1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Vakantie!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha real gamerr, 30 mrt 2005.

  1. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    8 dagen Turkije, Marmaris, direct na de examens :9
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    En de PGR 2 challange dan :'-( :9

    Oh wij gaan ook na Turkije toe, volgens mij zitten wij ook in die omgeving van Marmaris. Maar wij gaan 15 dagen :D, 4* hotel all inclusief dus dat zit wel goed :), Vorig is het park geopend en der zit ook een heel nieuw waterpark bij...Dus we zullen zien. Trouwens wie is der al is naar Turkije geweest? lopen daar nog wat lekkere babes rond of zijn het allemaal van die 8) figuren :{

    Kheb der al zin in, wij gaan wel jammer genoeg bijna aan het einde van de zomervakantie der heen ...
     
  3. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Rhodos, Griekenland, heerlijk. Ik ga er voor de achtste keer heen, samen met m'n ouders. Elke keer hetzelfde, maar we kennen de mensen daat zo goed, het is gewoon alsof we elk jaar weer thuis komen.

    Als er mensen naar d'Andrea Mare in Trianta, Rhodos gaan, laat me weten! Lijkt me geinig om mede-XBW'ers tegen te komen.
     
  4. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar naar alle waarschijnlijkheid naar De Kanarische Weilanden of naar Rund Ums Haus. :)
     
  5. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    17 daagse busreis met 4 vrienden richting salou...muhuhahahaha
     
  6. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Turkije (Alanya en Bodrum) qua weer echt top. In die supermarktjes kan je gewoon vet riante spullen halen en de restaurantjes zijn er ook niet zo duur....
    Alleen met uitgaan zijn er ERG veel local gasten in die tenten. Van die glibberige Turken. Voor de rest zijn er in die pubs natuurlijk genoeg mooie Nederlandse meiden te vinden!
    Kos vond ik wat dat betreft een stuk leuker. Daar was meer uitgaansgebeuren.
    Dat massale puberige feestgebeuren hoeft voor mij niet zo nodig (Lloret, Salou) Ik ben ook in Malgrat geweest, dat kon nog net door de beugel, maar ook daar erg veel puberende machootjes.
    Ik ga dit jaar weer naar Greece en dan waarschijnlijk naar Kreta!
     
  7. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    1 week naar new york en daarna 5 weken naar Ecuador (mijn geboorteland) , kan niet wachten!
     
  8. Fig0

    Fig0 Patrick NL

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen Kite-surf maar wel windsurfvakantie, met wat vrienden 3 week naar Makkum, Hier mag alleen helaas zomers niet ge kited worden.
    Maar wordt zeker vette vakantie!!! *)
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah wij wilden eerst ook 15 dagen, maar omdat we nu vóór de examenuitslag gaan kan dat niet.. En tis nu veel goedkoper. En wij zitten ook all inclusive _O_ Heerlijk is dat! Lekker aant strand enzo, en er zijn wel babes in Turkije hoor ;) Waarschijnlijk pak ik ook nog een weekie of 2 Zuid Frankrijk mee met mn ouders
     
  10. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga met m'n neef en een vriend windsurfen in italië! _O_
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga ook naar turkije (Bodrum) van 13 juli tot 24 ofzo.
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    2.972
    3 weken naar kroatië... lekker weer.. alleen zonder xbox ;)
     
  13. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    dat overleef je vast wel hoor gast |:-
    maar is dit je eerste keer in kroatie?
    ik ben er afgelopen jaar heengeweest eerste keer overigens en ik moet zeggen dat het een erg mooi land is mooi weer, mooie vrouwen, mooie stadjes...
    alleen het enige nadeel was dat de stranden echt klote waren omdat je daar geen zandstranden hebt maar kiezelstranden..goed natuurlijk wel makkelijk te verhelpen met een rietenmatje maar toch..en kijk uit voor de rotsen in het water die vaak nogal verradelijk zijn..geen uitzondering dat ik lekker aan het zwemmen was en tegen een steen aankwam (auw)
    hoop niet dat jullie aan het einde gaan want dat gingen wij dus..
    en dat was ook heel wat minder aangezien wij omsingeld waren door duitsers..wel grappig maar met landgenoten toch leuker omdat je dan jezelf niet duidelijk hoeft te maken met handgebaren 8)
    leuk verhaal..kom ik daar een lekker duitse chick tegen die ik met heel veel moeite heb benaderd..na uren enrgie in haar te hebben gestoken neemt ze me mee naar haar tent...ik helemaal blij natuurlijk
    here I want to show you some drawings that I made..
    who is that boy?
    ow that is my boyfriend here I have a picture of him too..
    en vanaf dat moment ging het alleen maar over haar vriendje..
    afknapper..
    maar voor de rest was mijn vakantie wel leuk :cool:
    alleen houd er ook rekening mee dat het land errug duur was..
    kwartiertje jetskien?
    €25,- :'-(
    maar voor de rest wel een mooi land...
    leuk trouwens dat iedereen zo spontaan reageerd op mijn topic :)
     
  14. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me niet vergis is hier al een thread over, makker.

    hiero
     
  15. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dus?
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn echt heel veel topics over vakantie, ik zal de thread titel even centraal maken en vanaf nu is dit dus de centrale thread voor vakanties :)
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik ga samen met m'n vriendin net als vorig jaar weer naar de Oekraine. Toen zaten we in het noorden (Kiev en later de bergen in) en nu gaan we lekker twee weken naar het zuiden. Naar Jalta op het schiereiland De Krim om precies te zijn. Heerlijk weer en een prachtige omgeving daar... *zucht* nog veel te lang wachten.
     
  18. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga lkkr naar Engeland toe:D. Naar het stadion van Arsenal voordat et wordt afgebroken. Kijken of het egt zo'n mooi stadion is.
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Wow moet je zeker doen:9 Ik ben er vorig jaar geweest. Schitterend was het:) Het ademt echt voetbal...Veel beter dan al die betonbakken die we hier hebben:)

    Foto: [​IMG]
     
  20. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10

    ole ole ole *)
     

Deel Deze Pagina