[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is hij 6 maanden gebanned vanwege het 'systeem' van OW's. En hij kreeg een ban van twee maanden maar toen ging hij op z'n kloonaccount = nog een OW = verlenging van z'n ban.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hij had toch eerst een ban van 1 maand?

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het lijkt allemaal misschien overdreven, maar voor de leden valt het over het algemeen niet zo op als iemand eens een keer mod-edit, waarschuwing of OW krijgt. Al die dingen stapelen zich ondertussen wel op, en wij hebben daar dus wel overzichten van, ook genoeg reports.

Na de mededeling om niet met kloonaccounts te gaan klooien heeft hij tegen beter weten in alsnog met een ander account gepost. In het beleid staat duidelijk aangegeven dat dat gevolgen kan hebben voor je originele account. In dit geval een verlenging van zijn ban.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezus was een gezeur om niks zeg. Hij heeft zich gewoon niet netjes gedragen en niet aan de regels gehouden, klaar. Er is niet voor niks een beleid.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Vind ik ook. Het is jammer dat je als member geen poll kan maken, anders konden we stemmen :+ Persoonlijk zou heel mijn leven eindigen als ik 6 maanden XBW ban heb. 99 procent van mijn sociale leven bestaat voortaan uit XBW.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat ligt meer aan jou dan aan het beleid van XBW :+

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Mijn bericht moet natuurlijk wel met enige ironie (in de laatste 2 zinnen) opgevat worden :+

8. BootySweat

BootySweat Guest

Wat voor beleid heeft XBOX World hier? Schijnbaar mag je je mening niet meer geven over een situatie die een MODERATOR / ADMIN notabene uit de hand laat lopen. Dan mail je 3 keer naar een Admin/Moderator en krijg je geen reactie. Dan rest mij alleen nog maar een nieuw account te registreren om mijn woord te kunnen doen. Nou, Rampage, ik dus ... gaat z'n gang hier!

Zelf neemt Kevf actief deel in een discussie over het "doodschieten van burgers" in een spelletje. Zie de opgesomde discussie hieronder.

Ik noem jou indirect kansloos maar jij schuift 1var direct in een "risicogroep". Knap als je de beste jongen niet eens kent.

Prima. maar dan moet je mensen wel een discussie laten voeren en niet als het te heet onder je voetjes word OW's en BANS's gaan uitdelen.

Nou noem je mij "indirect" een jong iemand, iemand die een geestelijke achterstand heeft ( zie leeftijdsrating ) en een broekie. Geweldig Kevf, geweldig.

En ja, ik zie MW2 als een game. Iets waar je over kan praten en zeiken wat je wilt. Er zijn 20 andere members die verdomme hetzelfde zeggen als mij. Maar ik merk al wel vaker met jou dat als iemand met jou in discussie gaat je een OW gaat uitdelen omdat je een discussie niet kan winnen.

Ronduit BELACHELIJK dat hiervoor een ban tot en met de 29ste uitgedeeld moet worden. Echt ... gaat helemaal nergens over. Als ik mijn mening niet mag geven, hoe scherp die ook mag zijn ... dan kun je XBW net zo goed sluiten. Eerst een OW, dan een ban ... het enigste wat ik hier uit kan halen is dat meneer Kevf zichzelf DAADWERKELIJK aangesproken voelt terwijl ik niet eens op hem doel.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zucht. Ik vind dit echt matig. Je krijgt van mij een ow die gewoon terecht is. Op dat moment had je er voor kunnen kiezen om met mij in discussie te gaan over die ow via pm (je weet notabene zelf maar al te goed dat ik altijd reageer) maar dat doe je niet, je gaat verder ranten op het forum en past daarin snel nog even de inhoud van je reply aan.

Inhoudelijk ga ik er niet op in, want je hoort hier helemaal niet te zijn :)

10. BootySweat

BootySweat Guest

Tuurlijk ga je er niet op in. Jij geeft mij een OW terwijl ik jou naam niet eens noem. Als jij je eigen aangesproken wilt voelen ( want dat doe je ) en kansloos wilt zijn, be my guest. Ik had het niet tegen jou :) Schijnbaar vind jij van wel. Het is toch MIJN mening? Wie the FUCK ben jij dan in godsnaam om deze de kop in te drukken? Ik heb het niet tegen jou, nooit gehad ook. Als ik mijn mening daarover niet mag geven, hoe scherp deze ook is ... dan ben JIJ echt dom bezig.

