1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Vakantie!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha real gamerr, 30 mrt 2005.

  1. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga in de zomer vakantie ongeveer 4 weken naar Shanghai, mijn broer is er nu al hij studeert daar nu voor de komende 3maanden daarna moet hij stage lopen en daarna nog een kwartaal school hij komt pas in februarie volgend jaar weer thuis. dus ik ga hem met mijn ouder een paar weken opzoeken en we gaan een hele grote reis door china maken, met binnenlandvluchten treinreizen taxie's etc etc... ik ga onder andere naar de chinese muur en de verboden stad en dat terracotta leger ofzo.

    [plaatje]http://plaza.ufl.edu/crazy405/shanghai.jpg[/plaatje]

    [plaatje]http://www.geoscience.scar.org/meetings/shanghai/images/shanghai_streets1.jpg[/plaatje]




    _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat lijkt me echt vet, ik zou graag is naar Tokyo gaan later. Ik ga bij de weg in de meivakantie naar Rhodos, Griekenland. Echt zin in, mooi eiland, lekker weertje :cool:
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben 2 jaar geleden naar Bodrum geweest. Was wel aardig maar meer ook niet, ik ben wel op leukere plekken geweest. We gaan dit jaar met de familie naar Portugal, om precies te zijn naar de Algarve :D . Het is nog niet zeker, maar het lijkt me wel vet. Al ga ik liever kamperen met een paar vrienden in frankrijk ofzo. :D
     
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar welk hotel/appartement ga je?
     
  5. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga 3 weken naar canada/amerika :) mijn broer woont in canada, en adn zoeken we eerst hem op en daar blijven we een weekje. En gaan: ik, ma, pa, zusje. Met een super grote camper door naar amerika (want me broer zit vlakbij de grens) we gaan dan naar het oosten, naar MAIN :)
     
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Blijf alleen thuis. Ouders gaan voor de zoveelste keer naar Duitsland, en vrienden krijgen niks meer geregeld bij hun ouders of hebben geen geld voor vakantie. Ga wat extra werken, beetje chillen met vrienden, en festivals bezoeken. Begin ik het schooljaar ook met flink wat geld, altijd lekker. :)
     
  7. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    owja en niet te vergeten een week thuis na china... .alleen_O_
     
  8. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    heerlijk ik heb al een heel jaar vakantie. of nou ik moet hier wel naar school, maar ik kan niet zeggen dat ik er veel voor hoef te doen. Als ik terugkom naar nederland in juni ben ik een maandje lekker thuis en ga ik naar italie. :D
     
  9. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog te denken waar ik heen ga,
    ik denk italie/griekenland, of een van de mooie eilanden daaromheen *)

    en natuurlijk nog de nodige lol thuis met vrienden (dagjes uit, weekje kamperen, dat soort stuff)

    en helaas ook 2 weken werken, maarja t moet ergen van bekostigd worden :D
     
  10. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet zeker waar ik v/d zomer heen ga.
    Ik ga heel misschien met iemand een adventure week in Torbole Italie doen. Maar hij weet nog niet of dat doorgaat, en in m'n 1tje is dat ook niet leuk.

    En anders ga ik met een lastminute met een vriend mee naar kreta en daar lekker feeste etc.
     
  11. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    In juli eerst de vierdaagse lopen (Echt waar, 200 Km lopen kan echt een vakantie zijn)

    En in september op honeymoon naar de dominicaanse republiek.
     
  12. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    O dat klinkt enthousiast ha ha. Nou ja ik ga met vrienden dus de locatie is niet zo heel erg van belang natuurlijk. Alleen hopen dat er een beetje vrouwtjes rondlopen daar. Dat is eigenlijk het enige punt waar ik me zorgen over maak maar goed.
     
  13. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik genoeg geld bij elkaar krijg ga ik in september voor een jaar down under!!!
     
  14. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    heel wat verschillende landen lees ik hier wel..
    maar zijn er ook landen waar je nog nooit bent geweest, maar wel graag nog een keer naar toe zou willen?
    als je later groot bent ;)
    Amerika lijkt me nog altijd wel bijzonder, en dan vooral in die wijken waar al die hollywoodsterren wonen..ook al zie ik dr waarschijnlijk geen een maar het gaat om het idee he ;)
    en Japan of China ofzo...het verschil met ons land is daar zo ongeloofelijk groot..
    and you?
     
  15. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst na examen midweekje Renesse met ze 12en of zo. Later nog tien dagen Calella met vrienden.
     
  16. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    zou met me ouders naar canada gaan. maar mijn tante uit amerika zei dat ze naar nederland wou gaan. dus zij komt naar nederland en gaan we met hun naar turkije. ook niet erg ;)
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ooowh ! Wil je dan ff bij de receptie vragen of ze mijn boxer nog hebben gevonden :eek: Die ben ik daar kwijt geraakt :+

    Tja, verder was Rhodos wel mooi eiland ! Rhodos stad is een bezoekje waard :) en veel restaurants/kroegen en disco's in het dorp waar wij chillden ... Het enige nadeel daar was het kiezelstrand :{ Heb tog liever zand onder mijn voeten ...
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga 8 dagen met een maat naar Kreta.
    Ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb er wel veel goede dingen over gehoord. *)
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zeeekers, Mooi eiland, LEKKER ETEN, veel kroegen/cafe's en disco's etc etc ...

    K'ben er zelf 4 keer 2 weken geweest. Ik zat toen in 3 keer in Chersonisos, en 1 keer in Malia. Maar in Malia hoef ik niet meer te zitten, daar zag het 's nachts echt helemaal zwart van de kotsende engelsen op straat :{ Er lagen kilo's aan glas op de straten daar rond 5 uur in de morgen. Wat dat betreft beviel chersonisos mij beter, gewoon vriendelijke mensen en heel veel Nederlanders daar.

    Fijna vakantie :)
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit jaar voor het laatste jaar met m'n ouders mee.(lekker goedkoop!) M'n vriendin gaat ook mee dus dat is helemaal relaxed! :cool:

    We gaan 3 weken naar Zuid-Frankrijk, tegen Monaco aan. Gezellig met de caravan! :+
     

Deel Deze Pagina