1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal Examen 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeepsop, 17 apr 2009.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.124
    Ik heb 2 boekjes van Samengevat gekocht van AK en Wiskunde A. Zeer handige boekjes! Staat echt veel nuttige stof in, ik raad het iedereen aan wie niet zo goed in een vak is!

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik weet niet, na drie uur zat het erin. Toen lukte het. Ik moet voor economie hoger dan een 3,8 halen dan sta ik nog een 5 en red ik het. Engels moet ik wel goed doen, daar moet ik hoger dan een 5,3. Net als m&o.

Helaas heb ik nu al twee dagen achter elkaar niet zo veel geleerd als ik wou. Dit weekend maar even mijn best doen. Voor de eerste week vrees ik toch niet zo erg.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vond van de week mijn diploma weer. Echt te geniaal.

Nederlands - School Examen: 5,6 en Centraal Examen: 6,9. Afgerond een 6.
    Maatschappij - School Examen: 6,7. Afgerond een 7
    Engels - School Examen: 7,6 en Centraal Examen: 7,7. Afgerond een 8
    Kunstvakken en Lichamelijke opvoeding: voldoende
    Wiskunde - School Examen: 6,4 en Centraal Examen: 4,6. Afgerond een 6
    Natuur en Scheikunde - School Examen: 5,1 en Centraal Examen: 4,2. Afgerond een 5
    ICT - School Examen: 5.7. Afgerond een 6

Als ik maar 0,1 minder had bij Wiskunde was ik gezakt. :+

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Mag je maar twee vijven hebben dan? Wij mogen één vier en één vijf, zolang we maar compensatie hebben.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Het is landelijk overal hetzelfde;). Je mag één 4 en één 5. (of 2x 5). Maar je moet alle cijfers gemiddeld 6.0 hebben.

6. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    De filmpjes over Ten Oorlog! op schooltv.nl zijn ook wel handig om je een beetje een basis te geven van waar de stof nou over gaat. Gelukkig heeft onze GS-leraar ook powerpoints over de stof gestuurd. Dynamiek en Stagnatie is wel een piece of cake eigenlijk...

7. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Vandaag ook 3 uur les gehad, alleen maar Dynamiek en Stagnatie:cool:. Ken het nu wel redelijk. Zondag maar ff die filmpjes kijken!

Morgen examen Nederlands maken op school, samenvatting was (redelijk) te doen..

8. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.018
    Wie heeft er nou ak en hoe pakken jullie t aan?

10. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ga zitten, lees de samenvattingen van Havo 4 en het boek van Havo 5 en ben klaar :+

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.018
    Je doet havo dus? :+ wat is je stof?
    ik doe vwo en mijne is boekje migratie & mobiliteit, boekje politiek en ruimte en boekje actieve aarde..
    t is zo walgelijk veel.
    Ik ga dood.

12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het is inderdaad redelijk veel.. maar ik lees het gewoon 1 keer door en dat is opzich genoeg. Is ook omdat het boek wat ik heb, BuiteNLand, gewoon in een redelijk vloeiend verhaal de stof presenteerd.

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Migratie & mobilitieit en politiek & ruimte kan ik poepend. Het is meer actieve aarde wat erg vervelend is. Maar ik heb er simpelweg nog geen tijd voor gehad met M&O + GS in het vooruitzicht! Sta een 7,3 dus neem aan dat het wel gaat lukken! Ohw en een tip die ik heb gekregen. Ga oefenen in je examenbundels en niet teveel concentreren op die boekjes. De examens schijnen heel anders te zijn (heeft nog niet gekeken).

Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.018
    ja maar de vragen op t aankomend examen zijn toch weer anders dan in die boekjes dus wat heeft t dan voor zin? of heb ik t verkeerd..:+
    actieve aarde is meer leerstof ja. dat is echt kut. Is daar een samenvatting van ofzo?

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.124
    Boekje Samengevat kopen? :+

Ik heb er ook een hekel aan om samenvattingen te lezen op internet, dan kan ik me niet concentreren :mad:

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  17. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks:)! Die vragen zijn heel relaxt om ff dagje van te voren te maken. Heb even hoofdstuk 1 gemaakt en 10/12 goed:9.

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    kheb net oefenexamen wiskunde A gemaakt (2006 tijdvak 2) en had een 8,9!:D fucking ziek voor mn lastigste vak. ik heb nu weer vol vertrouwen in mn eindexamens

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Waar heb je die gemaakt?

En heb je dat cijfer zelf moeten uitrekenen of was het een online ding waar het gewoon uit kwam rollen?

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ik heb een examenbundel waar ook de antwoorden bij zitten. met de antwoorden achter het aantal punten gekomen en op internet opgezocht welk cijfer ik kreeg met 66 punten. maar waarschijnlijk staat het ook ergens op internet

Deel Deze Pagina