Dus als ik het goed begrijp ... als jij dus niet in discussie wil gaan ga je bans en ow's uitdelen? Dat is matig ...

EDIT
    Feit blijft ... ik heb jou geen zak misdaan. Het enigste wat ik gedaan heb is mensen kansloos noemen dat ze het "erg" vinden dat dit in een game voor komt. Van hun krijg ik niet zo'n reactie als van jou. Dus wie is hier dan op z'n teentjes getrapt? Als jij je eigen dan aangesproken voelt, als moderator notabene, dan ben je je functie niet eens waard.

EDIT2
    En ja, het is best kansloos als mensen het erg vinden als er een stel "pixels" doodgeschoten worden :emo: K'zal hier toch amper reactie op krijgen ... je weet namelijk zelf dat ik geen zak misdaan heb en jij degene bent die hier altijd met OW's bans strooit.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2009
  11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Op het moment heb ik even geen tijd om alles na te lezen, maar ik wil wel even het volgende kwijt:

Ik haal net m'n mail op, en ik zie dat ik van jou om 15:27 uur een mailtje heb gekregen. Vervolgens post je om 15:38 uur dat je maar geen reactie krijgt. We praten hier over 11 minuten....:x Dan is het imo wel héél erg overdreven om meteen moord en brand te schreeuwen. Wij zijn ook niet altijd in de gelegenheid om elke minuut van de dag onze mail te controleren.

Vanavond zal ik even naar de rest doorlezen.

12. BootySweat

BootySweat Guest

Zeker niet, maar je krijgt wel sneller reactie O-)

Ik vind het ronduit belachelijk dat ik voor mijn mening, een die Kevf niet kan dulden een OW krijg en daarna een BAN. Slaat echt helemaal nergens op. Geen waarschuwing, gewoon boem. Klaar. Als meneer zichzelf aangesproken voelt hoort hij z'n taak uit te voeren en MIJ een PM te sturen, niet andersom. Vervolgens richt ik dat "kansloos" niet op hem, maar op andere. Als de rest zichzelf aangesproken voelt, prima ... maar om dan een BAN te geven? Als je als Mod jezelf aangesproken voelt hoor je je taak niet eens meer uit te MOGEN voeren.

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag even zeggen dat ik de actie van Kevf ook rondom achterlijk vond. En nee, ik ben geen vriendjes ofzo met Rampage waardoor ik dit post. Sterker nog, dit is de eerste keer dat ik überhaupt reageerde op iets van hem.

Rampage heeft recht om zijn eigen mening te hebben. Zoals hij zelf beschrijft, voel jij, Kevf, je aangesproken. Je zegt zelf wel dat de OW terecht is. Maar dat is echt bullshit (tenzij je nog discussie hebt gehad via een andere manier dan het topic). Jij geeft hem simpelweg een onterechte warning.

Domme actie, iemand een warning geven voor zijn mening.
    Ik weet dat ik er verder buiten sta. Ik ga me verder ook niet bemoeien met julie discussie, maar wil wel even mijn mening geven.

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Het gaat totaal niet om het feit dat Kevf zich aangesproken voelt als je mensen die het erg vinden dat je burgers doodschiet kansloos vind. Het gaat om het feit dat jij je weer eens moet manifesteren waarbij je dus mensen als kansloos bestempeld, waarbij jij al een flinke waslijst hebt waarbij je de grens opzoekt bij het beledigen van members en dat jij nu dus weer mensen zonder respect behandeld door ze kansloos te noemen.

Daarnaast heb je ook een flinke geschiedenis kwa dit soort voorvallen, dat je na een meerdere OW´s en andere waarschuwingen nou nog steeds niet begrijpt wat je wel en niet kunt doen is niet mijn probleem. Het is jouw probleem want nou zit je dus aan de ban. Het feit dat je daarna nog eens een mailt stuurd om vervolgens hier weer te komen met een kloonaccount als de mail niet binnen 11 minuten is beantwoord werkt nou ook niet echt in je voordeel.

