1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140495 Die topic.

    Fijn om te zien dat je mijn comment over het andere lettertype ook hebt gelezen. :)
    Niet al te fijn voor een grote tekst.
    Ik had nog wat meer getyped maar toen sloot een bepaalde moderator (:mad:) de topic alweer...

    Je zit hier sinds 2004 je hebt 12 reacties geplaatst (minus die betreffende dit onderwerp) en 1 topic over het onderwerp waar je over praat is gesloten.
    De verschillende topics heb ik al prima uitgelegd en het is dus logisch dat zoiets gecentraliseerd moet blijven tenzij je naar anarchisme op een forum wilt vervallen.

    Verder... niet iedereen wilt of kan helpen en helpen misschien toevallig andere mensen eerder i.p.v. jou. Met de weinige topics en reacties die je hebt geplaatst kun je je moeilijk een expert noemen over dit onderwerp. En als je niet zo vaak toekijkt zul je ook zelf zien dat zoiets echt niet dagelijks gebeurd en dat er vele mensen zijn die wel geholpen worden. We hebben niks voor niks Fardo en andere gevallen die wel extreem behulpzaam zijn.
    Soms gaat een topic wel eens over andere onderwerpen, maar een topic over een game gaat echt niet 30 pagina's over koelkasten en hoe je de schimmel die onderin een hoekje zit weg krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  2. peer075

    peer075 Guest

    Ben je nu gewoon dom, of doe je zo dom? Kan je niet tegen het feit dat mensen een andere mening hebben dan jij? Een beetje kortzichtig, vind je niet? Ooit van sarcasme en cynisme gehoord? (of zijn deze woorden te moeilijk voor jou?)

    Als je schimmel hebt, moet je beter poetsen........
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2010
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Sorry, ik wilde het centraal houden. :+
    Volgende keer krijg je een koekje van me. :p
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Je wilt zelf een discussie aangaan met mensen, maar het enige dat je doet is "schelden". Wat is nu precies je doel op dit forum? Ik zie hier genoeg mensen die je willen helpen, maar je verdomt het om hun hulp maar te accepteren. Met zo'n instelling vind ik niet dat je hier thuis hoort, maar dat is slechts mijn mening.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Uit de FAQ. Lijkt me duidelijk.

     
  6. peer075

    peer075 Guest

    Het gaat om het feit dat mensen die een vraag stellen, een echt probleem hebben en niet weten hoe ermee om te gaan. Als ze dan direct worden doorverwezen naar een centraal topic, dan zien ze door de bomen het bos niet meer. Is het misschien een ideetje om deze onderwerpen een kans te geven voor een aantal dagen? Niet iedereen weet alles of veel van games.

    En waarom reageerde ik nooit eerder? Ik had hier eerder geen tijd en zin voor. Dus vij deze.

    Groeten
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Muur... moet weerhouden om tegen muur... te praten... moet...

    Ah nog 1 poging... |:-

    Ehm als mijn mening is dat ik alle mensen van 14 jaar oud die blond haar hebben dood wil is toch ook onzin?

    1. Lees de punten nou eens. Je kunt niet voor elk vraagje een aparte topic maken.
    Dan krijg je topics over de characters, soundtrack, problemen in level 6, problemen met een bug, problemen met saven, problemen met online gaan etc. Ergens dit toestaan is het toestaan voor alle games, onderwerpen etc. Zo werkt dat gewoon niet.

    2. Voor vragen over NAT problemen is er een heel subforum met meerdere topics waar je onderwerp misschien wel ondervalt. En ja je wordt niet altijd direct geholpen. Ik heb honderden vragen gesteld waar ik meer dan genoeg ook nooit antwoord heb gehad. (voornamelijk omdat ik nog wel eens hele vage vragen stel maar ok) (ik zoek nog altijd naar het filmpje van een Starwars show op het podium met een paar gasten (erg low budget achtig).

    3. Dit heeft helemaal niks met sarcasme en cynisme te maken... en die woorden zijn mij zeer bekend en gebruik ik regelmatig maar vond ik gewoon niet toepasselijk op deze situatie en daarom leek het mij raadzaam om deze ook niet bij dit onderwerp te betrekken om te voorkomen dat we dit gesprek nu voeren. Kapiesj?
    (ps. lange zinnen is win)

    Ik vind het wel goed nu... mensen lul verder.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  8. peer075

    peer075 Guest

    Als dat jouw mening is......

    Kapiesj??????????????????

