1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Merchandise! (Movies, Games, Music, Whatever!)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 27 nov 2006.

  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie het zelf niet een beetje gestoord om zoveel geld uit te geven aan action figures? Sowieso een beetje.. Prototype nerd zegma? Ik bedoel, zie je het al voor je dat je een meid meeneemt naar je kamer en je kamer volstaat met poppetjes? Komt nogal.. Raar over zegma...
    Nja weet ook niet echt wat voor mensen jullie zijn als je vitrine kasten vol met mannetjes hebt :9
     
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Die opmerking slaat echt nergens op.
    Als je gamed ben je dan ook een nerd want gamen kost ook veel geld.

    Is gewoon cool om zulke dingen te hebben imo.
     
  3. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Die opmerking slaat echt nergens op.
    Als je gamed ben je dan ook een nerd want gamen kost ook veel geld.

    Is gewoon cool om zulke dingen te hebben imo.
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je gamed ben je ook een nerd?
    Ik heb het er niet alleen over hoe dur het is. Dat zal dat meisj waarsch niet eens weten. Maar meer hoe het staat.
    Ik bedoel, komt (voor mij) nogal kinderachtig over.. Net zoals je hele muur volplakken met film/game posters ofzo. Maar weet niet of je ooit een meisje in je huis had,, waarsch ben je gewoon totaal niet zo'n persoon ofzo ;)
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    For the record ik ben al 9 jaar samen en bijna 1 jaar getrouwd.

    As je dit niks vind post dan niks.......;)
     
  6. Darth Ash

    Darth Ash Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ieder z'n hobby toch? de 1 is voetbal fan en heeft allemaal clubfoto's van mannen op z'n kamer :) en de ander heeft merchandise van z'n of haar favoriete film of game. :)

    En veel geld? De 1 rookt en drinkt al z'n geld weg, en de ander koopt er dure merkkleding van, en een ander koopt er weer iets van wat hij of zij spaart. Het ligt er maar net aan hoe je met je geld omgaat en wat je te besteden hebt.

    Ik heb al bijna zes jaar een relatie, en zij vind het zelf ook wel interessant als ik wat nieuws heb, en vaak koopt ze net zo hard mee voor me.
    Hetzelfde met games. De ene vind ze leuk om mee te kijken of te gamen (Uncharted, Scene It etc) en de andere game vind ze geen klap aan (Halo).
     
  7. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Toch moet ik RedDevil_NL wel een beetje gelijk geven. Ik zou me ook niet echt op m'n gemak voelen als heel m'n kamer vol zou staan met action figures. Volgens mij zijn er maar weinig chicks die dat leuk vinden. Dat neemt overigens niet weg dat ik sommige action figures echt prachtig vind om te zien.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2009
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad maar daarom is het ook JOUW kamer hé, dus als iemand zulke figures in zijn kamer wilt zetten is dat toch zijn keuze en niet die van het meisje? Ik zelf heb ze niet, ben ook niet van plan om ze te kopen. Daarentegen heb ik een aantal posters in mijn kamer hangen van favoriete (metal) bands, die blijven gewoon hangen of mensen het nou mooi vinden of niet. Ik vind ze mooi, en het is mijn kamer! :)

    Moet wel toegeven dat ik het Joker poppetje waar Peter mee patste in het pats topic heel erg vet vind. Echter is $150,- mij iets te duur voor een poppetje.
     
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je je al schaamt omdat je figures hebt is er iets met jou.
    Jij koopt het omdat je het mooi vind wat andere ervan denken intereseerd me geen moer.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Die Iron Man figure van Hot Toys is trouwens wel echt de shit, zeg damn. _O_

    [​IMG]

    Had eens op Ebay gekeken en dat gaat je al meer dan 120 dollar kosten in ieder geval. Ik ga in ieder geval zelf alleen toch maar Codename 47 bestellen Maandag. Vind hem wel tof, en een figure is niet zo erg. :)
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij heb jij echt niks te doen. Beetje topics afstuinen en afkraken wat er af te kraken valt. Wat denk je dat alles wat jij doet normaal is en wat andere doen niet? Jij hebt vast allemaal blote mannen aan je muur.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Op XBW heet dat een Guido meen ik :)

    Anyway, die Iron Man ziet er zo vét uit. Damn, nu is het eigenlijk best wel jammer dat ze zoveel kosten want deze zijn echt bruut :cool:
     
  13. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Inderdaad, snap ook niet waarom ze die dingen zo duur maken. :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2009
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik. Sommige zijn gewoon echt wel vet. Maar vind het nogal heel erg raar overkomen als je bij iemand thuis zou komen en zn kamer staat vol met (in jou ogen) speelpoppetjes. Beetje ubergeek roflmaoing

    Tsja sommige mensen zijn wat socialer aangelegd.

    Shit ben ik zo makkelijk te lezen? Jij hebt mij echt totaal door :eek:
    Tis bijdeweg een blote vrouw. Wel stijlvol zwart-wit natuurlijk want dat pwnt.

    Fail.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]

    Ze hebben echt wel vette figures bij die Hot Toys winkel. Er zitten ook bij die ik wat minder vind, zoals die van Prison Break maar zoals die van The Godfather is echt bruut :b:
     
  16. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je daar een link van?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  18. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Die ziet er tof uit, man. Zijn er nog meer Street Fighter IV poppetjes van dat merk, of niet?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2009
  19. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zit je hier dan als je het toch maar "ubergeek" vind?
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Je had zeker nog niet vernomen dat blote vrouwen aan je muur ook een teken is voor mensen die geen vriendin kunnen krijgen?

    DAT, ouwe rukker, is pas FAIL.
     

Deel Deze Pagina