We staan achter Kevf´s zijn beslissing om je te bannen als moderator en admin team. Dat het in jouw mening niet een terechte ban is, dan zul je de normale manier moeten gebruiken om het te bespreken met een admin en niet al na 11 minuten hier posten op een kloonaccount notabene.

Je weet zelf dondersgoed wat de gevolgen zijn van het maken van een kloon account, je ban is bij deze dus vedubbeld en je kloon account is permanent gebanned. Wil je dit aanvechten neem dan normaal contact op met een admin via de mail.

15. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Haha

OW > Ban > Dubbele ban in een halve dag! Smooth gefixed Rampage!

Sorry kon het even niet laten:+, krijg ik nu ook een ban voor het uitlachen van een gebanned member?:eek:

16. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Minstens...

17. peer075

peer075 Guest

Probleem

“Het grote WTF topic”
    Beste Xboxworld-forum bezoeker,
    Als fanatiek gamer op mijn xbox 360 doos bezoek ik dagelijks deze website voor de info en de toegevoegde waarde die een forum zou moeten hebben.
    Maar nu is mij de laatste tijd toch iets vreemds opgevallen………….
    Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat deze site voornamelijk over games gaat, en met games bedoel ik games voor op de xbox 360 en alle problemen die zich hierbij voordoen.
    Nu had ik recentelijk mijn onvrede geuit over het gedrag van sommige fora bezoekers en de onderwerpen die er voorbij komen. De lezers van dat forum konden hier schijnbaar niet zo goed tegen dat ik hun mening niet deel. Mag men dit tegenwoordig niet meer kenbaar maken? Als je er niet tegen kan, ga dan naar een forum wat bij jou interesse past en stop met het vervuilen van dit forum.
    Als er eens een echte vraag komt van een gefrustreerde of onwetende gamer dat word deze door de “moderator – wtf?” op slot gedaan. Dan wordt er doorverwezen naar een ander, reeds bestaand topic. Maar als men naar deze topic gaat, dan gaat het nergens meer over. Een topic begint met een vraag over bv. Halo, NAT problemen. Als je dan 1 pagina verder klikt, gaat het ineens over verbannen dozen. Fijne hulp!
    Is heb nu zo vreemd dat mensen hun vraag stellen op een site voor gamers? Dat deze collega-gamers op zoek zijn naar een probleem? Waarom worden deze gamers dan genegeerd door er een slotje op te zetten en door te verwijzen? Komen jullie wat te kort? Vinden jullie het leuk om andere gamers voor hun onwetendheid op de vingers te tikken?
    Is het zo moeilijk om deze mensen te kans te geven om meerdere antwoorden naast elkaar te leggen en mogelijk een discussie hierover te voeren.
    Wisten jullie dat domme vragen ook vragen zijn? Of zijn JULLIE hier te dom voor? Of zijn jullie te dom en te bang om een verkeerd antwoord te geven?
    Dus WTF, waar zijn we mee bezig? Het zal nu wel 5 minuten duren voordat men dit doorverwijst naar een ander topic. Of nog erger…… er wordt een slotje opgezet, door een gefrustreerde, autoritaire “moderator”.
    Ik zie jullie commentaren/meningen/kritiek graag tegemoet.
    De groeten.

Ps. Voordat men reageert, lees eerst goed waar het over gaat en wat ik bedoel. Er zijn mensen die conclusies trekken, omdat mensen uit de zelfde stad komen…….
    In essentie gaat het over het feit dat een topic meteen op slot gaat, als het niet over lifestyle gaat.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Je gaat gewoon mijn hele betoog negeren? Heb je het wel gelezen?

Blijkbaar heb je alleen sleutelwoorden gelezen, want je snapt het nog steeds niet.

En als je het hebt over het niet sluiten van topics daar: Daar worden ook topics die al bestaan, net zoals een dubbel topic over Halo, gewoon dicht gedaan.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waar komt dit vandaan? URL?

En wat is precies het probleem? De sfeer? Het hebben van een aantal centrale topics? De replies? De mods?

Ik snap iig niet wat je precies bedoelt. Daarnaast een beetje zonde om zo aanvallend te gaan doen -_-

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714

Deel Deze Pagina