Muur... moet weerhouden om tegen muur... te praten... moet...
Ah nog 1 poging...
Ehm als mijn mening is dat ik alle mensen van 14 jaar oud die blond haar hebben dood wil is toch ook onzin?
1. Lees de punten nou eens. Je kunt niet voor elk vraagje een aparte topic maken.
Dan krijg je topics over de characters, soundtrack, problemen in level 6, problemen met een bug, problemen met saven, problemen met online gaan etc. Ergens dit toestaan is het toestaan voor alle games, onderwerpen etc. Zo werkt dat gewoon niet.
2. Voor vragen over NAT problemen is er een heel subforum met meerdere topics waar je onderwerp misschien wel ondervalt. En ja je wordt niet altijd direct geholpen. Ik heb honderden vragen gesteld waar ik meer dan genoeg ook nooit antwoord heb gehad. (voornamelijk omdat ik nog wel eens hele vage vragen stel maar ok) (ik zoek nog altijd naar het filmpje van een Starwars show op het podium met een paar gasten (erg low budget achtig).
3. Dit heeft helemaal niks met sarcasme en cynisme te maken... en die woorden zijn mij zeer bekend en gebruik ik regelmatig maar vond ik gewoon niet toepasselijk op deze situatie en daarom leek het mij raadzaam om deze ook niet bij dit onderwerp te betrekken om te voorkomen dat we dit gesprek nu voeren. Kapiesj?
(ps. lange zinnen is win)
Ik vind het wel goed nu... mensen lul verder.
Laatst bewerkt: 13 mrt 2010