnen met leren, al heb ik geen flauw idee wat :eek:

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb echt een hekel aan weekenden als deze op het gebied van leren 8), zo lekker weer. Heerlijk niets doen en schijt aan 't leren, dit weekend mag het. Volgend weekenden nog even knallen!

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ja idd. begon aan wiskunde. 1 opgave van een proefexamen gemaakt en toen ben ik m gepeerd, groen wezen roken aan de waal. gelukkig de hele week vrij :D kan ik tog nog wat stof naar binnen stampen misschien. maar dan moet het wel gaan regenen!

12. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb dus precies hetzelfde. Kan er echt niet aan beginnen. Ga morgen maar even naar school. Eerste 2 uur zijn facultatief van elk vak dus kan ik bij wiskunde wat over kansrekenen vragen. Ik stress ook totaal niet aangezien ik denk dat ik het makkelijk kan halen. Jammer dat mijn ouders die menig niet delen maar gelukkig zijn ze al opgehouden met zeuren over dat ik moet leren. Doe ik toch pas als ik het zelf wil en er even zin in heb.

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Pffft. Net wat zitten oefenen met praktijk opdrachten, en dat lukte voor geen meter. Morgen hierover examen. Heb mijn twijfels erover... vorig jaar ook al niet gehaald :x

14. x IElementZ

x IElementZ Trusted User

Leuk Bevonden:
    0
    Succes gasten,

ik had mijn examens gehaald zonder te leren 2jaar geleden, Maar ik stond overal goed voor dus ik maakte mij toen geen zorgen.. heb zelf me engels en economie examens kneiter stoned gemaakt en die gingen heel goed, hoogste cijfers van me lijst :9

Dus als je je zenuwachtig voelt rook je een jointje van te voren xD

Laatst bewerkt: 10 mei 2009
  15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    GS Havo is wel echt veeel:x.. Had voor mijn SE waar dezelfde stof in voorkwam als in CE een 5.8. Dus als ik dat nu ook haal zit ik goed:). Alleen is er geen youtube filmpje ofzo waar alles makkelijk in wordt uitgelegd met jip en janneke beelden enzo:9.

16. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
  17. Meowth

Meowth Guest

Heb ook mijn examens, 5 havo, alleen voor Nederlands sta ik er slecht voor. De rest moet wel lukken. :b:

18. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren wiskunde en geschiedenis gedaan. Maar wat is het allemaal weeer veel ,
    maar het moet lukken ik sta er op zich wel goed voor.

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
  20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123

Deel Deze Pagina