    Nederlands?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe bedoel je zien door het bomen het bos niet meer. Ze kunnen toch gewoon hun vraag daar opnieuw stellen? En voor de toekomst weten ze waar ze opnieuw moeten zijn. Het probleem is je denkt dat andere mensen problemen ermee hebben, maar jij bent de enige, want ik in al die jaren nog niemand erover horen klagen. Dus je spreekt alleen voor jezelf. :)
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Das fonetisch.
    Te moeilijk woord voor je? :+

    Ok echt laatste reply. O-)
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    We werken al jaren met centrale threads voor bepaalde onderwerpen waar mensen hun vragen in kunnen stellen. Als we voor elke vraag een nieuwe thread zouden toestaan wordt het forum er niet overzichtelijker op. Niet alle threads worden altijd direct gesloten. Afhankelijk van het onderwerp laten we ze over het algemeen nog even open. Leden die wel bekend zijn met de manier waarop dit forum werkt verwijzen inderdaad naar een centrale thread waar iemand z'n vraag kan stellen.

    Verder lijkt het mij vrij normaal dat threads die in het verkeerde sub-forum staan worden gesloten of verplaatst. Op zo'n beetje elk forum verwacht men dat leden gebruik maken van de zoekfunctie en threads in het juiste sub-forum plaatsen. Natuurlijk is niet iedereen bekend met een forum, dus worden die mensen op weg geholpen door andere leden of moderatoren. Dat zijn geen autoritaire moderatoren die met slotjes strooien, maar moderatoren die proberen om het forum netjes te houden.

    Je opmerking dat een thread direct op slot gaat als het niet over lifestyle gaat is natuurlijk onzin. Als Xbox forum staat de Xbox inderdaad centraal, maar dat wil niet zeggen dat er niet over andere onderwerpen mag worden gesproken. Daarom is er een Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle, PC, Nintendo, Sony en offtopic sub-forum.

    In de Hiphop/Rap thread heb je duidelijk laten merken dat het onderwerp je niet interesseert, en dan vind ik het vrij hypocriet om in deze thread het volgende te posten:

     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wow wat een muren tekst, deze sla ik katertechnisch (*AU* ) even over met slechts een kleine noot:

    Als een topic een vrij specifiek probleem beschrijft die niet even in een algemene thread past blijft ie gewoon open totdat het opgelost/beantwoord is :)
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dhr Mafkees NL en peer075 (Dr Evil 360NL) zijn gewoon vriendjes van elkaar (vast ook weer een clan) en vinden het fijn om samen lekker te lopen stoken.

    Maar even ontopic:

    Nieuwe members met vragen mogen best zelf wat vooronderzoek doen, in 99% van de gevallen is hun vraag al eerder gesteld en daarom is een antwoord met een simpele zoekopdracht al te vinden.
    Daarom wordt er vaak naar de centrale topics verwezen, omdat daar het antwoord te vinden zal zijn. Al die kleine topics zorgen alleen maar voor vervuiling en het onoverzichtelijk maken van het forum, daarom sluiten we ze.
    Altijd gaat dat samen met het geven van een duwtje in de juiste richting.

    Dat jij, Peer075, daarna je onvrede gaat uiten in andere topics (Hiphop bijvoorbeeld) en ook gelijk begint te smijten met scheldwoorden zegt zo veel meer over jou dan over ons.
     
  14. peer075

    peer075 Guest

    Welke scheldwoorden?

    Wil je scheldwoorden?

    Stelletje lamlullen

    /Mod Je bent vanmorgend al gewaarschuwd om je taalgebruik. Nu doe je het weer en heb je dus een OW aan je been. - Pegas
     
  15. ooooooooooooooo moet ik nu ook bang worden
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu is het wel mooi geweest, tot ziens.
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Om even recht te zetten:

    Sinds wanneer is een serie downloaden waarvan er nog geen 1 aflevering in NL is uitgezonden illegaal?

    Films, oke, maar series?
    Dan mag ik graag de reactie van Nera herhalen: "Gooi dan alle Lost en Dexter topics maar dicht"
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De desbreffende posts die ingingen tegen het beleid van XBW zijn verwijderd, hierdoor is het misschien wat onduidelijk (en mijn altijd zo duidelijke uitleg maakt het niet simpeler :+). Maar het ging om problemen met een paswoord op de content. Over de "inhoud van de content" mag gerust gepraat worden, zolang je maar achterwegen laat van waar je het hebt gehaald (en hoe).
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Muziek en films mag je gewoon downloaden voor eigen gebruik. Is dus legaal ;)
    Ook al download je Alice in Wonderland..
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wij zeggen nergens dat het downloaden illegaal is, maar volgens de FAQ, onze huisregels. Is het niet de bedoeling dat eropenbaar links worden geplaatst op het forum.

    De muziek, films of wat dan ook bespreken is uiteraard toegestaan, zolang je niet een gemodde Xbox ervoor nodig hebt.
     

Deel Deze Pagina