1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[centraal]Xbox controller en case modings (3)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr.blond, 21 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerjan

gerjan Guest

:D haha nou valt wel mee hoor:p

2. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Damn... wat een eeuwenoud topic, toen was de 360 nog niet eens uit... 8)

Anyways, ik ben mijn case aan het modden, en heb een vraag, heb hem ook al gesteld in de gm, maar doe dat hier ook ff om hopelijk meer antwoorden te krijgen. :)

Ik heb ff wat hulp nodig van iemand die een beetje van prutsen met elektriciteit en kabeltjes enzo weet.

De kast is helemaal klaar, echter wil ik er nog ledjes in bouwen. Die ledjes zijn vandaag binnen gekomen via de post (besteld bij een website).

Hoe ik ze vast ga maken en hoe ik het afwerk zoek ik zelf wel uit, wat ik graag wil weten is hoe ik deze ledjes kan aansluiten op het normale stroomnet hier in huis, die van 230v.

Het zijn 4 ledjes met allemaal 1 + draadje, en 1 - draadje. Die wil ik graag alle 4 laten uitkomen op 1 kabel zodat ik die kan aansluiten op een schakelaar die weer naar het stopcontact kan. Het probleem voor mij is nu dat ik niet weet hoe ik de 12v ledjes kan aansluiten op de 230v stopcontacten (of weet ik veel hoeveel volt daar eigenlijk uitkomt).

Het gaat op deze ledjes:

http://www.oznium.com/prewired-surface-mount-led

Wat heb ik ervoor nodig en waar kan ik dat bestellen? Het liefst niet al te duur, maar als het niet anders kan dan duur dan maakt dat niet uit. Het liefst hou ik de omvang ook zo klein mogelijk.

Enorm bedankt alvast! :D

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan hem wel op 230V aansluiten middels een transformator naar 12V, maar je de stroom net zo goed van de 5V of 12V van de 360 tappen (van de fan bijvoorbeeld).

Eeuwenoud topic inderdaad, daarom is er ook een nieuwe: [Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]. Daar graag verder, ik doe deze nu dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina