1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Mogen er hier geen cheatsite gegeven worden dan? Weet niet.. gewoon vraagje :)

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb je de thread bekijken, waar het om draait?
    Het draaid niet om cheats, maar om een grappig filmpje over cheaters en daar is al een groot draadje over.
    Als iemand om cheats vraagt voor een bepaalde game mag je best een cheatsite noemen.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    er werd net een thread gesloten in GM
    omdat GM geen voetbaltopic mag worden
    het gaat om wat jij het mooiste doelpunt vond
    er wordt gezegd dat je dat in het voetbaldraadje moet zetten
    waarom? 10000 verschillende meningen dus dan mag er wel een draadje voor
    je hebt tog ook artwork en photoshop topic???
    waarom mag dit niet?

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Idd helemaal mee eens...

Er zijn twee voetbaldraadjes, en dan sluit een of ander mod um met de reden dat et geen voetbalforum moet worden :confused:..

Kom op, er zijn over andere onderwerpen ook meer draadjes.

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    In navolging van the thread van Nosh (hier) heb ik ook een vraag over de gesloten thread van Outlander (hier) . Dat de thread verkeerd stond was wel logisch, ik bedoel, geen actualiteiten, sport, entertainment of lifestyle MAAR....wel uitstekend Green Mile voer!! Een leuke grappige thread met een origineel onderwerp. Ik heb echt zitten lachen bij die thread, iets wat ik niet doe bij zoals Nosh het zei: 'voor 3 miljoen 'SHOW JE KAMER/BABE/GAMES/HOI' topics'. Nu weet ik ook wel dat er iets constructiever gewerkt moet worden, maar het is wel tig keer inhoudlijker dan die 3 miljoen GM threads (en tig keer inhoudelijker dan Gravehearts opmerking :
    Die opmerking was onterecht als je kijkt naar de reacties van mensen die hadden gereageerd.

Ik probeer hier niemand te naaien of te verdedigen hoor, ik vind het gewoon jammer dat ie gesloten werd. Darkwings opmerking over waarom de thread gesloten is besloot mi echter hier een opmerking te maken.
    Waarom dan??? Waarom is deze thread zoveel minder dan bijvoorbeeld mijn eigen wc-rollen thread?

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het probleem is dat totaal niet duidelijk was of Outlander het serieus bedoelde of niet. Omdat ie het in ASEL plaatste gingen we uit van het laatste, en zo bekeken was het gewoon een zinloos topic.
    Als ik er zo opnieuw naar kijk kan het misschien nét in de Green Mile.

Ik heropen en verplaats hem, en dan kijken we het even aan. Maar het hangt van de reacties af of ie open blijft of dat ie alsnog gesloten wordt.

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom sluit Volkoren deze thread?
    Vind het handiger als de volgende keer de tijd fout loopt, het direct hierin gemeld kan worden.
    Cygnum stuurde dan wel een pm, met de vraag of de thread dicht mocht, maar mij lijkt het handiger als ie open blijft.

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ^^

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik denk dat dat slowchatten wel mee zal vallen hoor, misschien gebeurt dat geneens.
    Het is alleen maar handig voor als het nog eens voorkomt.

11. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als een klok goed loopt, op tijd, wat valt er dan nog te bespreken? Wel voor het eerst hoor dat ie echt gelijk loopt mi ;) klok

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha klopt. Nou laat hem dan maar dicht. Als de klok dan ooit nog eens fout zou lopen, gebruik ik die oudere wel of maar ik een nieuwe.
    Case Closed:p

13. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil beklag doen over het feit dat het volgende topic

hier

gesloten wordt. Vervolgens maak ik een topic omdat het niet persé over het topic zelf gaat maar meer over de verwijzing naar Greenmile. Dat is namelijk een loze verwijzing omdat niet iedereen daar kan komen.

Vervolgens maak ikzelf een topic daarover (hier ), waarop ik het antwoord krijg gewoon ff te wachten. Wat een onzin. Ik dacht dat er wel normaal over gepraat zou kunnen worden, omdat in dit geval de verwijzing naar Greenmile krom is omdat niet iedereen dat topic dus kan zien terwijl die mensen (waaronder ik) er wel geïnteresseerd in zijn. Het gaat mij dus niet specifiek om het sluiten van het desbetreffende topic maar om het PRINCIPE.
    Ook wordt er geantwoord dat dan de greenmile geen nut heeft en dat elk topic van de greenmile dus nog een keer gemaakt moet worden. Maar dat is natuurlijk onzin, ik begrijp het nut van de Greenmile heus wel. Maar het gaat dus, zoals eerder gezegd, over de verwijzing die gewoon niet voor iedereen geld terwijl er dus zat mensen zijn die ook over het desbetreffende onderwerp willen praten.

Ik hoop dus dat er serieus ff over wordt nagedacht en dat jullie ook inzien dat het wel een beetje krom is om te verwijzen naar de Greenmile en niet van die loze antwoorden als ff wachten.

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Er kan idd in het vervolg bij zo'n verwijzing bij worden gezet dat het om een thread binnen de GM gaat, aangezien niet iedereen weet dat er in zo'n geval verwezen wordt naar een forum waar je minstens 3 maanden lid voor moet zijn, maar voor de rest zie ik niet wat er fout aan het slotje is? Dit soort threads horen ook echt alleen in de GM thuis en dat wordt ook netjes mede gedeeld. :)

Helaas is het zo dat mensen die echt geintresseerd zijn in GM threads gewoon moeten wachten tot ze daar naar binnen mogen. Wij zijn er van op de hoogte dat het voor een paar gevallen een beetje lullig is, maar over het algemeen werkt dit systeem gewoon perfect.

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, in de post daarboven stond al dat die in de Green Mile stond, misschien had het er wel bij moeten staan, maar als je een beetje verder keek dan je neus lang is, zag je dat het er al boven stond.

16. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tuurlijk is het krom, maar vroeger hadden we het off-topic forum. Na een tijdje werd dit echt een zooitje en toen is hier de green mile uitgekomen. Het heeft wel flink wat proberen gekost maar dit is toch echt de beste oplossing.

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dit was de eerste post uit die thread, ik heb netjes de goede thread gegeven waar hij ook om vroeg. Dat hij de zoekfunctie niet had gebruikt kan ik niks aan doen.

Dat andere members dit niet kunnen bekijken? tja...ook weinig aan te doen; Orcrist heeft daar een goed antwoord op :).

Oeh, 1e klacht over een mod-actie van mij, cool :cool:

18. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, dus ik ben de eerste, wauw!
    Maar goed ik begrijp het ook wel over de Greenmile, maar ik wilde het gewoon ff melden. Ben blij dat jullie der wel ff over nadenken
    en gewoon normaal ff antwoord geven.

19. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het erg onterrecht dat Darkwing de topic 'Oprichter suprnova komt met nieuw p2p programma "Exeem"'

Hier in Nederland is het legaal om spellen te downloaden via het internet, zeker via Bittorrent, je deelt het met elkaar en het is je eigen verantwoordelijkheid dat je het op internet zet.
    In andere landen, bijvoorbeeld in Amerika, mag het juist niet, daar is het illegaal.
    In Nederland mag je overal over praten over deze 'legale' dingen en Darkwing denkt dat hij in Amerika woont, dat is niet zo.

20. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    zelfde als modden voor xbox, IEDEREEN weet dat mensen het gebruiken voor gekopieerde spellen .e.d maar t is gemaakt om zogenaamd BACKUPS te spelen van games en je xbox regio vrij te maken....ombouwen is dus ook "legaal "

Deel Deze Pagina