Ja dat was rond 3-4 uur 's middags. Gaan jullie alleen in Europese rooms of soms ook Amerikaanse? Xlink heb ik trouwens ook geprobeert en dat vond ik me toch bagger
Heb je de goede poorten ook opengegooid? Zet je pc anders even in de DMZ. Dan kun je testen of het aan de firewall ligt
Je DMZ is de Demilitarized Zone in je router. De firewall let er gewoon totaal niet op. Zo kun je dus testen of het aan je firewall ligt of niet Zoek even in het boekje van je router op hoe het precies moet. Ik ken namelijk niet alle routerconfigs uit mijn hoofd
He mensen zijn er hier nog lui die halo 2 willen doen via XBC? jullie zitten vast niet allemaal in frankrijk ofso.. dus pm me ff
Zeg maar 3 meter, maar moet ik hem dan op de achterkant van de x-box aansluiten, en ergens op de achterkant van mijn pc?
zie ook alles over kabels .. je hebt dan een cross cable nodig en je bent dan een paar euro kwijt ... gewoon bij de lokale computer boer kopen
Beneden kan ik wel XBC alleen me computer staat nu boven en de crosscable's werken niet gvd. Moek' een nieuwe kopen of werkt dit niet: USB Ethernet Stick voor internet en dan RJ-45 Crosscable voor PC -------------- Xbox. ^RJ-45 Kabel^
Kzal nog es een keer aan me pa vragen of ie 'n crosscable wil kopen.. ik hb er nog een die werk niej helemaal goed volgensmij maar kzal ff de nieuwe XBC downen. //EDIT\\ WTF werkt niej!!! Mijn pa heeft al twee keer een nieuwe kabel aangeschaft mar nog werkt et niej. Moet ik soms een nieuwe verbinding aanmaken?